جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه موکت اداری » موکت تایل و چمن ۲۵ میل آقای منصوری

توضیحات پروژه

آقای منصوری عزیز از لاهیجان برای بار دوم نیز به ما اعتماد کردند. در همین حوالی آذر پارسال یعنی سال ۱۴۰۰ بود که آقای منصوری نماینده بزرگ سایپا یدک یکی از فروشگاه های خود را با موکت تایل شرکت گامان تزیین کد ۲-۹۰۰ تزیین کرد. این کار تقریبا ۸۰ متری نیز توسط تیم نصب گامان تزیین در لاهیجان به خوبی انجام شد و توانستیم حداکثری رضایت ایشان را جلب کنیم.

در اوایل آذر امسال مجدد آقای منصوری با ما تماس گرفتند و این بار قصد داشتند ویلای مسکونی خود را یک موکت تایل شیک بزنند. متراژ تقریبی فضا این بار حدود ۲۳۰ مترمربع و یک فضای دنج بود. بعد از کشمکش های دو سه روزه در انتخاب رنگ ایشان در نهایت به همراه همسرشان مجدد کد ۲-۹۰۰ را انتخاب کردند. و اما برای فضای سالنشان جهت نصب میز بیلیارد و فوتبال دستی و همچنین محوطه بیرون نیاز به خرید چمن مصنوعی مقاوم و همینطور نرم و پرتراکم داشتند. که ما چمن مصنوعی ۲۵ میل خودمان را به ایشون به عنوان چمن مصنوعی حیاط پیشنهاد دادیم که با رضایت ایشان همراه شد. در نهایت در ۱۰ آذر ماه مجدد تیم نصب گامان تزیین در یک پروژه حدودا سه روزی کار چمن مصنوعی و موکت تایل را به پایان رساندند.

امیدواریم در پروژه های شما نیز بتوانیم همانند آقای منصوری در کنارتان باشیم.

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

پروژه های دیگر

آرایا فرتاک موکت اداری
پروژه موکت اداری
تهمتن
موکت اداری آریا فرتاک

توضیحات پروژه شرکت مهندسی اریا فرتاک واقع در سه راه اذران برای فضای اداری خودشان در بهمن ماه ۱۴۰۲ اقدام به خرید موکت تایل اداری

ادامه مطلب »

۲ دیدگاه برای “موکت تایل و چمن ۲۵ میل آقای منصوری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!