جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید و قیمت قرنیز های پی وی سی در شرکت گامان تزیین جاوید

خرید و قیمت قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی  به قطعه ای گفته میشود که به منظور محافظت از دیوار در محل تلاقی دیوار با کف ساختمان قرار می گیرد. قرنیز pvc محل اتصال دیوار با کف ساختمان را به طور کامل پوشش می دهد. همان طور که در تعریف  قرنیز   گفته شد، هدف از نصب این قطعه محافظت از ساختار سطح دیوار است. با نصب این قطعه میتوان از برخورد اجسام خارجی با دیوار جلوگیری و سطح دیوار را از افتادن خط و خش محافظت کرد.

برای درک بهتر عملکرد قرنیز پی وی سی ادامه این متن را مطالعه کنید. تصور کنید شما میخواهید یک کمد نسبتا بزرگی را برای منزل خود تهیه کنید. با جابجایی این کمد در داخل ساختمان احتمال برخورد کمد با دیوار وجود دارد. در صورتی که منزل شما به قرنیز مجهز نباشد، کمد با برخورد با دیوار موجب خط و خش و خوردگی دیوار و در برخی مواقع آسیب بیشتر به دیوار خواهد شد. نصب قرنیز پی وی سی موجب ایجاد فاصله میان دیوار و کف ساختمان می شود و در نتیجه این فاصله از برخورد کمد با دیوار جلوگیری خواهد کرد. به همین راحتی میتوانید از ساختمان خود محافظت کرده و زیبایی بیشتری به دکوراسیون داخلی منزل خود بیافزایید. همچنین با کمک این قطعه خواهید توانست از پرداخت هزینه های هنگفت جهت ترمیم سفید کاری دیوار ها جلوگیری کنید.

در این بخش فقط به بخشی از مزایای قرنیز پی وی سی اشاره کرده ایم. در ادامه با شرکت گامان تزیین جاوید که تولید کننده قرنیز پی وی سی است همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول کسب کنید.

خرید آنلاین قرنیز پی وی سی از شرکت گامان تزیین جاوید

شرکت گامان تزیین جاوید از عرضه کنندگان بهترین قرنیز پی وی سی در ایران است. قرنیز در کیفیت های بسیار متنوعی تولید میشود. از این رو بسیار مهم است که برای خرید قرنیز پی وی سی به فروشگاه معتبری مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی گامان تزیین جاوید محصولات با کیفیتی را عرضه می کند. این شرکت از این طریق توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند. در صورتی که خواهان خرید قرنیز پی وی سی ارزان هستید، این فروشگاه محصولات خود را با قیمت مناسب ارائه میکند.

انواع و قیمت قرنیز پی وی سی در دکوراسیون داخلی

برای خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی به سایت گامان تزیین جاوید مراجعه کنید. در این سایت میتوانید محصولات متنوعی را مشاهده کرده و مشخصات آن را با کلیک بر روی محصول مدنظر خود مشاهده کنید. در صورت داشتن سوال در مورد قیمت، کیفیت و سایر مشخصات محصول میتوانید به صورت کاملا رایگان با پشتیبانی تماس بگیرید. شماره تماس با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی گامان تزیین جاوید در صفحه درج شده است.

نحوه اجرا و نصب قرنیز چگونه است؟

نصب قرنیز پی وی سی با روش های مختلف انجام میگیرد. قرنیز در انواع مختلف با توجه به جنسشان تولید میشوند، از این رو روش نصب آن ها نیز برحسب جنس قرنیز انجام میگیرد. بهترین روش برای نصب قرنیز های پی وی سی استفاده از چسب مخصوص قرنیز پی وی سی است. با این چسب ها میتوان قرنیز را به دیوار گچی، چوبی یا سنگی چسباند. نصب قرنیز بنظر راحت میرسد، ولی بهتر است این کار را به یک متخصص نصاب قرنیز بسپارید. نصب قرنیز یک کار حرفه ای میباشد که نیاز به تجربه و تخصص دارد.  در صورتی که میخواهید بدانید مراحل اجرای قرنیز به چه صورت است، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

