جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
انواع دیوار سبز مصنوعی

انواع دیوار سبز مصنوعی برای چیدمان آپارتمان

انواع دیوار سبز مصنوعی در اندازه‌ها، اشکال، کاربردها و رنگ‌های متنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارد که پیداکردن گزینه دلخواه، متناسب با فضای در نظر گرفته ­شده را می‌تواند تا حدودی سخت و دشوار کند. چه به دنبال یک محصول تزیینی برای چیدمان آپارتمان خود باشید و چه به دنبال یک طراحی چشم نواز برای سالن‌های اداری و تجاری؛ مهم است بدانید که انواع دیوار سبز، به عنوان یک گزینه مقرون ­به ­صرفه برای طراحی چیدمان داخلی و بیرونی نمای ساختمان محسوب می‌شود که برای سال‌ها می‌تواند زیبایی و دوام خود را حفظ کند.

دیوار سبز مصنوعی چیست؟

دیوار سبز مصنوعی به عنوان سیستم باغ عمودی شناخته می‌شود که با کمک پانل‌های کنار هم واقع شده از گیاهان غیر طبیعی چیدمانی منحصر به فرد ایجاد خواهند کرد. دیوار سبز به عنوان محصولی با کیفیت بالا شناخته می‌شود که نیاز به نگهداری زیادی ندارد.

همچنین انواع دیوار سبز مصنوعی، دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی هستند که باعث شده به عنوان یکی از اکسسوری های جذاب برای ایجاد محیط سبز مصنوعی در شرکت های تجاری و منازل مورد استفاده قرار بگیرند. البته برخی از مدل­ های دیوار سبز مصنوعی وجود دارد که به دلیل جنس نامرغوبی که دارا هستند بیش از حد براق بوده و این امر باعث شده تا به طور کامل مصنوعی به نظر برسند.

این محصول، دارای کیفیت بسیار مناسبی است و در ظاهر شبیه گیاهان طبیعی می‌باشد. زمانی که پانل‌ها در کنار همدیگر واقع می‌شوند و به درستی بر روی سطوح عمودی یا دیوار پیچ می‌شوند، نمایی چشم نواز و زیبا به محیط ارائه خواهند داد.

انواع دیوار سبز مصنوعی،  چندین مزیت عمده به نسبت گیاهان طبیعی دارد به همین دلیل از این محصول می‌توان برای پروژه‌های تجاری و مسکونی کمک گرفت و جز اکسسوری‌های محبوب در حیاط خلوت، محیط آپارتمان‌ها، فروشگاه‌ها، بالکن‌ها، مناطق پذیرایی و دفاتر محسوب می‌شود.

به همین خاطر اگر یک دیوار خالی دارید که می‌خواهید جنبه بصری منحصر به فردی داشته باشد، به شما توصیه می‌کنیم از دیوار سبز نوع مصنوعی که گزینه‌های جذاب و کم هزینه هستند، بهره بگیرید.

ساخت دیوار سبز مصنوعی

جنس دیوار سبز مصنوعی، باتوجه به کیفیت و نوع محصولی که خریداری می‌کنید، متفاوت خواهد بود. نوع تقلبی ارزان قیمت دیوار سبز را اغلب از ترکیب پلاستیک، کاغذ و ابریشم تهیه می‌کنند. برخی از گزینه های ارزان قیمت را نیز حتی با استفاده از فلزات سنگین می‌توان ساخت.

اما در سطح کیفی بالاتر، انواع دیوار سبز مصنوعی وجود دارد که با مواد مصنوعی با استاندارد و کیفیت بالا تولید می‌شوند. این نوع از دیوار سبز، با استفاده از اشعه ماورا بنفش ساخته و به بازار عرضه می‌شود. به همین خاطر ماندگاری بالایی دارند و برای سال‌های زیادی زیبایی خود را حفظ خواهند کرد.

نوع های گرین وال مصنوعی

بسیاری از انواع دیوار سبز مرغوب، دارای گواهی رسمی آتش سوزی هستند که استفاده از این محصولات را برای زیبایی و ایجاد فضای امن در داخل و بیرون منزل تبدیل می‌کند. این نکته را خوب است بدانید که فیلدهای پشت پنل دیوار سبز با توجه به نوع کیفیتی که دارا هستند، می‌توانند از جنس استیل یا پلاستیک تولید شوند.

