جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه های دیوار سبز مصنوعی » گرین وال مصنوعی آقای پیروی در معالی آباد

توضیحات پروژه

آقای پیروی، ساکن معالی آباد شیراز، به تازگی دیوار سبز مصنوعی خودشان را از شرکت ما خریداری کردند و خداروشکر که از خرید خود بسیار راضی است. در اینجا، تجربه خرید ایشان و چگونگی رضایتشان از دیوار سبز مصنوعی کد ۱۰ شرکت گامان تزیین را بررسی خواهیم کرد.

آقای پیروی به دنبال راهی برای وارد کردن کمی رنگ سبز به منزل خود بود، اما با چندین چالش روبرو شد. به عنوان یک ساکن شیراز، در طول سال با آب و هوای گرم و خشک روبرو است که ممکن است نگهداری از گیاهان زنده را سخت کند. علاوه بر این، ایشان فضای زیادی برای یک باغ سنتی یا حتی گلدان را نداشتند.

در همین حین بود که، او با دیوار سبز مصنوعی شرکت ما آشنا شد. زیبایی برگ های آن و اینکه نیازی به نگهداری به جز پاک کردن گرد و غبارنداشت ایشان را تحت تاثیر قرار داد.آقای پیروی سفارش خود را از طریق وب سایت ما ایجاد کردند و از سرعت کار و ارسال بسیار خوشحال شدند. او به‌روزرسانی‌های منظم درباره وضعیت سفارش خود دریافت کرد و توانست مسیر حرکت آن را تا رسیدن به شیراز، پیگیری کند. زمانی که سفارشش رسید، او از بسته‌بندی مناسب آن و آسانی نصبش روی دیوارش، تحت تاثیر قرار گرفت.

از آن زمان به بعد، آقای پیوندی هر روز از دیوار سبز مصنوعی خود لذت می‌برد. او از نحوه که این دیوار، فضای زندگی‌اش را روشن می‌کند و لمسی از طبیعت به منزلش اضافه می‌کند، لذت می‌برد.

به طور کلی، تجربه آقای پیوندی با شرکت ما و دیوار سبز مصنوعی او، بسیار مثبت بوده است. او به شدت محصولات ما را به هر کسی که به دنبال یک راه آسان و جذاب برای وارد کردن کمی فضای سبز به منزل خود است، توصیه می‌کند.

تصاویر پروژه

جزئیات پروژه

پروژه های دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!