جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه چمن مصنوعی » پروژه فنس و چمن الینا

توضیحات پروژه

این بار می رویم به سراغ خانه ای در منطقه میرداماد تهران. خانواده اسمی و الینای ناز کوچک که دلش می خواست در بالکن بازی کند اما نرده های بالکن خانواده را نگران کرده بود.

خانواده الینا به تازگی و چندماه قبل موکت ظریف مصور طرح هرمس از شرکت گامان تزیین خریداری کرده بودند که یک موکت کاملا نرم است اما الینا بزرگ شده و میخواهد در فضای بالکن نیز قدم بزند و به نرده های بالکن دست بزند اما خانواده نگران می شدند که اتفاقی برای او بیفتد.

بنابراین مشورت با کارشناسان ما پیشنهاد شد که روی نرده های بالکن را فنس چمنی کار کنند تا هم زیبا باشد و هم مانع دید و از همه مهمتر بار خطرناک بودن نرده ها را تغییر دهد و آن جا را به فضای ایمن تبدیل کند. اما خب فقط فنس کافی نیست. الینا دوست دارد در بالکن قدم بزند بنابراین باید فضای زیر پای او زیبا و مهم تر از آن نرم باشد تا پای او اذیت نشود.

چمن مصنوعی بالکن انتخابی آن ها مدل ۲۵ میل گامان بود که هم حس طبیعی بودن دارد و هم کاملا فشرده و نرم است. از طرفی مادر یا پدر خانواده می تواند هر روز آن را بشورد تا تازگی پیدا کند. اگر شما هم فرزند کوچکی مثل الینا دارید پیشنهاد می کنیم یک فضای زیبا و ایمن برای او بسازید تا دیگر نگران بازی کردن فرزند خود نباشید.

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

پروژه های دیگر

فنس چمنی فتحی
پروژه فنس چمنی
تهمتن
فنس چمنی آقای فتحی شهرکرد

توضیحات پروژه این بار از شهر کرد آقای فتحی برای تراس خود از ما محصولات جذاب تزیینی را تهیه کردند. ایشان برای بالکن از پنل

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!