جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پوستر دیواری اتاق نوجوان

راهنمای خرید پوستر دیواری اتاق نوجوان طرح دخترانه و پسرانه

دکوراسیون اتاق نوجوان کار ساده ای نیست. یک نوجوان از لحاظ روحیه و خلق و خو، به هیچکدام از آدم های اطرافش شباهت ندارد. به نظر می رسد حتی زیباترین طراحی ها نیز در چشم فرزند نوجوان تان، جذابیتی ندارند. موقع خرید پوستر دیواری اتاق نوجوان متوجه تفاوت دیدگاه خود و فرزندتان خواهید شد. گاهی یک طرح ساده توجه نوجوان احساساتی را جلب می کند و گاهی تبلیغات و رسانه روی نوجوان اثر می گذارند.

فهرست مطالب

    پوستر دیواری اتاق نوجوان یک عنصر دکوراتیو و تزئینی است. این محصول باید با سبک طراحی اتاق و تم رنگی و … هماهنگی داشته باشد. نکته جالب اینکه پوسترهای سه بعدی در بین نوجوان بسیار محبوب هستند و اغلب تولید کنندگان نیز، طرح های متنوع و جذابی را ویژه نوجوانان ارائه داده اند.

    خرید پوستر دیواری اتاق نوجوان دختر و پسر

    در مقایسه با رنگ و نقاشی، پوستر دیواری سه بعدی زیبایی خاصی دارد. این طراحی حتی از کاغذ دیواری هم جذاب تر و شگفت انگیزتر است. شرکت های تولید کننده در این زمینه دست مشتری را باز گذاشته اند. تنوع زیادی در این پوسترهای سه بعدی دیده می شود. شاید این موضوع، باعث گیج شدن و سر در گمی شود. قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که همه این پوسترهای زیبا و چشم نواز، مناسب اتاق تان نیستند. با توجه به این توصیه ها، قطعا انتخاب بهتری خواهید داشت.

    پیشنهاد سایت: پوستر دیواری راه راه

    پوستر دیواری سه بعدی اتاق نوجوان

    خرید پوستر دیواری با توجه به ابعاد اتاق

    این طراحی تنها بر روی یکی از دیوارها اجرا می شود. پوشاندن همه دیوارها از پوستر اتاق نوجوان با طرح های گوناگون، اصلا ایده خوبی نیست و فضا را بی نظم و به هم ریخته نشان می دهد. موقع انتخاب به اندازه اتاق توجه کنید. پوسترهای دیواری با پس زمینه تیره، فضا را کوچکتر از اندازه واقعی نشان می دهند و مناسب اتاق های خیلی کوچک تر نیستند. پوستر دیواری با پس زمینه روشن، اتاق را باز تر و بزرگ تر نشان می دهد. انتخاب رنگ پس زمینه هیچ ارتباطی به طرح ندارد. موقع انتخاب وضعیت نور اتاق را نیز در نظر بگیرید.

    انتخاب طرح و الگوهای مناسب

    انتخاب الگو و طرح، اصلی ترین موضوع برای نوجوان است. این طرح با پوستر دیواری اتاق پذیرایی یا هر جای دیگری تفاوت دارد. در واقع فرزند نوجوان تان بر اساس علاقه شخصی و روحیه ای که دارد، طرح روی پوستر را انتخاب می کند. این الگو می تواند تحت تاثیر سریال های تلویزیونی، تبلیغات و یا حتی استعدادهای هر فرد، متفاوت باشد. حتی بین نوجوانان دختر و پسر نیز، اختلاف سلیقه زیادی دیده می شود. موقع خرید حتی کوچکترین جزئیات را نیز در نظر بگیرید شاید این موضوع برای بزرگ تر ها چندان مهم نباشد ولی قطعا یک نوجوان، بر روی این طرح حساسیت زیادی دارد.

    پوستر سقفی اتاق خواب نوجوان

    الف- پوستر دیواری پسرانه

    خلق و خو و روحیه پسرهای نوجوان در این سن و سال، خیلی خاص و غیر قابل پیش بینی می شود. برخی از پسرها تا دوران جوانی هم، علایق کودکی شان را حفظ کرده اند ولی معمولا پسرهای ۱۴، ۱۵ ساله یک سری طرح های خاص را می پسندند. انواع ماشین، بازیگران فوتبال و ورزشکاران، طرح های فشن و خاص، تصاویر حیوانات، طرح های هندسی و تصویر فضا و کیهان و پوستر دیواری تصاویر انتزاعی از محبوب ترین طرح های نوجوان پسند هستند که در بین پسرها طرفداران بیشتری دارد.

