جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کفپوش ویژه نمایشگاه

معرفی ۴ مدل کفپوش نمایشگاهی

پوشش کف نمایشگاه شکوه و جلوه غرفه های نمایشگاهی را چند برابر می کند. طراحی نمایشگاه، برای فروشگاه های بزرگ یک چالش جدی است که در برندسازی و بهبود کسب و کار اثرگذار است. بدون تردید در نظر گرفتن المان های زیبایی شناختی در طراحی فضای نمایشگاهی یک عامل مهم در فروش غرفه های نمایشگاهی است. طراحان داخل توجه زیادی در انتخاب کفپوش نمایشگاهی دارند و از انوع کفپوش های مناسب در زیباسازی غرفه ها و جلب مشتری استفاده می کنند.

فهرست مطالب

    کف غرفه ها یکی از بخش های اصلی است که در دید مستقیم بازدید کننده ها قرار دارد و می تواند مشتری را به خرید ترغیب کند. انواع کفپوش با توجه به نوع نمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش نمایشگاه اتوموبیل باید یک تکه و بدون درز باشد ولی کفپوش های غرفه های فروشگاهی در دو نوع بدون درز و با تایل های مجزا تولید می شوند.

     

    انواع کفپوش نمایشگاهی

    نمایشگاه از مکان های پر رفت و آمد است برای انتخاب کفپوش مناسب این فضا لازم است تا موارد زیادی را در نظر بگیرید. انتخاب های متعددی وجود دارد که با توجه به بودجه می توان یکی از کفپوش ها را انتخاب کرد. یک کفپوش نمایشگاهی مناسب این ویژگی ها است:

    • عدم انتشار صدا
    • تنوع طرح و رنگ
    • لیز و لغزنده نبودن
    • مقاومت در برابر رفت و آمد زیاد
    • ضد حریق و جلوگیری از انتشار آتش
    • قابلیت نظافت آسان و سریع
    • سهولت نصب و اجرای کفپوش
    • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

    کفپوش مناسب نمایشگاه

     

    کفپوش نمایشگاهی پلی اورتان

    پلی اورتان یک متریال مقاوم است که برای فضای بیرون نمایشگاه و محوطه بیرونی غرفه ها انتخاب مناسبی است. برای طراحی کف نمایشگاه می بایست فضای خارج غرفه ها و محوطه پارکینگ و فضای باز نیز در نظر گرفته شود. استفاده از بهترین نوع کفپوش نمایشگاهی در زیباسازی محوطه و همچنین فضای پارکینگ الزامی است.

    انواع کفپوش پلی اورتان برای کف پیاده روهای اطراف نمایشگاه ، مسیر دسترسی را تا رسیدن به غرفه ها مشخص می کنند. کفپوش پلی اورتان در برابر تغییرات آب و هوایی به خوبی کیفیت خود را حفظ می کند. استفاده از کفپوش نمایشگاهی پلی اورتان در آب و هوای برفی و بارانی یک انتخاب مناسب است که مانع سر خوردن و لغزندگی در هنگام راه رفتن می شود. این کفپوش آنتی UV بوده و مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید دارد.

     

    موکت نمایشگاهی

    انواع موکت از کفپوش های محبوب در سالن های نمایشگاهی است. موکت ها عایق صدا هستند بنابراین تا حد زیادی آلودگی صوتی در غرفه های شلوغ نمایشگاه را کاهش می دهند. راه رتن روی موکت حس صمیمانه و در خانه بودن را القا می کند به این ترتیب بازدید کنندگان حس بهتری نسبت به محصولات معرفی شده در نمایشگاه دارند. موکت های با تراکم بالا دارای کیفیت بهتری هستند و مقاومت خوبی در برابر ساییدگی و فرسودگی دارند. رفت و آمد زیادی در سالن های نمایشگاهی انجام می شود و جنس کفپوش ها باید از مواد مرغوب انتخاب شود.

    از لحاظ تنوع رنگی نیز انتخاب های زیادی وجود دارد. برندهای تولید کننده موکت ایرانی تقریبا رنگبندی کاملی دارند. برای غرفه های نمایشگاهی می توان از موکت های پرز کوتاه و متراکم تر استفاده کرد. جهت افزایش ایمنی نمایشگاه، خرید موکت های ضد حریق توصیه می شود. به این ترتیب افتادن ته سیگار موجب یک آتش سوزی مهیب نخواهد شد. موکت های ضد آتش، شعله ور نمی شوند و آتش را گسترش نمی دهند.

    در مطلب “موکت نمایشگاهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟” به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است.

    خرید کفپوش نمایشگاهی
    کفپوش نمایشگاهی

     

    کفپوش PVC

    این کفپوش ضد آب بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد. در اماکن پر تردد و نمایشگاهی جنس کفپوش و قابلیت ضد سایشی آن یک نکته مهم است. از خرید کفپوش pvc برای داخل غرفه های نمایشگاهی، طراحی اتاق مدیریت نمایشگاه و اتاق بازی کودکان نیز استفاده می شود. نظافت کفپوش پی وی سی آسان است و قابلیت نصب سریعی را دارد. کفپوش پی وی سی عایق حرارتی است و از اتلاف انرژی در فصول سرد و گرم پیشگیری می کند.

     

    کفپوش نمایشگاهی اپوکسی

    کفپوش اپوکسی بهترین انتخاب برای ورودی نمایشگاه و فضای عمومی است. رنگ های متنوع و زیبایی این کفپوش نمایشگاهی مراجعین را به بازدید از غرفه ها هدایت می کند. راه رفتن روی کفپوش اپوکسی راحت و خوشایند است و احساس صمیمیت بیشتری ایجاد می کند. با استفاده از کفپوش اپوکسی کف نمایشگاه همچون یک فضای لوکس، درخشنده و براق خواهد شد. این کفپوش آنتی باکتریال بوده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی برخوردار است.

    این مطلب را بخوانید : کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

    رزین اپوکسی با قابلیت ارتجاعی بالا قابلیت نصب به صورت یک تکه و بدون درز را نیز دارا می باشد. طول عمر زیاد، سهولت نظافت و زیبایی خیره کننده از امتیازات ویژه کفپوش نمایشگاهی اپوکسی است. همه انواع کفپوش نمایشگاهی و فروشگاهی قابلیت شستشو داشته و به سادگی تمیز می شوند. انتخاب جنس و طرح کفپوش با توجه به حرفه بوده و اولویت با کیفیت آن است.

    • افسانه رجب پور
    • مهر 26, 1402
    • 3032 بازدید

    ۲ دیدگاه برای “معرفی ۴ مدل کفپوش نمایشگاهی”

    1. عبدالرضا امین گفت:

      این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!