جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دیوارپوش برگ مصنوعی

دیوارپوش برگ مصنوعی | بهترین گزینه برای تزئین دیوارهای نقاط مسکونی و اداری

دیوارپوش برگ مصنوعی یکی از بهترین آیتم‌ها به منظور تزئین دیوارها است که می‌تواند جلوه زیبایی به فضا هدیه کند. دیوارپوش برگ مصنوعی در حقیقت نوعی از دیوارپوش بوده که برای ساخت آن از نمونه مصنوعی گیاهان و گل‌ها با هدف تزئین استفاده می‌شوند. این آیتم‌ها یا به صورت دستی و یا با پنل روی قسمت‌های مورد نظر در دیوار نصب می‌شوند و هیچ نوع کاربرد محیط زیستی ندارند و صرفا به منظور زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب از سایت گامان تزئین جاوید قصد داریم شما را با این نوع گرین وال‌های مصنوعی آشنا کنیم.

فهرست مطالب

    مشخصات مهم دیوارپوش برگ مصنوعی

    دیوارپوش برگ مصنوعی نوعی از دیوار سبز مصنوعی است که با اسامی ‌دیگری مثل ریسه برگ آکاردئونی و فنس آکاردئونی نیز شناخته می‌شود. این نوع از دیوار سبز از چوب‌های طبیعی که به شکل شبکه‌های لوزی و پنجره‌ای با نظم و ترتیب خاصی روی یکدیگر قرار می‌گیرند و با استفاده از میخ و منگنه به همدیگر متصل شده‌اند، تشکیل شده است.

    مشخصات مهم دیوارپوش برگ مصنوعی

    وجود چنین اتصالاتی باعث باز و بسته شدن پنجره چوبی شده و نوعی حالت آکاردئونی را ایجاد می‌کند. ابعاد این سازه چوبی تزئینی در حالتی که به صورت نیمه باز باشد، به طول ۵۰ سانتی‌متر و ارتفاع ۱۱۰ سانتی‌متر می‌باشد. در حالت کاملا باز این سازه آکاردئون چوبی نیز ابعاد به طول ۲۳۰ سانتی‌متر و ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر تغییر شکل می‌دهند.

    چوب‌های طبیعی دیوارپوش برگ مصنوعی ضد رطوبت و گرما هستند

    چوب‌های طبیعی دیوارپوش برگ مصنوعی در مقابل رطوبت و گرما کاملا مقاوم هستند و می‌توانید از آن‌ها در محیط باز هم استفاده کنید. از طرفی ریسه برگ مصنوعی هم در مقابل نور خورشید مقاوم است. حصار آکاردئونی این دیوارپوش یک قابلیت مهم دارد و آن هم، تغییر حالت به ابعاد دلخواه است.

    در این بین یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است این است که از بین دیوار سبز مصنوعی یا طبیعی کدام را باید انتخاب کنیم؟ در پاسخ باید گفت که به طور کلی از نظر هزینه‌های نگهداری استفاده از دیوارپوش برگ مصنوعی به عنوان نوعی از گرین وال مصنوعی، در مقایسه با گرین وال طبیعی گزینه بهتری به شمار می‌آید.

    اصول نصب دیوارپوش برگ مصنوعی

    نصب دیوارپوش برگ مصنوعی بسیار ساده است. در صورتی که روی نرده تراس بالکن اقدام به نصب می‌کنید، می‌توانید با استفاده از بست‌های زیپی پلاستیکی، سازه چوبی محصول را به نرده‌ها نصب کنید. در صورتی که نصب این دیوارپوش بر روی دیوار باشد، به کمک پیچ یا میخ مثل آویزان کردن تابلویی روی دیوار، این فنس آکاردئونی نصب می‌شود. به این منظور نیاز به به‌کارگیری تعداد بالایی میخ یا پیچ وجود ندارد و شما تنها در بعضی از نقاط باید آن را به دیوار وصل کنید.

    اصول نصب دیوارپوش برگ مصنوعی

    اگر هم نصب روی زمین خالی انجام می‌شود، باید پایه‌های سازه چوبی را در خاک فرو برده شود و اطراف آن به خوبی سفت گردد. به این ترتیب چوب در زمین محصور شده و محصول به صورت ایستاده به منظور فنس‌کشی در زمین قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که نصب به هر دو حالت طولی و عرضی امکان‌پذیر است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. تنها پیش از نصب باید آکاردئون چوبی را به اندازه دلخواه باز کنید. در صورت کشیدن بیش از اندازه سازه، امکان شکستن چوب‌ها و از بین رفتن نظم آکاردئونی شکل وجود خواهد داشت. پس بهتر است در زمان نصب به این نکته توجه شود.

