جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جلوگیری از آسیب پایه مبل به کفپوش

۳ راهکار برای جلوگیری از آسیب پایه مبل به کفپوش

شما عاشق منزل جدید و دکوراسیون آن هستید. پس از فکر کردن در مورد کفپوشهای که می‌توانستید در منزل نصب کنید، در نهایت کف‌پوش زیبا و جدید خود را انتخاب و آن را نصب کرده‌اید. اما یک سوال همیشه در ذهن شما باقی مانده است: چگونه می توانم آسیب پایه مبل به کفپوش را به حداقل برسانم؟

نگران نباشید؛ کارشناسان کفپوش ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند! با خرید از شرکت گامان تزئین جاوید، شما قطعا از خرید خود راضی خواهید بود، زیرا ما در معرفی کفپوش های زیبا و بادوام تخصص داریم. در مرحله بعد، می توانید پلن تمیز کردن کفپوش های خود، متناسب با یک برنامه روزانه ایجاد کنید. اگر به مشاوره نیاز دارید، مقالات دیگر سایت ما نظیر نگهداری و مراقبت از پارکت لمینت را مطالعه کنید تا با چگونگی محافطت از کفپوش آشنا شوید.

پدهای متحرک و محافظ فرش برای کاهش آسیب پایه مبل به کفپوش

چگونه از آسیب پایه مبل به کفپوش جلوگیری کنیم؟

در حالی که تمیز کردن منظم برای نگهداری از کفپوش‌ها ضروری است، اما مطلب مهمتری از تمیزی وجود دارد. محافظ های کف ابزار مهمی هستند که از ساییدگی و آسیب پایه مبل به کفپوش جلوگیری می کنند. در اینجا لیستی از محافظ های کف مختلف و بهترین کاربرد آنها وجود دارد که برای شما معرفی می کنیم:

۱. پدهای متحرک و محافظ فرش برای کاهش آسیب پایه مبل به کفپوش

اینها معمولاً هنگام نقل مکان به داخل یا خارج از خانه استفاده می شوند. با فرض اینکه قصد دارید درازمدت در خانه خود بمانید و فعلا قصد جابجائی ندارید و در عوض تصمیم گرفته اید مبلمان یا دکوراسیون جدیدی به منزل خود اضافه نمایید باید بدانید که این اثاثیه جدید امکان دارد هنگام جابجائی به کف خانه آسیب برساند که این آسیب تقریبا اجتناب ناپذیر است. هنگام آوردن وسایل جدید و سنگین تر به خانه، با استفاده از پدهای متحرک می توایند از آسیب هایی که ممکن است ناخواسته به کف منزل شما وارد شوند خودداری کنید.

اگر قصد خرید موکت دارید، ممکن است این تصور را داشته باشید که دیگر جای نگرانی نیست، اما این درست نیست. محافظ های موکت برای کاهش آسیب پایه مبل به کفپوش را تهیه کنید، این محافظ ها در واقع پلاستیک هایی هستند که در برابر هرگونه لکه و پارگی احتمالی مقاومت میکنند. این کار باعث می شود که مبلمان شما روی فرش گیر نکند و علائم کشش یا فرورفتگی ایجاد نکند.

۲. پد مبلمان

 این پدها علاوه بر محافظت مبلمان، به عنوان محافظ های کف صندلی و محافظ کف مبلمان نیز شناخته می شوند، این محافظ ها در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که پیدا کردن آنهایی که مناسب مبلمان و صندلی شما هستند را آسان می کند. به جای اینکه از یک ورق پلاستیکی یا کاغذ برای کم کردن احتمال خراشیدگی کف استفاده کنید، استفاده از این نوع محافظ را به شما پیشنهاد می دهیم، چون این نوع محافظ بدون مزاحمت است و به دست یا پای شما گیر نمی کند. جنس آن از نمد است که به کف مبلمان شما می چسبد و برای کف های چوبی خیلی مناسب است. پدهای نمدی برای میزهای قهوه یا میزهای ناهارخوری که انتظار نمی رود زیاد جابجا شوند، مناسب هستند. آنها معمولا در بسته هایی با قیمت کمتر از ۱۰۰ هزار تومن فروخته می شوند.

انواع پد مبل

یک جایگزین پلاستیکی بدون لغزش برای محافظ های نمدی وجود دارد که کمی گران‌تر هستند، اما برای مبلمانی که بیشتر مستعد سر خوردن هستند، عالی هستند. اگر برای انتخاب بین پدهای مبلمان معمولی و غیر لغزنده مشکل دارید، به نوع مبلمانی که قصد جابجایی آن را دارید فکر کنید. به عنوان مثال، برای مبلمانی مانند کاناپه ها یا صندلی هایی که احتمالاً در اثر نشستن و افتادن روی آن ها ممکن است جابه‌جا می شوند، لنت های پلاستیکی ضد لغزش بهتر از پدهای نمدی از کف شما در برابر این نوع خراش ها محافظت می کنند.

 ۳. محافظ پلاستیکی

نام این نوع محافظ به خودی خود گویای کارکرد آن نیز می باشد. محافظ پلاستیکی شامل یک ورق پلاستیکی نازک است که هرگونه احتمال خراش را از بین می برد. بیشتر اوقات در اتاق های کار منازل یافت می شود، زیرا بالا و پایین رفتن مداوم از صندلی یا چرخیدن به اطراف می تواند باعث ایجاد خط و خش در کف خانه شما شود. همچنین ممکن است آنها را در ورودی‌ خانه ها پیدا کنید، زیرا به دلیل رفت و آمد زیاد در آن منطقه و کثیفی که از بیرون به داخل منزل می‌رود، این محافظها می ‌توانند راه حلی ساده برای از بین بردن هرگونه احتمال خراش در آن ناحیه باشند.

اگر علاقمند به داشتن همیشگی کفپوشهایی نو هستید با تهیه چند محافظ کف این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. با فروشگاه گامان تماس بگیرید تا با متخصصان ما در این زمینه صحبت کنید که می توانند به شما در پیدا کردن محافظ کف مناسب برای خانه شما کمک کنند.

  • محدثه شریفی
  • فروردین 22, 1403
  • 46 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!