نصاب در وهله اول محل نصب قرنیز پی وی سی را از هر گونه کثیفی از جمله گرد و غبار تمیز میکند. سپس نصاب به کمک گونیای واشو تمامی زاویه های مورد نظر و طول قرنیز ها را اندازه گیری میکند. سخت ترین بخش در نصب قرنیز، گوشه های دیوار می باشد. در مرحله بعدی باید برش های لازم انجام گیرد. برای برش قرنیز به طور معمول از روش فارسی بر قرنیز پی وی سی استفاده میشود. در مرحله آخر قرنیز به دیوار و کف چسبانده شده و در صورت لزوم میخ کوبی نیز میشود. البته  ممکن است تغییراتی در مراحل ذکر شده بوجود آید. به عنوان مثال اگر از قبل قرنیز نصب شده در ساختمان وجود داشته باشد، باید آن ها را کند. قیمت نصب قرنیز پی وی سی روی گچ  و روی قرنیز سنگی با یکدیگر متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

چگونگی نصب قرنیز جدید روی قرنیز سنگی

نصب قرنیز پی وی سی روی قرنیز سنگی به چه صورت انجام میگیرد؟ در برخی از ساختمان ها از قرنیز های سنگی و قدیمی استفاده شده است. برای نصب مدل های جدید قرنیز در این ساختمان ها یا باید قرنیز های قدیمی را جدا کرد یا قرنیز جدید را روی آنها نصب کرد. درمورد قرنیز های سنگی این کار امکان پذیر نیست. بنابراین قرنیز چوبی باید روی قرنیز سنگی و قدیمی چسبانده شود. در این صورت باید به دقت ارتفاع قرنیز سنگی نصب شده را اندازه گیری کنید. در انتخاب قرنیز چوبی به این موضوع توجه کنید که ارتفاع آن باید به گونه ای باشد که تمامی سطح قرنیز سنگی را هنگام نصب پوشش دهد. پس از تهیه قرنیز چوبی باید با دقت آن را روی قرنیز قدیمی با چسب مخصوص چسباند.

نصب قرنیز pvc جدید روی قرنیز سنگی قبلی

استعلام قیمت نصب قرنیز چوبی پی وی سی

موضوع مهمی که اکثر مشتریان در مورد آن کنجکاو هستند، قیمت اجرا و نصب قرنیز پی وی سی است. قیمت اجرای قرنیز چقدر است؟ آیا قیمت نصب قرنیز چوبی با قرنیز سنگی متفاوت است؟ این سوالات تنها یک گوشه ای از سوالات مشتریان می باشد. برای یافتن جواب سوالات خود در مورد قیمت نصب قرنیز بهتر است با یک متخصص و نصاب قرنیز صحبت کنید. بهتر است اطلاع داشته باشید که قیمت گذاری های اجرای قرنیز مطابق اتحادیه انجام میگیرد. نصاب قبل از اقدام به اجرای پروژه قیمت دقیق و واضحی به شما اعلام خواهد کرد. در صورت نیاز به مشاوره با شماره های درج شده تماس بگیرد. مشاوران ما سعی در راهنمایی شما عزیزان دارند.

قیمت نصب قرنیز به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه نصب قرنیز پی وی سی را نمیتوان به صورت دقیق اعلام کرد. در واقع قیمت نصب قرنیز به عوامل بسیاری بستگی دارد. از این رو هر پروژه اجرای قرنیز دارای هزینه های متفاوتی با یکدیگر هستند. برای اعلام هزینه دقیق باید نصاب قرنیز شرایط را بسنجد و بر حسب شرایط موجود قیمت پیشنهادی خود را اعلام کند. در ادامه به بررسی عواملی می پردازیم که در تعیین قیمت اجرای قرنیز موثر هستند.

جنس قرنیز: جنس قرنیز بر نحوه نصب و متریال مورد استفاده و حتی تام نصب موثر است. از این رو جنس قرنیز یکی از اصلی ترین موارد تعیین هزینه ی اجرای پروژه می باشد.

تعویض قرنیز قدیمی: بدون شک اجرای پروژه ای که نیاز به جدا کردن قرنیز قدیمی داشته باشد، وقت بیشتر و زحمت بیشتری دارد. مشخص است که در این شرایط بر روی هزینه ها افزوده می شود.

متراژ محیط : قرنیز مورد نیاز برای نصب بر حسب متر اندازه گیری میشود. هر چقدر متراژ محیط بیشتر باشد، نیاز به متریال بیشتر است و در نتیجه هزینه افزایش می یابد. بنابراین نصاب برای اعلام هزینه کلی در ابتدا باید متراژ محیط مدنظر را اندازه گیری کرده و مقدار متریال برای آن را مشخص کند.

عوامل پیش بینی نشده: در برخی موارد دیده میشود که هزینه کلی اجرای قرنیز پی وی سی بیشتر از آنچه پیش بینی شده بود، هست. دلیل افزایش قیمت در این نوع پروژه ها به دلیل مواردی هست که نصاب از قبل پیش بینی نکرده بود. به طور مثال ممکن است نیاز به سمپاشی در محیط وجود داشته باشد تا حشرات موذی بین دیوار و کف از بین رود.

