جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رنگ موکت پذیرایی

خرید عمده موکت از گامان تزئین

برای خرید موکت چه مواردی را در نظر می گیرید؟ انتخاب یک کفپوش موکتی با کیفیت عالی کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد با همین مشکل روبرو هستند و نمی دانند چگونه و از کجا برای پوشش کف ساختمان، موکت مناسب تهیه کنند. پیشنهاد ما به شما خرید عمده موکت از گامان تزئین است. به این طریق با یک تیر چند نشان زده اید. فروش موکت عمده تهران و پخش موکت عمده در شهرستان و اقصی نقاط کشور بخشی از خدمات فروشگاه آنلاین گامان تزئین جاوید است.

فهرست مطالب

    شما می توانید برای آشنایی با انواع موکت به اینجا سر بزنید

    مزایای خرید عمده موکت از گامان تزئین چیست؟

    خرید موکت به قیمت مناسب یکی از دغدغه های صاحبین ملک است. وقتی صحبت از پوشش متراژ زیادی باشد، بحث قیمت عمده موکت اهمیت بیشتری پیدا می کند. شاید برای یک اتاق ۱۰-۱۲ متری پرداخت کمی بیشتر زیاد تفاوتی ایجاد نکند ولی قطعا یک فضای ۵۰ یا ۱۰۰ یا ۲۰۰ متری و بالاتر را نمی توانید به این مبالغ هنگفت، پوشش دهید. با فروش عمده موکت از گامان تزئین علاوه بر کاهش هزینه ها مزایای بسیاری را دریافت می کنید. از جلمه این موارد:

    • امکان انتخاب از بین ده ها طرح و رنگ مد روز

    در فروشگاه آنلاین گامان تزئین انواع موکت از برندهای داخلی و خارجی برای فروش عرضه شده است. بدون اینکه از خانه خارج شوید می توانید نمونه های موجود از فروشگاه را مشاهده کنید. با خرید عمده موکت از گامان تزئین در واقع شما از نمایندگی مستقیم شرکت، خرید خود را انجام می دهید. به این ترتیب بسیاری از هزینه های جانبی و واسطه گری حذف شده و محصول مورد نظر به قیمت مناسب در اختیارتان قرار می گیرد.

    جالب اینکه نمونه های موجود در فروشگاه آنلاین همگی دارای رنگ بندی کامل هستند. به این ترتیب هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و یا رنگ دلخواه تان ندارید. موکت مورد نظرتان را هماهنگ با رنگ دکوراسیون داخلی انتخاب کنید. حتما رنگ انتخابی در بین تولیدات ارائه شده، وجود دارد. ما کامل ترین رنگبندی های موکت را عرضه کرده ایم.

    برای مثال موکت ظریف مصور طرح رها در رنگ های زیتونی، شکلاتی، قرمز مشکی، قهوه ای، کرم، نقره ای ارائه شده که با هر سبک و تم رنگی سازگار است. برای خرید عمده موکت از گامان تزئین تخفیفات دوره ای نیز در نظر گرفته می شود.

    سایر مدل های موکت ظریف مصور را از این لینک مشاهده کنید.

    خرید عمده موکت از گامان تزئین

    • امکان انتخاب بین برندهای مختلف با خرید موکت عمده از گامان تزئین

    برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید می توانید از گالری محصولات جدید فروشگاه دیدن کنید. همه موکت ها به همراه مشخصات کامل، در این بخش معرفی شده اند. در حالیکه روی مبل راحتی لم داده اید می توانید در مورد جنس موکت، تراکم و همه موارد مهم دیگر اطلاعات کاملی به دست بیاورید. یکی از مهم ترین موارد هم قیمت است. در کنار هر محصول قیمت عمده موکت نیز نوشته شده که کار را بسیار ساده کرده است.

    چنانچه بین دو یا چند مدل موکت دچار تردید هستید برای تصمیم گیری بهتر می توانید نمونه های انتخابی را با هم مقایسه کنید. با مقایسه ویژگی های موکت و قیمت تصمیم گیری ساده می شود. برای مثال اگر بین موکت آرتا طرح بلژیک و موکت آرتا طرح نیل، تردید دارید با مقایسه این محصولات قدرت انتخاب بهتری خواهید داشت. پخش موکت از گامان تزئین این مزیت را دارد که می توانید از نمایندگی برندهای داخلی خرید کنید.

