جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
گامان تزیین شرکت کفپوش در قزوین

بهترین نوع کفپوش در قزوین

کفپوش را می توان یکی از مهم ترین و موثرترین اجزای دکوراسیون های داخلی دانست. معمولا طراحی دکوراسیون از کف محیط شروع می شود و دیگر اجزا در تناسب با کفپوش انتخاب می شوند. در حال حاضر کفپوش pvc (پلی وینیل کلراید) جدیدترین، محبوب ترین و کارامد ترین کفپوش در قزوین محسوب می شود.

تولید این نوع کفپوش توسط شرکت کفپوش در قزوین با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. در ادامه این مقاله ضمن معرفی بیشتر کفپوش pvc، به بررسی مزایا، کاربردها، قیمت و نحوه نصب این نوع کفپوش در قزوین می پردازیم.

معرفی کفپوش pvc

این روزها کفپوش pvc در قزوین محبوبیت زیادی دارد و دلیل آن را می توان ویژگی های بی نظیر این نوع کفپوش از جمله قابلیت نصب و شستشوی آسان، قیمت مناسب و همچنین دوام و ماندگاری بالا دانست. کفپوش pvc از فیبر، مواد فشرده pvc و لایه های زیر تشکیل شده است:

– لایه UV: این لایه از سطح کفپوش محافظت می کند.

– لایه پوششی: این لایه مقاومت کفپوش را بالا می برد.

– لایه طرح: طرح، رنگ و چاپ روی این لایه قرار می گیرد.

– لایه اصلی: جنس این لایه از پی وی سی است و ضخیم و انعطاف پذیر بودن آن، اهمیت زیادی دارد.

کفپوش پی وی سی در قزوین

کاربردها و مزایای کفپوش pvc در قزوین

کفپوش پی وی سی قابلیت استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، ورزشی، بیمارستان ها، مهد کودک ها، ورزشگاه ها، استخرها و.. را دارد. البته قبل از انتخاب کفپوش، باید به ضخامت آن توجه کنید. لایه رویی کفپوش pvc با ضخامت های مختلفی تولید می شود که هر کدام، کاربرد مشخصی دارند. کفپوش هایی که بین ۱.۵ تا ۲ میلیمتر ضخامت دارند، در ساختمان های مسکونی قابل استفاده هستند و برای ساختمان های تجاری و اداری، کفپوش با ضخامت ۳ میلیمتر مناسب تر است.

از مهم ترین ویژگی های کفپوش pvc در قزوین، می توان به تنوع بالای رنگ و طرح، ضد آب بودن، عدم نیاز به واکس و ساب، مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، عدم رشد قارچ و کپک، دوام و ماندگاری بالا، سبک بودن، قابلیت شستشو و نظافت آسان، قیمت مناسب و قابلیت نصب آسان و سریع اشاره کرد.

جالب است بدانید کفپوش pvc به عنوان یک عایق حرارتی مناسب عمل می کند. به این صورت که محیط را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. این کفپوش دارای یک سری برجستگی های ریز روی سطح دکوراتیو خود است که علاوه بر ایجاد جذابیت ظاهری، از لیز خوردن اشیایی که روی آن قرار دارد جلوگیری می کند.

انواع کفپوش pvc

کفپوش pvc در قزوین با دو مدل تایلی و رولی تولید می شود که هر یک، طرح ها و رنگ های متنوعی دارند. کفپوش تایلی با اندازه های ۱۵ در ۹۰ سانتی متری تولید شده و کفپوش رولی قزوین به شکل یک تکه و مانند موکت روی سطح زمین قرار می گیرد. برای محکم کردن کفپوش های رولی روی سطح زمین، از چسب های خمیری یا صنعتی استفاده می شود.

اما کدام یک از این دو کفپوش در قزوین بهتر است؟ انتخاب یکی از این دو نوع کفپوش قزوین، به سلیقه شما بستگی دارد. البته کفپوش های تایلی به دلیل شبیه بودن به پارکت لمینت، جذابیت ظاهری بیشتری دارند. از سوی دیگر ضخامت و استحکام آنها در مقایسه با کفپوش های رولی بیشتر است و راحت تر نصب می شوند.

نصب کفپوش pvc در قزوین

اما نصب کفپوش قزوین چگونه انجام می شود؟ کفپوش pvc قابلیت نصب روی تمامی سطوح از جمله موزاییک، سرامیک، سنگ، کاشی و سیمان را دارد. مسئله مهمی که باید در نصب کفپوش قزوین مورد توجه قرار گیرد، زیرسازی است. برای زیرسازی باید ابتدا از تراز، صاف و تمیز بودن سطح زمین مطمئن شوید. سپس کلیه ناهمواری ها و درزهای سطح را با استفاده از چسب چوب یا سیمان رفع کرده و در نهایت کفپوش را نصب کنید.

انجام نشدن درست و اصولی زیرسازی، می تواند باعث جدا شدن قسمت هایی از کفپوش و یا به وجود آمدن پستی و بلندی روی سطح شود. می توانید نصب کفپوش در قزوین را به نصاب سپرده و یا خودتان این کار را انجام دهید. البته کفپوش تایلی به دلیل قابلیت نصب آسان، گزینه بهتری به شمار می رود.

کفپوش pvc در قزوین

قیمت کفپوش در قزوین

اگر تصمیم دارید از فروشگاه کفپوش قزوین خرید کنید، حتما این سوال برای شما پیش آمده است که چقدر باید هزینه کنید. هزینه خرید کفپوش در قزوین به فاکتورهای متعددی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

– متراژ سطح: با اندازه گیری ابعاد سطح مورد نظر، مقدار کفپوش مورد نیاز، حجم کار و اجرت نصاب معین می شود. طبیعتا نصب کفپوش در یک سطح وسیع، هزینه بیشتری در مقایسه با سطوح کوچک دارد.

– طرح و رنگ کفپوش: انواع کفپوش در قزوین وجود دارد که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند. در حال حاضر کفپوش طرح چوب را می توان با قیمت مناسب تری خریداری کرد.

– برند کفپوش: کفپوش قزوین توسط برندهای مختلفی تولید می شود که هر کدام، قیمت متفاوتی دارند. به طور کلی قیمت کفپوش pvc در قزوین بین ۱۵۰ تا ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر متر است.

اخذ نمایندگی کفپوش در قزوین

اگر تصمیم دارید در زمینه فروش کفپوش پی وی سی در قزوین فعالیت کنید، کافی است با کارشناسان ما در شرکت گامان تزئین جاوید تماس بگیرید. شرکت ما با اعطای نمایندگی کفپوش در قزوین، این امکان را برای شما فراهم می کند که کسب و کار خود را در زمینه فروش انواع کفپوش pvc آغاز کنید.

شرکت ما انواع مختلف کفپوش pvc تایلی و رولی را با طرح ها و رنگ های گوناگون و با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. دریافت تخفیف ها و جوایز گوناگون، تنها بخشی از امتیازاتی است که با اخذ نمایندگی محصولات گامان تزیین جاوید دریافت می کنید.

  • پیام اسمی
  • دی 28, 1402
  • 290 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!