قیمت قرنیز پی وی سی و نصب آن به چه عواملی بستگی دارد

هزینه ایاب و ذهاب: علاوه بر موارد فوق، هزینه ایاب و ذهاب از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نصب قرنیز است. این هزینه شامل دستمزد نصاب و هزینه حمل و نقل متریال به محل مورد نظر است.

استعلام قیمت قرنیز پی وی سی

برای اطلاع از قیمت قرنیز پی وی سی همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد، میتوانید با کلیک بر روی محصول مدنظر خود قیمت را مشاهده کنید. در صورتی که قیمت در کنار محصول درج نشده است میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. قیمت انواع قرنیز متفاوت می باشد. قیمت انواع قرنیز چوبی بر حسب ارتفاع و طرح آن مشخص می شود. با مراجعه به سایت گامان تزیین جاوید قادر خواهید بود قیمت محصولات زیر و سایر محصولات را مشاهده کنید.

–         قیمت قرنیز پی وی سی طرح سنگ

         قیمت قرنیز پی وی سی ۹ سانت

         قیمت قرنیز پی وی سی شاخه ای

کاربرد و مزایای قرنیز چیست؟

همان طور که در بخش های ابتدایی اشاره کردیم، قرنیز پی وی سی دارای کاربرد و مزایای فراوانی می باشد. در این بخش عمیق تر به این موضوع می پردازیم. در ادامه کاربرد های قرنیز ذکر شده است:

با کمک قرنیز پی وی سی میتوانید بر زیبایی دیوار های منزل خود بیافزایید. در صورتی که سعی کنید قرنیز با سایر المان ها هماهنگی داشته باشد، زیبایی محیط دو چندان خواهد شد.

نصب قرنیز موجب جلوگیری از انتقال رطوبت به دیوار ها خواهد شد. اجرای قرنیز در ساختمان هایی که در برابر رطوبت حساسیت بالایی دارند، گزینه ای عالی میباشد.

با نصب قرنیز از آسیب دیدن دیوار های منزل خود جلوگیری کنید.

در صورتی که سیم های تلفن، کابل ها درون دیوار جایگذاری نشده است، میتوانید از داخل قرنیز ان ها را منتقل کنید.

پارکت ها و پارکت لمینت ها ممکن است در اثر تغییرات دمایی دچار انبساط و انقباض شوند. در این صورت در کف شکاف هایی ایجاد خواهد شد. برای جلوگیری از این مواقع بهتر است بین دیوار و کف پوش ها از قرنیز استفاده کنید.

مزایا و معایب قرنیز های pvc چیست

معایب قرنیز pvc چیست؟

معایب قرنیز پی وی سی چیست؟ قبل از اقدام به نصب قرنیز بهتر است در مورد معایب و مزایای آن اطلاعات کافی کسب کنید. با مقایسه مزایا و معایب انواع قرنیز متوجه خواهید شد کدام نوع بهتر است.  قرنیز پی وی سی در مقایسه با سایر انواع قرنیز ها دارای معایب بسیار کمی هستند. از معایب این نوع قرنیز ها می توان به منتشر کردن گاز های سمی اشاره کرد. البته در برخی از این نوع قرنیز ها از نوعی مواد بازیافتی برای تولید آن ها استفاده می شود که برای محیط زیست خطرناک هستند. در غیر این صورت هیچ خطری برای محیط زیست محسوب نمی شوند.

سوالات رایج درمورد قرنیز

این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های عرضه کننده قرنیز در انواع و طرح های مختلف است. در این سایت خواهید توانست محصول مدنظر خود را با قیمت منصفانه ای خریداری کنید.

قرنیز های پی وی سی در تنوع بسیاری به بازار عرضه میشوند. شما میتوانید سایر المان های ساختمان را با قرنیز های چوبی هماهنگ کنید. طراحی و رنگ بندی قرنیز های چوبی برای فضا های لوکس امروزی بسیار عالی می باشد.

قرنیز در ارتفاع های مختلفی تولید می شود. به طور معمول ارتفاع آن ها بین ۸ الی ۳۰ سانتی متر می باشد. ارتفاع استاندارد برای قرنیز ۱۲ سانتی متر است ولی برای سقف های بلند تر از قرنیز های ۲۰ سانتی متری استفاده می شود.

  • پیام اسمی
  • شهریور 18, 1402
  • 1271 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!