جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
Transition Between Two Different Floors

نکات طلایی برای انتقال بین دو کفپوش مختلف

وقتی به انتقال بین دو کفپوش مختلف فکر می‌کنید، احتمالاً اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، انتخاب بین وینیل و لمینت یا تصمیم گیری برای استفاده از فرش و موکت یا سرامیک در کنار همدیگر است. اما انتقال بین دو کفپوش یک جزء بسیار مهم در طراحی هر منزل هستند تا اطمینان حاصل شود که همه انتخاب‌های زیبا و کاربردی از یک اتاق به اتاق دیگر به خوبی ترکیب شوند.

هرچند امروزه کف‌پوش خانه های ما تمیزتر از خانه‌های روستایی یا قدیمی شده، اما انتخاب مناسب کفپوش هنوز هنگام تغییر بین انواع مختلف کفپوش مهم است. دیگر زمانی که همه اتاق های خانه از یک نوع کفپوش برخوردار بودند، گذشته است. با گزینه‌هایی متناسب با نیازهای شما، احتمالاً حداقل سه نوع کفپوش مختلف در هر اتاق خانه خود دارید که همه آنها نیاز به تغییر دارند.

انتقال بین دو کفپوش با ارتفاع مختلف

خبر خوب این است که انواع مختلفی از نوارهای انتقال کفپوش وجود دارد که به راحتی انتقالی بین انواع مختلف کفپوش را فراهم می‌کنند – هیچ خطر برخوردی وجود ندارد و امنیت شما تضمین شده است.
اگرچه اولین انتخاب شما ممکن است یک نوار انتقال کفپوش کمتر جذاب (ظاهر ساده) باشد، اما فواید زیادی در استفاده از آن دارید. این نوارها، از افتادن کودکان جلوگیری می‌کنند و امکان تغییرات در بافت و ارتفاع کفپوش را فراهم می‌کنند و از هر گونه برخورد ناخواسته جلوگیری می‌کنند.

انتقال بین کفپوش‌هایی با ارتفاع مختلف

هنگام برنامه‌ریزی برای انتقال فرش به کاشی (مانند از اتاق نشیمن به آشپزخانه)، به یک ترانزیشن درب با یک نوار آلومینیومی نیاز دارید که به فرش متصل شود و ارتفاع میان فرش و کاشی را تنظیم کند. نوارهای انتقال طبقه می‌توانند از جنس وینیل یا چوب باشند و این اختلاف ارتفاع می‌تواند با رنگ فرش مجاور هماهنگ شود.

نوارهای انتقال طوری طراحی شده‌اند تا انتقالی بی‌درز از کفپوش لمینت به کفپوش سرامیک فراهم کنند. این نوارها با انواع ضخامت‌های کفپوش هماهنگی دارند و این امکان را به شما می‌دهند که به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت کنید. حتی اگر اختلاف ارتفاع بین کفپوش‌ها وجود داشته باشد، با استفاده از این نوارها می‌توانید آن را صاف کنید.

انتفال بین دو کف پوش هم ارتفاع

انتقال بین کفپوش‌های با ارتفاع یکسان

اخیرا، کفپوشهای طوری طراحی میشوند که با هم ارتفاع یکسانی داشته باشند و برای انتقال بین دو کفپوش نیازی به نوارهای انتقال سنتی ندارید. در ادامه چند روش برای شما توضیح داده‌ایم:

  • تخته های عمودی، با یک تخته چوب یا کاشی، می توانند یک انتقال زیبا و جذاب برای چشم ایجاد کنند. اما وقتی کف‌پوشها همه یک ارتفاع هستند، فرصت‌های طراحی منحصر به فرد بیشتری وجود دارد که می توان به آن‌ها پرداخت.
  • تزئینات کناری: یک لبه ظریف و زیبا می‌تواند در انتقال از یک نوع کف به دیگری کمک کند. این لبه می‌تواند از همان موادی ساخته شود که یکی از کف‌پوش ها از آن جنس است یا با انتخاب کاشی‌های جدید یا موزائیک، جلوه‌ای زیبا و منحصر به فرد به فضا ببخشد.
  • گزینه‌ی دیگری برای ایجاد یک انتقال جذاب از کاشی به چوب یا مواد دیگر مشابه چوب، استفاده از کف‌پوش اتصالی است. با برش دادن کف‌پوشهای چوبی به نحوی که به لبه‌های کاشی متصل شوند، می‌توانید این انتقال را انجام دهید. این روش با انواع کاشی‌های مختلف از جمله مربع، دایره، شش‌ضلعی و حتی موزاییکی قابل انجام است.

اگر به هر نوع کف‌پوشی نیاز دارید، تیم کارشناسان ما در گامان تزئین جاوید آماده است تا به شما در ایجاد یک فضای بی‌نقص کمک کنند، بنابراین همین امروز به فروشگاه خودتان سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!