جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
چمن مصنوعی در شیراز از کجا بخریم

چمن مصنوعی در شیراز از کجا بخریم؟

این روزها یکی از پرکاربردترین انواع کفپوش برای فضاهای مختلف، چمن مصنوعی است که به کمک آن می­توان ساده­ترین فضاها را رنگ و لعابی دوچندان بخشید. چمن ­های مصنوعی به دلیل مزایای بسیاری که داشته این روزها در زمینه‌­های مختلفی به کار برده می­شوند و به همین دلیل خرید چمن مصنوعی در شیراز به دغدغه خیلی از افراد تبدیل شده است.

فهرست مطالب

    اگر شما نیز به دنبال بهترین چمن مصنوعی در شیراز هستید و در شهر زیبای شیراز قصد خرید چمن مصنوعی را دارید توصیه می­کنیم با ما همراه باشید.

     

    چمن مصنوعی چیست؟

    چمن مصنوعی یکی از کفپوش‌­هایی است که طی چند سال گذشته استفاده‌­هایی فراتر از استفاده برای زمین فوتبال دارند. این پوشش می­تواند یک گزینه بسیار عالی و مقرون به صرفه برای دیزاین فضاهای مختلف به شمار آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، ماندگاری و دوام این کفپوش و همچنین زیبایی و جذابیت آن باعث شده که بتوان در شرایط مختلف از آن به عنوان یک کفپوش ایده‌­آل استفاده نمود.

    با استفاده از چمن مصنوعی می­توان یک فضای سبز و پرنشاط در حیاط خانه، مهدکودک­‌ها، تراس، روف گاردن، باغچه‌­ها و… ایجاد نمود. این نوع کفپوش دردسرهای رسیدگی به چمن طبیعی را از میان برداشته و در هر فصل سال، شادابی و طراوت را به محیط هدیه می­دهد.

    خرید چمن مصنوعی در شهر شیراز

     

    مزایای استفاده از چمن مصنوعی در پروژه­های مسکونی و تجاری شیراز

    این روزها در بسیاری از پروژه‌­های تجاری و مسکونی در شهر بزرگ شیراز و استان فارس، چمن مصنوعی توانسته به خوبی جایگزین چمن طبیعی شود. این کفپوش نیازی به نگهداری و رسیدگی­ چندانی نخواهد داشت و به راحتی در سطحی وسیع قابل استفاده است. با استفاده از چمن مصنوعی می­توان همواره از یک فضای سبز شاداب و بدون نقص برخوردار بود.

    پیشنهاد مطالعه: معرفی انواع چمن مصنوعی در کرج

    در صورتی که چمن مصنوعی انتخابی با میزان تردد و رفت و آمد در فضای موردنظر سازگاری داشته باشد بی­‌شک می­توان آن را یکی از بادوام­ترین کفپوش­‌ها به شمار آورد. قیمت مناسب چمن مصنوعی نیز باعث شده است که بتوان با هزینه‌­ای بسیار مناسب از فضایی سرسبز و زیبا بهره­‌مند شد.

     

    بهترین محل برای خرید چمن مصنوعی شیراز کدام است؟

    اگر شما نیز به دنبال خرید چمن مصنوعی در شیراز هستید قطعاً دوست دارید خرید خود را از یک فروشگاه معتبر یا کارخانه چمن مصنوعی شیراز انجام دهید. این کار به شما کمک می­کند تا یک خرید مطمئن را تجربه کرده و همچنین هزینه کمتری را نیز برای این خرید پرداخت نمایید.

    فروشگاه گامان تزیین جاوید یکی از فروشگاه‌­هایی است که شما می­توانید از آن انواع چمن مصنوعی را با قیمتی عالی خریداری نمایید. در این فروشگاه شما شاهد بهترین قیمت چمن مصنوعی در شیراز خواهید بود. البته این فروشگاه در تهران واقع شده و شما می­توانید به راحتی سفارشات خود را در این فروشگاه به ثبت رسانده یا از نمایندگی این شرکت در شهر شیراز به صورت حضوری خرید کنید.

