جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه چمن مصنوعی » چمن مصنوعی آقای محمدی روف گاردن

توضیحات پروژه

این پروژه حدودا ۲۰۰ مترمربعی توسط طراح عزیز آقای محمدی در منطقه آجودانیه اجرا شد و یک چمن مصنوعی روف گاردن زیبا را ساخت. این پروژه در ماه مرداد سال ۱۴۰۱ انجام شد. در ابتدا آقای محمدی به شرکت ما تشریف آوردند و تمام مدل های چمن مصنوعی را از نزدیک نگاه کردند.

اما چمنی که چشم ایشان و تمام کسانی که کار لوکس انجام می دهند را معمولا می گیرد چمن مصنوعی ۲۵ میل گامان است که هم تراکم بالایی دارد و هم نخ آن صد در صد پلی اتیلن و بهاره است که به این زودی ها خراب نمی شود موردی که در بسیاری از چمن های داخل بازار نمی بینیم. در حقیقت به جای قیمت چمن مصنوعی کیفیت آن برای آقای محمدی مهم بود.

بعد از انتخاب این مدل برای ایشون پیش فاکتور زدیم و در نهایت فردای آن روز واریزی را انجام دادند. مشکلی که وجود داشت عجله ایشان برای نصب بود که مجبور بودیم یک الی دوروزه پروژه ایشان را جمع کنیم و به اتمام برسانیم. بنابراین با یکی از نصاب های درجه یک شرکت گامان تزیین صحبت کردیم که هرطور شده کار ایشان را در اولویت قرار داده و نصب کنند. خدارو شکر با هماهنگی هایی که انجام گرفت پروژه ایشان نصب شد و توانستیم رضایت کاملشان را جلب کنیم.

شما هم می توانید با مراجعه به بورس چمن مصنوعی در تهران و سهروردی شمالی در نبش خ ابن یمین و شرکت گامان تزیین سفارش خود را یکروزه انجام داده و در سریعترین زمان ممکن بدون واسطه تحویل بگیرید.

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

پروژه های دیگر

چمن مصنوعی و گرین وال مصنوعی اجرا شده برای خانم قنبری
پروژه چمن مصنوعی
پیام اسمی
چمن و دیوار سبز خانم قنبری

توضیحات پروژه خانم قنبری مشتری بسیار خوب از قروه کردستان. از شروع فعالیت شرکت گامان تزیین تا به امروز مشتریان زیادی از شهرهای مختلف کردنشین

ادامه مطلب »
چمن مصنوعی خانم دوستی تهران پارس
پروژه چمن مصنوعی
پیام اسمی
چمن مصنوعی خانم دوستی تهران پارس

توضیحات پروژه خانم دوستی از مشتریان پیج اینستاگرامی شرکت به آدرس Instagram.com/gamantazeen  هستند که از طریق پیج سفارش خودشان را تکمیل کردند. سفارش ایشان از

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!