جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه چمن مصنوعی » چمن مصنوعی برای پروژه پارک ملت

توضیحات پروژه

پروژه پارکت ملت در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ انجام شد. این پروژه که توسط شرکت زیباسازی شهرداری پیگیری شد با خرید چمن مصنوعی از شرکت گامان تزیین جاوید به متراژ حدود ۸۰۰ متر انجام شد.

در این پروژه از چمن مصنوعی ۱۰ میل گامان استفاده شد که در حال حاضر یکی از برترین ده میل های حال حاضر موجود در بازار است. معمولا پروژه های شهرداری از چمن مصنوعی های ارزان استفاده می شود. این چمن نیز ارزان بود اما دوام بالایی نیز دارد به طور که در حال حاضر در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۱ که عکس و فیلم ها گرفته شده است این چمن بسیار خوب در مقابل رفت و آمد هزاران نفر دوام آورده است.

در پارت دوم سفارش این پروژه به متراژ ۶۰ مترمربع جهت تکمیل کسری کار صورت گرفت. اگر در حال حاضر و زمان جام جهانی یک سر به پارکت ملت بزنید ورودی پارک ملت را با زمین های بازی برای استفاده مردم میبینید. یک فضای جذاب طراحی شده که افراد بتوانند انواع سرگرمی ها از قبیل دارت و بازی فوتبال را تجربه کنند. این چمن مصنوعی برای فوتبال نیست اما برای بازی های معمولی نیز کاربرد دارد و دچار مشکل نمی شود.

یکی از پارامتر های مهم در شرکت گامان تزیین کیفیت محصول است. بنابراین معمولا در جواب مشتریانی که فقط به دنبال جنس ارزان و یا دست دوم هستند صادقانه پیشنهاد جای دیگر را می دهیم چون کیفیت و برند شرکت برایمان بسیار مهم است. این پروژه ادامه دار خواهد بود و قرار است نقاط دیگر پارک ها نیز به زودی فضای بازی و چمن مصنوعی شرکت گامان تزیین جاوید را ببینید. اگر سوال یا مشاوره می خواهید حتما به تیم مجرب گامان تزیین سوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت با شما در تماس باشیم. همچنین می توانید از تیم حرفه ای نصب ما نیز کمک بگیرید.

 

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

پروژه های دیگر

نمونه کار چمن مصنوعی 25 میل گامان تزیین در پرند
پروژه چمن مصنوعی
پیام اسمی
چمن مصنوعی آقای صابر

توضیحات پروژه این پروژه در آذرماه ۱۴۰۱ به سرانجام رسید. خانم آقای صابر از طریق کانال تلگرام با ما آشنا شدند و در ابتدا در

ادامه مطلب »

۲ دیدگاه برای “چمن مصنوعی برای پروژه پارک ملت”

  1. قربانعلی اسکندری گفت:

    سبک نوشتاری خوبی دارید، ادامه بدین!

    • پیام اسمی گفت:

      سلام وقت بخیر زنده باشید. خیلی ممنون از بازخورد خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!