جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه موکت اداری » موکت اداری شرکت سرمایه گذاری گل گهر

توضیحات پروژه

در دی ماه ۱۴۰۱ از شرکت سرمایه گذاری گل گهر دو فرد دوست داشتنی به شرکت ما آمدند. جناب زمانی و همکارشون در تاریخ ۱۲ دی به دفتر ما آمدند و طرح های موکت تایل را به صورت حضوری مشاهده کردند. اغلب افرادی که قصد دیدن قیمت موکت تایل های مارا دارند در صورتی که تهران باشند توصیه می کنیم که به صورت حضوری تشریف بیاورند.

ایشون به همراه همکارشون تشریف آوردند نکته ای که برای آن ها مهم بود و البته هم آدم های سخت گیری بودند این بود که کار نصب شده موکت های اداری شرکت ما را از نزدیک ببینند مخصوصا جاهایی که یک سال بیشتر بود نصب شده است. ما به آن ها دو شرکت نزدیکشان را پیشنهاد دادیم. یعنی شرکت به پرداز همراه اول در ملاصدرا و شرکت مس باهنر در خ گاندی که تقریبا چند کوچه فاصله داشتند.

دقیقا همان روز بعد ظهر زنگ زدند و گفتند کار اوکی شده است و نصاب برای اندازه گیری بیاد. نصاب ما فردای آن روز با قرار قبلی برای اندازه گیری رفت. آقای زمانی و مدیران شرکت گل گهر طرح مد نظرشان را که موکت تایل کد ۹۷۰۷۵ بود انتخاب کردند. دقت کنید که تمام موکت های دبست به صورت موکت نخ پلی آمید است. در انتهای کار و بعد از سه روز به متراژ ۲۰۲ مترمربع کار آن ها را اوکی کردیم و مبلغ پیش فاکتور واریز شد و تیم نصب نیز پس فردای آن روز برایشان اعزام شدند. همین امروز یعنی در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ تصاویر را تیم نصب برای ما ارسال کردند که برای شما نیز بارگزاری می کنیم.

امیدواریم بتوانیم به شما هم در کارهای موکت اداریتان کمک کنیم. با آرزوی موفقیت فراوان

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

پروژه های دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!