ویلای لاکچری کیم کارداشیان

طراحی ویلای خصوصی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یکی از افراد موفق و مشهور در زمینه مد و هنر است. او همچنین موفقیت‌های زیادی را بعنوان تاجر و مدل کسب کرده است و امروزه صاحب برند آرایشی به نام تجاری KKW Beauty است. کیم کارداشیان در شبکه‌های اجتماعی بیشتر از 360 میلیون دنبال کننده دارد.

بهتر است بدانید معماران و شرکت‌های طراحی ویلای مطرحی نیز در ایران در زمینه طراحی ویلا فعال هستند که آثار بسیار حرفه‌ای و مدرنی مانند ویلای کیم کارداشیان یا استیو جابز یا کریستیانو رونالدو با در نظر گرفتن محدودیت بودجه خلق کرده‌اند.

طراحی ویلای کیم کارداشیان

طراحی ویلای کیم کارداشیان، توسط معمار مشهور آکسیل وردتس (Axel Vervoordt) انجام شده است. این ویلای شیک و لاکچری در هیدن هیلز (Hidden Hills) کالیفرنیا، قرار دارد و بعنوان یکی از پروژه‌های قابل توجه در زمینه طراحی مدرن و مینیمالیستی محسوب می‌شود.

طراح ویلای کیم کارداشیان

ویژگی‌های معماری ویلای کیم کارداشیان

این ویلا یکی از گران قیمت‌ترین و لاکچری‌ترین ویلاها به شمار می‌رود که قیمت آن حدود 60 میلیون دلار تخمین زده شده است. ویژگی‌های معماری این ویلای مدرن عبارتند از:

طراحی مینیمالیستی و پالت رنگی خنثی

این ویلا با پالت رنگی خنثی شامل سفید، خاکستری و بژ طراحی شده است که بر اساس اصول مینیمالیسم استوار است. فضاهای داخلی ویلاهای مینیمال معمولا با خطوط تمیز و مبلمان ساده تزئین می‌شوند که حس آرامش و سکوت را القا می‌کنند.

نورپردازی طبیعی و هماهنگی با محیط

در این ویلا به منظور نورپردازی طبیعی، انتخاب پنجره‌های بزرگ و سقف‌های بلند باعث شده تا نور طبیعی زیادی به داخل راه پیدا کند. همچنین دارای چشم اندازی زیبا از محوطه باغ و استخر است که یکی از ویژگی‌های کلیدی طراحی وردتس محسوب می‌شود.

استفاده از مواد طبیعی

مصالح استفاده شده در ساخت این ویلا، مواد طبیعی مانند سنگ، چوب و خاک رس است که باعث ایجاد حس طبیعی و ارتباط با زمین می‌شود.

سبک ژاپنی و الهام از زِن

یکی از ایده‌های خلاقانه‌ای که باعث تمایز و جذابیت این ویلا شده است، بکار گیری سبک ژاپنی و توجه به فلسفه زن در جزئیات است. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به فضاهای باز و خلوت، استفاده محدود از تزئینات و ایجاد حس آرامش و تعادل اشاره کرد.

 

سادگی و خلوت

ویلای کیم کارداشیان با تمرکز بر زندگی ساده و مدرن است طراحی و ساخته شده است. طراحی داخلی آن به گونه‌ای است که تمام اتاق‌های خواب و نشیمن دارای فضایی خلوت و راحت هستند.

طراحی هنری و معاصر

می‌توان گفت تقریبا تمام جزئیات این ویلا از آثار هنری و مجسمه‌ها گرفته تا مبلمان خاص، همگی توسط طراحان و هنرمندان برجسته‌ای مانند آکسیل وردتس طراحی شده‌اند. استفاده از هنر در فضاهای ساده و خلوت ویلا احساس لوکس بودن و در عین حال سادگی و مدرنیته را به ارمغان آورده است.

امکانات ویلای کیم کارداشیان

برخی از امکانات ویلای کیم کارداشیان در هیدن هیلز، عبارتند از:

  • دارای 8 اتاق خواب و 10 حمام
  • زمین بسکتبال
  • استخر بزرگ
  • سالن ورزشی
  • حوضچه مخصوص شنا
  • باغ‌های بزرگ
  • سینما خانگی
  • اتاق یوگا
  • اتاق بازی

ویلای کیم کارداشیان

محوطه ویلای کیم کارداشیان

طراحی محوطه ویلای کارداشیان هماهنگ با سبک داخلی مینیمال ویلا انجام شده است و به جای استفاده از تزئینات پرزرق و برق، فضایی آرامش بخش و طبیعی را ایجاد کرده است. همچنین محوطه ویلا دارای باغ‌های سرسبز با درختان بلند و گیاهان طبیعی است.

در فضای بیرونی ویلا، بخش‌هایی برای تفریح و پیاده روی طراحی شده است که با گلکاری‌های ساده و چمنزار برای ایجاد حس آرامش و لذت بردن از طبیعت دیزاین شده‌اند.

ویلای کیم کارداشیان از نظر حفظ حریم شخصی، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیل این امنیت، وجود درختان و حصارهای بلند هستند که دور تا دور ویلا کشیده شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...