جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه موکت اداری » موکت تایل سالن کنفرانس صدر تامین

توضیحات پروژه

شرکت سرمایه گذاری صدر تامین یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری حال حاضر در ایران است که زیرمجموعه های بسیاری دارد. حدود ۳-۴ سال پیش یکی از زیرمجموعه های این شرکت را یعنی شرکت مس باهنر واقع در خیابان گاندی جنوبی در تهران موکت تایل کد ۹۸۱۴۱ کار کرده بودیم. مس باهنر نزدیک به ۳ طبقه پشت هم موکت تایل نصب شد.

در بهمن ماه امسال به واسطه ارتباطات و دوستانی که از پروژه قبل در این شرکت پیدا کردیم و به حق هم آدم های شریف و دوست داشتنی هستند موجب شد که در بهمن ماه ۱۴۰۱ جهت خرید موکت اداری از شرکت صدر تامین مجدد با ما تماس بگیرند و در خواست موکت کنند.

به این ترتیب نصاب موکت شرکت را به محل نصب واقع در پارک وی که این بار برای سالن کنفرانس خود شرکت اصلی یعنی صدر تامین بود اعزام کردیم تا متراژ دقیق را انداره گیری کند. بعد از اندازه گیری متراژ به دست آمده در حدود ۱۲۰ متر در سالن کنفرانس صدر تامین بود. همانطور که می دانید معمولا برای شرکت ها مهم است که موکت پلی آمید تهیه کنند که بعد از مدتی نخ آن ها دچار خوابیدگی یا از بین رفتگی نشود. ما اطمینان خاطر می دهیم که موکت تایل های دبست صد در صد از نخ پلی آمید، کند سوز و ضد الکتریسیته ساکن هستند.

به این ترتیب کار این شرکت نیز به خوبی نصب شد و در یک روز کاری به طور کامل نصب شد. امیدواریم که از دیدن تصاویر و ویدیو پروژه لذت ببرید.

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

ویدیو پروژه

پروژه های دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!