جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه موکت اداری » موکت تایل در یوسف آباد شرکت کاربین بهبرد

توضیحات پروژه

نماینده و طراح شرکت کاربین بهبرد خانم حسینی گرامی که افتخار آشنایی با ایشان را پیدا کردیم در یک روز زمستانی به شرکت ما آمدند و درخواست موکت تایلی با رنگ طوسی برای شرکت کاربین بهبرد را داشتند. در موکت تایل The best تقریبا می توان گفت شما کامل ترین طرح های رنگ طوسی را مشاهده می کنید که در هیچ برند دیگری که در ایران است نمیبینید. دلیل آن هم این است که اکثر شرکت ها از رنگ طوسی که رنگی خنثی است برای فضای خود استفاده می کنند.

کد موکت انتخابی خانم مهندس حسینی ۱۰۰۲ است که شما نیز می توانید آن را در نمونه کارهایی گامان تزیین ببینید. اگر نمی دانید موکت تایل چیست حتما پیشنهاد میدهم مطلب قرار داده شده در سایت را مطالعه کنید. بدین ترتیب ایشان انتخاب خود را انجام دادن و تقریبا دو روز بعد تیم نصب گامان تزیین در خیابان یوسف آباد که محل استقرار شرکت کاربین بهبرد است کار خود را آغاز کردند. نصب موکت تایل یک روز و نیم طول کشید و ایشان کاملا از برخورد با فروشندگان شرکت و برخورد نصاب و نحوه نصب راضی بودند.

شما نیز میتوانید برای مشاهده مدل های موکت تایل به بخش فروشگاه مراجعه کنید و یا پروژه های موکت اداری را برای دیدن نمونه کارهای بیشتر دنبال کنید.

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

پروژه های دیگر

۴ دیدگاه برای “موکت تایل در یوسف آباد شرکت کاربین بهبرد”

    • پیام اسمی گفت:

      ممنون از شما خانم رمضانی گرامی لطف کردید

  1. میلاد باقری گفت:

    دست مریضاد با این مطلب بی نظیرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!