جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دیوار سبز مصنوعی مشهد

دیوار سبز مصنوعی مشهد با بهترین قیمت

امروزه با پیشرفته تر شدن ساخت و ساز ها در سراسر کشور ایران، شاهد به کار گیری تزئینات جدیدتری در نمای ساختمان ها هستیم. در حال حاضر مراکز و فروشگاه های زیادی اقدام به ارائه دیوار سبز در شهر های مختلف از جمله دیوار سبز مصنوعی مشهد کرده اند. همان طور که می دانید نمای یک ساختمان، تاثیر بسیار زیادی را در جلوه آن داشته و باید توجه زیادی به آن شود. یکی از جدیدترین تزئیناتی که در سال های اخیر نیز مقدار استفاده از آن افزایش یافته، گرین وال مصنوعی یا دیوار سبز مصنوعی می باشد. در گذشته شاید با رشد ناگهانی گیاهان شاهد به وجود آمدن نما های سبز بر روی ساختمان ها بوده ایم. اما امروزه روش های مهندسی بسیار زیادی وجود دارند که می توانند سبب ایجاد این نما بر روی هر دیواری شوند. این مراکز توانسته اند تا کنون موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورده و عناوین ارزشمندی را کسب کنند. اما هر فرد خریداری باید قبل از خرید خود نسبت به کسب اطلاعات در رابطه با این محصول اقدام کند. این مسئله سبب می شود تا خرید آن فرد با درجات کیفی بالاتری انجام گردد.

دیوار سبز چیست؟

یکی از اهداف اصلی بسیاری از معماران خوش ذوق کشورمان، ایجاد فضایی مطلوب در منازل بوده تا حس آرامش را به صاحب خانه منتقل کند. در همین راستا نیز افراد تحصیل کرده در این رشته توانسته اند نوآوری جدیدی را ابداع کنند. دیوار سبز یا گرین وال نیز نتیجه یکی از ابداعات همین افراد بوده که توانسته است در مدت زمان کمی، از محبوبیت زیادی بهره مند شود. البته این محصول نیز انواع مختلفی را داشته که قبل از خرید آن ها باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انواع دیوار سبز مصنوعی مشهد

با تحقیقات انجام شده و کسب اطلاعات از مراکز ارائه دیوار سبز مصنوعی مشهد، متوجه شدیم که دیوار های سبز بر اساس اصول خاصی رشد کرده و نحوه رشد آن ها دقیق می باشد.

خرید کفپوش ورزشی مشهد

قیمت گرین وال مصنوعی مشهد

دیوار های سبز مدولار

این مدل از دیوار سبز به عنوان یکی از متداول ترین آن ها شناخته شده که دارای داربست های فلزی بسیار سبک از جنس استیل گالوانیزه هستند. این محصولات اغلب بر یک دیوار قرار می گیرند و در غیر این صورت دارای سازه ای مستقل و جدا هستند. یکی از ویژگی این گونه از دیوار ها، منحنی بودن آن ها است که به شما امکان فرم دهی را خواهد داد.

اطلاعات بیشتر:  نحوه نصب دیوار سبز مصنوعی

گرین وال های کابلی

یکی دیگر از روش های ساخت گرین وال مصنوعی مشهد، استفاده از روش کابلی می باشد. این روش اغلب برای گیاهانی که دارای رشد سریع می باشند، استفاده می گردد. همچنین سیستم کابلی اغلب دارای یک توپی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. این توپی قابلیت کشش و انقباض کابل ها را در این سیستم به شما می دهد.

دیوار سبز هیدروپونیک

دیوار سبز مصنوعی مشهد با ساختار هیدروپونیک، به عنوان یکی از جدیدترین دیوار های سبز ارائه شده از سوی فروشگاه ها شناخته می شود. این مدل از دیوار های سبز بر پایه کشت به همراه آب می باشد. در واقع هیچ نوع خاکی برای رشد گیاهان استفاده نمی شود. همچنین آب ها کلیه نیاز غذایی گیاهان را در این سیستم تامین می کنند.

دیوار های سبز با سیستم های دیگر

سیستم های ذکر شده در دیوار سبز مصنوعی مشهد، تنها برخی از روش های ایجاد دیوار سبز می باشند. در واقع روش های دیگری همچون نمد پلیمری و شبکه ای نیز وجود دارند. البته روش های ذکر شده به عنوان متداول ترین و بهترین روش ها شناخته شده و برخی مراکز نیز دارای روش خاص مختص به خود می باشند. بهترین دیوار سبز مصنوعی در مشهد

خرید دیوار سبز مصنوعی مشهد با بهترین قیمت

امروزه با اهمیت بیشتر مردم به نمای منازل و ساختمان های خود، استفاده از دیوار سبز با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. به همین منظور نیز مراکز زیادی در حوزه ارائه این محصولات تاسیس شده اند تا نیاز مردم را برآورده سازند. دیوار سبز مشهد در نمای ساختمان شرکت گامان تزئین جاوید به عنوان یکی از ارائه دهندگان دیوار سبز مصنوعی مشهد بوده که این محصول را از روش های متنوع به فروش می رساند. شما می توانید گرین وال مصنوعی مشهد را از طریق همین وب سایت با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. همچنین اگر دارای سوالات مختلفی در رابطه با این محصول هستید، می توانید با بخش پشتیبانی شرکت ما ارتباط بگیرید.

بهترین دیوار سبز مصنوعی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!