این فیلدها اغلب دارای یک قاب منعطف و پلاستیک ساده هستند که به راحتی می‌توان آنها را به همدیگر متصل کرد. این در حالی است که اقلام مرغوب و باکیفیت دیوار سبز مصنوعی قاب‌های فلزی بسیار محکم و مقاومی دارند که با یک سیستم گیرهای ایمن و آسان به همدیگر وصل خواهد شد.

گیاهان مصنوعی چه تفاوتی با گیاهان طبیعی دارند؟

اگر شک دارید که از انواع دیوار سبز مصنوعی یا طبیعی، کدامیک را برای چیدمان منزل خود استفاده کنید باید به برخی از مزایای گیاهان مصنوعی نسبت به طبیعی توجه کنید. این مزیت ها عبارتند از:

  • عدم ایجاد حساسیت
  • طول عمر عالی و طولانی
  • هزینه تعمیرات کم
  • هزینه نگهداری ناچیز
  • نصب آسان
  • کم هزینه تر از گیاهان طبیعی در نگهداری برای رشد
  • عدم نیاز به آبیاری منظم
  • بدون نیاز به نور خورشید برای زنده ماندن
  • عدم نیاز به سموم دفع آفات و کود

همانطور که مشاهده می‌کنید، انواع دیوار سبز مصنوعی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به انواع طبیعی است که استفاده از این محصول صنعتی را در نمای داخلی و خارجی ساختمان به یک امر جذاب تبدیل می‌کند. این گیاهان اغلب کم خطر و ارزان قیمت هستند. بهتر از همه اینکه نگهداری آن‌ها نیاز به یک شخص متخصص ندارد و می‌توانند در تمام طول سال ظاهر خود را حفظ کنند و همچنان زیبا باقی بماند.

انواع دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی در انواع، اشکال، رنگ‌ها و اندازه های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد. از آنجایی که هر یک از انواع گرین وال مصنوعی در پانل‌های جداگانه به فروش می‌رسد، می‌تواند برای ایجاد طرح از ترکیب‌های بیشماری برخوردار باشد.

پانل‌های دیوار سبز، در طیف گسترده­ای از سبک­ ها ارائه می‌شود که می‌توان به برگ موندو، شمشاد یا پانل‌های پیچیده‌ای از اسطوخودوس و سرخس اشاره کرد که جزو محبوب­ ترین طرح­ ها در بین خریداران محسوب می‌شود. کلیه این طرح‌ها را می‌توانید به صورت پانل‌های آماده خریداری کنید که در کوتاه‌ترین زمان، قابلیت نصب خواهند داشت.

انواع گرین وال مصنوعی در گامان تزیین جاوید

قیمت انواع دیوار سبز مصنوعی

قیمت انواع دیوار سبز مصنوعی آکاردئونی با توجه به کیفیت پانل ها و شرکتی که این محصول را ساخته می‌تواند متفاوت باشد. پانل‌های دیوار سبز مصنوعی اغلب دارای ابعاد تقریبی ۵۰ در ۵۰ سانتی متر یا ۳۰ در ۴۰ سانتی متر هستند.

به همین خاطر می‌توانید آن‌ها را مطابق با فضایی که در نظر دارید خریداری و نصب گرین وال خود را انجام دهید. ابعاد و اندازه‌ای که تهیه خواهید کرد نیز بر روی قیمت تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین؛ برای خرید گرین وال مصنوعی بهتر است با فروشنده تماس برقرار کرده و متناسب با فضایی که می‌خواهید از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنید، با فروشنده مشورت کرده و از قیمت آن اطلاع پیدا کنید.

کلام پایانی

انواع دیوار سبز مصنوعی به عنوان سیستم باغ عمودی شناخته می‌شود که با کمک پانل‌های کنار هم واقع شده از گیاهان غیر طبیعی چیدمانی منحصر به فرد ایجاد خواهند کرد. دیوار سبز به عنوان محصولی با کیفیت بالا شناخته می‌شود که نیاز به نگهداری زیادی ندارد.

اگر یک دیوار خالی دارید و می‌خواهید جنبه‌های بصری فوق ­العاده زیبایی به آن بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از انواع دیوار سبز برای چیدمان منزل خود استفاده کنید.  می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص انتخاب گزینه مناسب، با کارشناسان گامان تزیین جاوید، تماس بگیرید.

۶ دیدگاه برای “انواع دیوار سبز مصنوعی برای چیدمان آپارتمان”

  1. حبیب الله مومنی گفت:

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

    • پیام اسمی گفت:

      سلام دوست عزیز برای تبلیغات میتونید تماس بگیرید با بخش مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!