جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خانه » پروژه های دیوار سبز مصنوعی » پروژه گرین وال خانم خدیوی

پروژه خانم خدیوی در روز ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ انجام شد. این پروژه دیوار سبز مصنوعی در منطقه پاسداران تهران و برای یک سالن آرایشی انجام شد.

قصد آن ها این بود که بتوانند روی گرین وال خود لوگو خودشان را نصب کنند.(در حال حاضر عکس از بعد از نصب لوگو نداریم) اما یکی از ایده های جالب و زیبا برای طراحی لوگو روی فضای سبز استفاده از همین پنل هاست.

در ابتدای خانم خدیوی مشتری عزیزمان به دنبال چمن مصنوعی دیواری بودند تا بتوانند با هزینه کمتری این فضای سبز را برای زیر لوگو ایجاد کنند اما بعد از مشاهده چند نمونه کارشده از پنل های دیوار سبز کاملا نظرشان عوض شد. در ابتدا مدل های چمن مصنوعی ۱۰ میل را مشاهده کرده بودند. که عکس آن را در زیر می بینید.

نمونه کار دیوار سبز مصنوعی کد 8

طبق راهنمایی که انجام شد به ایشان تذکر داده شد که بهترین چمن برای روی دیوار مدل ضخامت کوتاه است که روی دیوار سنگینی نکند. با توجه به انتخاب هایی که داشتن ترجیح دادن کمی بیشتر هزینه کنند و انتخاب خود را به گرین وال تغییر دهند. انتخاب ایشان گرین وال مصنوعی کد ۸ گامان بود.

کار نصب را نیز تیم حرفه ای شرکت گامان تزیین انجام داد و در نهایت رضایت ایشان را همانطور که در عکس میبینید کامل جلب کردیم.

Rezayat khadivi

۲ دیدگاه برای “پروژه گرین وال خانم خدیوی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!