    برای دیدن لیست کامل محصولات موکت آرتا روی لینک کلیک کنید

    • امکان خرید  و پخش موکت عمده از گامان تزئین به صورت ۲۴ ساعته

    این فروشگاه به صورت آنلاین در همه ساعات شبانه روز و همه روزهای هفته فعال است. بر خلاف فروشگاه های سنتی، گامان تزئین همیشه باز است و محصولات خود را برای فروش عرضه می کند. امکان انتخاب و سفارش محصولات در همه ساعات وجود دارد اما بخش پشتیبانی و مشاوره تلفنی تنها در ساعات اداری فعال است.

    • امکان ارسال به همه نقاط کشور

    با خرید موکت عمده از گامان تزئین این مزیت را دارید که کالای خریداری شده را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. پخش موکت عمده در سراسر ایران بر عهده شرکت است. موقع خرید می توانید اطلاعات تماس خود را تکمیل کنید تا در مورد نحوه ارسال و آدرس دقیق و جزئیات بیشتر هماهنگی شود. به خصوص در اپیدمی کرونا فروش عمده موکت ارزان از گامان تزئین کاملا به نفع تان است زیرا نیازی به خروج از منزل و خطرات احتمالی آلودگی به ویروس وجود ندارد.

    موکت خوشرنگ

    • پرداخت ایمن از طریق درگاه امن بانکی

    یکی از مزایای بزرگ در پخش عمده موکت از گامان تزئین اینست که به سادگی می توانید پرداخت خود را انجام دهید. فروشگاه به درگاه های امن بانکی متصل است و با کارت بانکی عضو شتاب ار همه بانک ها، امکان خرید را دارید. همه اطلاعات مشتری به صورت کاملا محرمانه حفظ خواهد شد و امکان دسترسی وجود ندارد.

    نحوه خرید و پخش عمده موکت از گامان تزئین چگونه است؟

    از لینک بالای صفحه می توانید لینک ورود به صفحه موکت را مشاهده کنید. برای خرید موکت و انواع موکت تایل، اداری، موکت هتلی و موکت پرز بلند صفحات جداگانه ای در نظر رگفته شده است. پس از ورود به هر صفحه می توانید لیست  محصولات به همراه مشخصات کامل و تصویر موکت را مشاهده کنید. لینک سفارش محصول در هر صفحه موجود است.

    البته همیشه می توانید از مشاوره رایگان برای خرید موکت نیز استفاده کنید. برای مواردی که نمی دانید کدام موکت برای اتاق خواب مناسب است یا موکت اتاق پذیرایی چگونه باشد و …. روی تجارب ما حساب کنید. تیم حرفه ای و با تجربه اسخگوی سوالات شما در زمینه نحوه انتخاب موکت و چگونگی ثبت سفارش و خرید است. در ضمن همیشه مشاوره تلفنی گامان تزئین به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.

    شما می توانید به سادگی در هر شهری که هستید اعم از تهران، شیراز، اصفهان، یزد و… به صورت عمده و ارزان از گامان تزئین جاوید موکت خود را تهیه کنید.

    قیمت عمده موکت یزد

    ما فقط عمده فروشی موکت تهران نداریم بلکه شما می توانید اگر در شهر بزرگی مثل یزد هم هستین نمایندگی ما را داشته باشید و پخش خودتون را به صورت عمده در یزد انجام دهید. برای ارتباط بیشتر با ما در تماس باشید :

    ۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۵ و ۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۹

    • افسانه رجب پور
    • مهر 28, 1402
    • 2686 بازدید

    ۴ دیدگاه برای “خرید عمده موکت از گامان تزئین”

      • پیام اسمی گفت:

        سلام دوست عزیز وقت بخیر در پایین سایت آدرس دقیق قرار گرفته و میتونید حضوری تشریف بیارید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!