جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید انواع موکت اداری ارزان و باکیفیت

آشنایی با انواع موکت اداری

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشاندن کف اداره، استفاده از موکت اداری است. شاید شما هم تا به حال، مدل‌های مختلف موکت‌ها را در بازار بررسی کرده‌اید. اما با توجه به تنوع موکت‌های اداری موجود در بازار کمی‌گیج و سردرگم به نظر می‌رسید. انواع موکت اداری به شما کمک می‌کنند تا یک انتخاب بهتر و اصولی‌تر داشته باشید. به‌هرحال، هر یک از انواع موکت‌های اداری دارای کیفیت‌های مختلف، مدل‌های متنوع و طرح‌های خاصی اند. از این رو انتخاب آن‌ها بستگی به نوع سلیقه مشتری و شرایط اداره دارد.

با توجه به نیاز بسیاری از کسب و کارها به خرید موکت اداری، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع موکت اداری آشنا کنیم و در مورد خرید این موکت توضیحاتی را به شما ارائه نماییم.

آشنایی با انواع موکت اداری

آشنایی با انواع موکت اداری؛ کدام نوع موکت اداری بهتر است؟

آشنایی با انواع موکت اداری موجود در بازار کشور ایران

اگر به دنبال خرید موکت اداری هستید، ابتدا لازم است که در مورد انواع موکت اداری موجود در بازار کشور ایران اطلاعات کافی کسب کنید. به طور کلی، موکت‌های اداری موجود در بازار به دو دسته موکت رولی و تایل تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

نوع اول؛ موکت اداری تایل

موکت تایل، توانسته به یکی از محبوب‌ترین موکت‌های اداری موجود در بازار کشور ایران تبدیل شود. این روزها، بخش عظیمی‌از موکت‌های اداری موجود در بازار، به صورت تایل طراحی شده اند و شرکت‌ها و ادارات نیز از این نوع موکت استقبال بسیار زیادی داشته اند.

موکت اداری تایل مانند سرامیک‌های کف سالن پذیرایی، آشپزخانه و … است که در سایز مشخص روی زمین قابل نصب می‌باشند. موکت‌های اداری تایل نیز می‌توانند به دلیل داشتن سایز مشخص، کنار هم روی زمین چیده شوند و در نهایت یک ساختار زیبایی را به وجود آورند. این موکت‌ها به راحتی قابل جابجایی هستند و نصب آن‌ها نیز ساده است. از مزیت‌های این موکت اداری، می‌توان به امکان شستشوی راحت آن‌ها اشاره کرد.

خود موکت‌های اداری تایل دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این موضوع می‌تواند دست افرادی که به دنبال خرید موکت اداری اند را باز نگه دارد. اما فراموش نکنید که هم موکت اداری تایل و هم موکت اداری رولی، باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

انواع موکت اداری برای شرکت ها و اداره های ایرانی

انواع موکت اداری برای شرکت ها و اداره های ایرانی

نوع دوم؛ موکت اداری رولی

موکت اداری رولی، یکی از انواع موکت اداری موجود در بازار است که همه شما با آن آشنایی دارید. این موکت اداری به صورت رول وارد اداره می‌شود و با کمک نصاب در هر جایی که نیاز باشد، قابل نصب است. این نوع موکت نیز هنوز مزایای خاص خودش را دارد. بسیاری از شرکت‌ها به دلیل داشتن اتاق‌ها و فضای کاری نامتقارن، مجبور به استفاده از موکت اداری رولی می‌شوند.

به‌هرحال، خرید موکت اداری رولی نمی‌تواند گزینه بدی باشد. به خصوص اینکه تنوع بسیار زیادی از رنگ و مدل برای این موکت‌های اداری وجود دارد. بهتر است که برای خرید موکت اداری رولی به نوع موکت، رنگ و نمدی بودن آن توجه داشته باشید. با توجه به تنوع بالای موکت رولی موجود در بازار کشور ایران، می‌توان بسته به نوع دکوراسیون شرکت و اداره اقدام به خرید این نوع موکت‌های اداری کرد.