    بهترین چمن مصنوعی در نمایندگی چمن مصنوعی در شیراز

     

    قیمت چمن مصنوعی در شیراز

    خیلی از افراد ممکن است به دلیل مناسب بودن قیمت چمن مصنوعی دست دوم شیراز، به جای خرید یک چمن مصنوعی نو، به سراغ محصولات دست دوم بروند. این در حالی است که خرید از یک فروشگاه معتبر و منصف بهترین فرصت برای خرید ارزان چمن مصنوعی خواهد بود. قیمت چمن مصنوعی در شیراز به فاکتورهای مختلفی بستگی خواهد داشت و هر چمن مصنوعی بسته به ویژگی­‌هایی که داشته دارای قیمتی متفاوت است. به طور کلی می­توان قیمت چمن مصنوعی شیراز را وابسته به موارد زیر دانست:

     

    ۱. تک بافت یا دو بافت بودن چمن مصنوعی

    در تهیه چمن­‌های مصنوعی دو بافت از الیاف مکمل در لابلای الیاف اصلی استفاده خواهد شد و به همین دلیل این نوع چمن مصنوعی در مقایسه با نمونه تک بافت قیمت بالاتری دارد.

    پیشنهاد دیگر: بهترین پیشنهاد برای چمن مصنوعی در ارومیه با قیمت عالی

     

    ۲. میزان نخ به کار رفته در چمن مصنوعی

    طبیعی است که با افزایش کمیت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت یک محصول، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. در مورد چمن مصنوعی نیز این موضوع صدق می­کند. در واقع افزایش تعداد رشته نخ خروجی از هر گره، باعث خواهد شد که چمن مصنوعی موردنظر گران­تر باشد.

     

    ۳. نوع نخ به کار رفته در چمن مصنوعی

    نوع نخ به کار رفته نیز در قیمت چمن مصنوعی شیراز موثر است. بسته به تکنولوژی برش الیاف، نوع نخ نیز متفاوت خواهد بود. قیمت نخ‌­های با سطح مقطع برشی خاص، بالاتر است و به طبع قیمت نهایی چمن مصنوعی نیز بسیار می­شود. کیفیت نخ به کار رفته می­تواند عاملی اصلی در افزایش قیمت یک چمن مصنوعی باشد.

     

    ۴. ارتفاع الیاف چمن مصنوعی

    این مورد نیز وابسته به کمیت نخ مورداستفاده است. به طبع بیشتر بودن ارتفاع نخ موجب استفاده هر چه بیشتر از مواد اولیه شده و این موضوع قیمت چمن مصنوعی را نیز افزایش خواهد داد.

     

    ۵. تراکم بافت چمن مصنوعی

    مجموعه­‌ای از تراکم طولی و تراکم عرضی چمن را تراکم بافت می­گویند که به فاصله خطوط دوخت و نیز سرعت دستگاه بافنده بستگی دارد. کمتر بودن فاصله خطوط دوخت و نیز بیشتر بودن سرعت دوخت دستگاه به منزله افزایش تراکم چمن مصنوعی خواهد بود. هر چه چمن مصنوعی تراکم بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود چرا که در تهیه آن از میزان نخ بیشتری استفاده شده است.

     

    ۶. میزان ضخامت نخ چمن مصنوعی

    با افزایش ضخامت نخ چمن مصنوعی نیز قیمت آن بالاتر خواهد رفت. البته همیشه ضخیم بودن نخ به معنای کیفیت بیشتر نیست و باید کاربرد آن را در نظر گرفت.

     

    ۷. نوع پوشش بکینگ چمن مصنوعی

    قیمت بکینگ PU از SBR بیشتر است. چمن مصنوعی­‌هایی که با بکینگ PU یا پلی یورتان تهیه شده معمولاً دارای قیمت بیشتری هستند.

     

    نصب چمن مصنوعی شیراز

    در رابطه با خرید و انتخاب چمن مصنوعی در شیراز یکی از مواردی که ذهن افراد را به خود جلب خواهد نمود پروسه نصب این کفپوش است. نصب صحیح و اصولی تاثیر بسیاری در افزایش دوام و زیبایی یک چمن مصنوعی خواهد داشت و از این رو نباید از آن ساده گذشت.

    قیمت انواع چمن مصنوعی در شهر شیراز چگونه است

    قطعاً برای این کار به نصاب چمن مصنوعی شیراز نیاز خواهید داشت. اما با خرید از فروشگاه گامان تزیین جاوید یا نمایندگی­‌های آن نگرانی در این رابطه معنایی ندارد. شما می­توانید ضمن خرید از نمایندگی گامان تزیین جاوید از نصابان حرفه­‌ای برای نصب چمن مصنوعی در شیراز کمک بگیرید.

    اطلاعات بیشتر: فنس چمنی در شیراز و نمایندگی گامان تزیین

    همچنین در خرید از فروشگاه گامان تزیین جاوید نیز نصابان این فروشگاه به شیراز آمده و پروسه نصب را با کیفیتی عالی برای شما انجام خواهند داد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!