    ب- پوستر دیواری دخترانه

    بدون تردید برای خرید پوستر دیواری اتاق دختر نوجوان باید وقت بیشتری بگذارید. دخترها در این سن و سال خیلی حساس تر هستند و در تصمیم گیری ها دچار تردید می شوند. اگر به همراه دخترتان برای خرید به فروشگاه می روید، احتمالا فرزندتان همه آلبوم ها را دو بار نگاه خواهد کرد. تصمیم گیری از بین صدها طرح و رنگ، دشوار است. طبق بررسی های انجام شده و با در نظر گرفتن تفاوت های فردی، دخترهای نوجوان این طرح ها را بیشتر دوست دارند: شخصیت های معروف فیلم ها، برخی شخصیت های کارتونی، پوستر دیواری مد و فشن، طرح های چهره، تصاویر هنری و برجسته، پوستر دیواری طبیعت، گل و …….

    پوستر سقفی اتاق نوجوان

    رنگ مناسب پوستر نوجوان

    رنگ ها زبان سخن گفتن ندارند اما یک دنیا احساس را منتقل می کنند. دنیای نوجوانی سرشار از احساسات و عواطف لطیف است. هیچ جایی به اندازه یک دیوار بزرگ برای بیان احساس یک نوجوان، مناسب نیست. پوسترهای دیواری از نظر چاپ و رنگبندی، محدودیتی ندارند. تکنولوژی پیشرفته ای برای چاپ روی کاغذ، به کار رفته که دارای ظرافت های زیادی است. بازی رنگ و جوهر های رنگی، از یک تصویر بی جان، منظره ای زنده و پویا خلق می کند. موقع خرید به این نکته توجه داشته باشید که که تم رنگی پوستر دیواری، روی ظاهر اتاق خواب تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین از رنگ هایی که در پرده اتاق خواب، روتختی، کاناپه و …. وجود دارد برای انتخاب رنگ، کمک بگیرید.

    یک نکته مهم دیگر، تابش نور خورشید روی پوستر دیواری است. ترکیب نور و رنگ در فضاهای مختلف، تفاوت هایی را ایجاد می کند.

    قیمت پوستر دیواری برای اتاق خواب نوجوان

    تنوع زیادی در پوستر دیواری وجود دارد بنابراین تفاوت قیمت نیز تا حدودی طبیعی است. مهم ترین نکته در تعیین قیمت پوستر سه بعدی، جنس محصول است. اجناس با کیفیت و مرغوب تر دارای قیمت بالاتری هستند.

    اندازه و ابعاد پوستر دیواری را نیز نمی توان نادیده گرفت. طول و عرض دیوار، متراژ پوستر اتاق نوجوان پسر یا دختر را مشخص می کند. هزینه تولید یک پوستر دیواری کوچک با محصولاتی که بر روی دیوارهای بزرگ و وسیع، نصب می شوند نیز متفاوت است.

    کیفیت چاپ یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت خرید کاغذ دیواری است. برای اینکه تصاویر روی کاغذ، جاندار و زنده تر دیده شوند از جوهرهای خاص و تکنیک های ویژه چاپی استفاده می شود. هر چقدر جزئیات طرح انتخابی بیشتر باشد، ظرافت ها و حالت سه بعدی بودن تصویر نیز نمایان تر خواهد شد.

    فروشگاهی که از آن خرید می کنید نیز در قیمت ها دخیل است. برای اینکه محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید همیشه با نمایندگی های اصلی تماس بگیرید. به این ترتیب هزینه واسطه گری و پورسانت های اضافی، حذف خواهد شد.

    ۲ دیدگاه برای “راهنمای خرید پوستر دیواری اتاق نوجوان طرح دخترانه و پسرانه”

      • پیام اسمی گفت:

        زنده باشید جناب هامون عزیز ممنون بابت لطفتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!