جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه موکت مسکونی » موکت پلازا نسکافه ای خانم دارابی

خانم دارابی یکی از عزیزترین مشتریان ما در دارآباد تهران که به صورت حضوری به همراه مادرشان به شرکت آمدند. ایشون به دنبال یک موکت پرز بلند و نرم برای سالن منزلشان بودند که در فصل زمستان هم مثل قبل کف سردی نداشته باشند.

بعد از نگاه کردن مدل های مختلف و قیمت موکت ظریف مصور مدلی از موکت ها آرتا مورد پسندشان واقع شد به نام موکت آرتا طرح پلازا نسکافه ای انتخاب شد. این موکت با ضخامت ۲سانت پرز و تراکم خوب و از همه مهمتر قیمت بسیار ایده آل به نسبت کیفیت تا به حال مورد پسند خیلی از عزیزان واقع شده است.

موکت آرتا طرح پلازا نسکافه ای

نرمی این مدل به شدت بالاست و احساس لطافت بالایی موقع راه رفتن به شما می دهد. بعد از انتخاب رنگ آقای میلاد، نصاب شرکت گامان تزیین جاوید به خانه ایشان رفت و متراژ دقیق را اندازه گرفت و به تیم فروش شرکت سپرد. بعد از محاسبه برآورد قیمت موکت و نصب به خانم دارابی اعلام کردیم تا کارشان را پیش ببریم.

Nescafe carpet3

خانم دارابی همان روز واریزی را انجام دادن و برای دوروز بعد قرار نصب را گذاشتیم و کارهای نصب به خوبی و با رضایت ایشان انجام شد. در حال حاضر عکس هایی که میبینید را خانم دارابی برای ما فرستادند تا بتوانیم به شما عزیزان نیز نشان دهیم. سوالات خود را برای ما بفرستید تا به آن ها پاسخ دهیم.

Nescafe carpet4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!