    نکاتی که باید در زمان خرید دیوارپوش برگ مصنوعی به آن‌ها توجه کنید

    در صورتی که تصمیم دارید تمامی‌سطح حصار را طوری بپوشانید که تمام نرده‌ها پنهان شوند می‌توانید از گیاهان مصنوعی با برگ‌های بزرگ، پهن و انبوده استفاده کنید. به کمک گیاهانی با برگ‌های ریز و کم تراکم هم می‌توانید دکوراسیون زیبایی داشته باشید. اما دیگر پوشش پر تراکمی ‌وجود نخواهد داشت.

    نکاتی که باید در زمان خرید دیوارپوش برگ مصنوعی به آن‌ها توجه کنید

    از نکات خرید فنس آکاردئونی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ارتفاع دیوار سبز آکاردئونی: ارتفاع آکاردئون سبز مونتاژ شده پیش از شروع به استفاده و در حالت بسته، در حدود ۱۳۰ سانتی‌متر می‌باشد. با باز کردن آن ارتفاع نرده تا حد بسیاری کم می‌شود. در پایان کار طبق ارتفاعی که در نظر گرفته شده باید به ابعاد ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع در ۲۰۰ سانتی‌متر طول رسید
    • جنس ریسه مصنوعی: جنس بدنه اصلی نرده‌ای که آکاردئون بر روی آن مونتاژ می‌شود، چوب طبیعی است و ضخامت آن حدودا به دو سانتی‌متر می‌رسد. برگ‌های آکاردئونی این محصول هم از جنس مواد نانو و پلیمر هستند که در دو اندازه و به منظور مونتاژ کردن این گیاه استفاده می‌شود
    • رنگ بندی دیوارپوش برگ مصنوعی: همانطور که عنوان شد در این محصول حصار چوبی استفاده می‌شود. رنگ‌بندی این محصول به شکل رگه‌های سبز روشن و تیره یا در بعضی از موارد رنگ های زرد و بنفش و قرمز و نارنجی است که نواری هستند و رنگ آن ها کاملا طبیعی به نظر می‌رسد
    • کاربرد ریسه مصنوعی آکاردئونی: ریسه مصنوعی آکاردئونی قابل استفاده در انواع فضاهایی داخلی و خارجی را داشته و زیبایی بسیار منحصر به فردی را به محیط اضافه می‌کند
    برگ مصنوعی۵

    نصب دیوارپوش برگ مصنوعی توسط گامان تزئین جاوید

    یکی از نکات مهمی که باید همواره به آن توجه داشته باشید، زیبایی داخلی محیط خانه و یا محیط کار است که با قرار دادن گل و گیاه می‌توان این زیبایی را چندین برابر کرد. استفاده از گل طبیعی در محیط بیرونی در فصل سرما غیر ممکن است و آسیب‌های زیادی را به محیط وارد می‌کند. به همین خاطر بهترین انتخاب دیوارپوش برگ مصنوعی است. مجموعه گامان تزئین جاوید مجری نصب انواع فنس‌های آکاردئونی برای محیط‌های مسکونی و اداری است. برای اطلاع از قیمت و روش نصب می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    سوالات متداول

    دیوارپوش برگ مصنوعی چه ویژگی‌هایی دارد؟

    کیفیت، دوام بالا، امکان استفاده در فضاهای داخلی و خارجی، نصب آسان، مونتاژ با سرعت بالا، مقاومت در برابر اشعه خورشید، مقاومت در برابر باران و برف و زیبایی چشمگیر از جمله مزایای فنس آکاردئونی هستند.

    برترین مدل‌های ریسه برگ تزئینی آکاردئونی کدام موارد هستند؟

    فنس آکاردئونی با برگ‌های مختلفی تولید می‌شود اما بعضی از آن‌ها شامل برگ انگوری، برگ پتوس و همینطور برگ شمعدانی هستند.

    چرا دیوارپوش‌های مصنوعی بهتر از طبیعی هستند؟

    دیوارپوش‌های برگ مصنوعی با توجه به طول عمر و کارایی که دارند از نوع طبیعی مناسب‌تر هستند. در ضمن نصب و اجرای این دیوارپوش‌ها به سادگی انجام شده و فاقد هر نوع آلودگی و حشرات هستند و در ضمن نیازی هم به نگهداری ندارند و در هر فضایی قابل اجرا هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!