جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه موکت اداری » پروژه موکت همراه اول سالن کنفرانس

این دومین پروژه ای بود که با شرکت به پرداز همراه اول داشتیم. کار پروژه این شرکت را طراح خوب کشورمان خانم صفی انجام می دهد که چند وقتی است افتخار همکاری را با ایشان داریم. این بار سمت ملاصدرا تهران و سالن کنفرانس همراه اول را موکت تایل اداری دبست زدیم.

Carpettile 97075 Hamrahaval

کار نصب این سالن نیز توسط تیم مجرب گامان تزیین جاوید به مدت ۱ روز انجام شد. کار سالن کنفرانس همراه اول به دلیل برگزاری مکرر جلسات بسیار فوری بود. تمامی مراحل انتخاب، پرداخت و مراحل نصب موکت در یک روز تمام شد. خداروشکر در ارسال سریع هستیم و توانستیم با نصاب با اینکه معمولا از دو سه روز قبل باید هماهنگ کنیم این کار را انجام دادیم.

موکت تایل برای به پرداز همراه اول

انتخاب کد این موکت اداری به عهده طراحشان یعنی خانم صفی بود که مدل ۹۷۰۷۵ را انتخاب کردند که یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین مدل های موکت تایلی The best است.

همانطور که میدانید برند دبست انحصاری شرکت گامان تزیین جاوید است بنابراین در صورت موجود بودن هیچ محدودیتی در ارسال نداریم و فورا به دست مشتریانمان ارسال می کنیم.

Carpettile 97075 3

سر انجام پروژه همراه اول به خوبی به انجام رسید و شما عکس ها را در این پست می بینید. برای بازدید ازاین پروژه نیاز به هماهنگی با مدیریت را دارید. متراژ این سالن در حدود ۲۰۰ متر است و در حال حاضر به صورت کامل تجهیز شده است.

خرید موکت تایل اداری همراه اول

آدرس این پروژه خیابان ملاصدرا – زاینده رود است.

۲ دیدگاه برای “پروژه موکت همراه اول سالن کنفرانس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!