کدام نوع موکت برای اداره و شرکت مناسب‌تر است؟

حال که با انواع موکت اداری موجود در بازار کشور ایران آشنا شدید، شاید برای شما این سوال مطرح شود که کدام نوع از موکت اداری برای اداره و شرکت مناسب‌تر است؟ واقعیت این است که هم موکت اداری تایل و هم موکت اداری رولی، می‌توانند برای همه اداره‌ها و شرکت‌ها مناسب باشند.

اما به دلیل سهولت در نصب، سادگی شستشو، زیبایی منحصر به فرد و موارد مختلف دیگر، شاید موکت اداری تایل گزینه بهتری برای اداره‌ها و شرکت‌ها محسوب شود. این در حالی است که اگر فضای داخلی اداره و شرکت، به صورت نامتقارن باشد و نیاز به برش بخش‌های مختلفی از فرش باشد، بهتر است که از موکت اداری رولی استفاده کنید.

خرید انواع موکت اداری ارزان و باکیفیت

خرید انواع موکت اداری ارزان و باکیفیت

خصوصیات یک موکت اداری خوب  

موکت اداری خوب، می‌تواند ویژگی‌های منحصر به فردی را برای یک اداره و شرکت به همراه داشته باشد. به همین خاطر است که این موکت از دیگر موکت‌های موجود در بازار، جدا در نظر گرفته می‌شود. برای خرید موکت اداری، لازم است که ابتدا در مورد خصوصیات موکت اداری خوب اطلاعات کسب کنید. در واقع، تفاوت چندانی بین انواع موکت اداری وجود ندارد. ولی آن چیزی که اهمیت بیشتری خواهد داشت، خصوصیات یک موکت اداری ارزان و خوب است.

  • آنتی استاتیک بودن

محیط‌های اداری پر از سیستم‌های الکترونیکی اند که الکتریسیته ساکن ایجاد می‌کنند. حتما در هنگام خرید موکت اداری، موکتی را انتخاب کنید که ضد الکتریسیته باشد و بتواند به راحتی برای کاهش الکتریسیته ساکن مورد استفاده قرار گیرد.

  • شستشوی آسان

یکی دیگر از ویژگی‌های یک موکت اداری خوب، امکان شستشوی آسان موکت اداری است. در واقع، موکت‌های اداری باید به واسطه داشتن کیفیت خوب، به راحتی نیز شسته شوند. از همه مهم‌تر در اثر شستشوی موکت، آسیبی به آن وارد نشود. بهتر است که برای جلوگیری از نیاز به شستشوی مداوم موکت اداری، موکت هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ چرک‌تاب هستند.

  • داشتن پرز کوتاه (نمدی بودن)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک موکت اداری، نمدی بودن آن است. البته شاید برخی از اداره‌ها‌ترجیح دهند که موکت اداری پرزدار یا تافتینگ خریداری کنند. در این صورت، توصیه ما این است که اقدام به خرید موکت اداری پرز کوتاه کنید. چرا که پرزهای بلند موکت به راحتی در اثر جابجایی میزها، صندلی‌ها و افراد دچار مشکل می‌شوند و کیفیت خودشان را از دست می‌دهند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد انواع موکت اداری صحبت کردیم. به عنوان نکته آخر توصیه می‌کنیم که قبل از خرید این نوع موکت، در مورد قیمت موکت اداری اطلاعات کافی کسب کنید. واقعیت این است که مهم‌ترین عاملی ک بر روی خرید موکت اداری شما تاثیر می‌گذارد، قیمت موکت است. بنابراین، شما می‌توانید با بررسی قیمت‌های موکت رولی و موکت تایل، بسته به بودجه خود یکی از بهترین این موکت‌ها را خریداری کنید و دیگر نگرانی خرابی و یا نیاز به تعویض موکت‌های اداری نباشید.

  • محدثه شریفی
  • شهریور 12, 1402
  • 1309 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!