جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین تولیدکننده تابلو برق خازنی در لاله­زار تهران

ایران پارس الکتریک تولیدکننده تابلو بانک خازنی

تابلوهای برق جزء مهم در فرآیند توزیع برق خانه، اداره، شرکت و کارخانه شما است. ما متخصص در تامین و ارتقاء انواع تابلوهای برق در خیابان لاله ­زار تهران هستیم. بنابراین، در مورد اینکه تابلو برق شما چه کار می­کند و چه زمانی باید با کارشناسانی مانند ما تماس بگیرید تا تابلو برق خود را ارتقا دهید.

خوشحال می‌­شویم سریع­ترین راه یعنی مراجعه کردن به سایت ما را (ایران پارس الکتریک) انتخاب کنید مطمئن باشید، پشیمان نمی­شوید. تولید و پخش انواع تابلو برق های صنعتی استاندارد، قیمت تابلو برق هم بستگی به سفارش و برندهای که انتخاب میکند دارد.

بهترین تولیدکننده تابلو برق خازنی در لاله ­زار تهران

تابلوهای سوئیچ در هر فرآیند الکتریکی حیاتی هستند. چرا؟ چون آنها با تقسیم ایمن تغذیه برق اصلی به اجزای کوچکتر، که به عنوان مدارهای انشعاب شناخته می­شوند، الکتریسیته را در سراسر خانه­‌ها و سایر ساختمان­ ها توزیع می­کنند.

همچنین سیستم­ های برق برای زندگی مدرن ضروری هستند، اما برای اطمینان از عملکرد مناسب، به درجه خاصی از مقررات نیاز دارند. برای رفع این نیاز می­توان از بانک­ های خازنی برای تنظیم سیستم استفاده کرد. چگونه و چطور؟

بانک ­های خازنی با ذخیره انرژی الکتریکی در اجزای خود و استفاده از آن در صورت نیاز برای اصلاح تاخیر ضریب توان یا تغییر فاز در منبع تغذیه AC (جریان جایگزین) کار می­کنند. این به حفظ راندمان بهینه کمک می­کند و از افت یا افزایش ولتاژ نامطلوب که می­تواند به تجهیزات الکتریکی آسیب برساند، جلوگیری می­کند.

پس با توجه به رقابت دوجانبه، هدف هر صنعتی کاهش هزینه ­های تولید و کنترل بهتر و بهینه‌سازی انرژی الکتریکی با به کارگیری بهبود کیفیت توان است. که برای این امر از  تابلو بانک خازنی به وفور در پست­ ها استفاده می­شود.

به زبان ساده بانک خازنی سیستمی است متشکل از چندین خازن که به صورت سری یا موازی به هم متصل شده ­اند تا یک سیستم ذخیره انرژی را تشکیل دهند. این سیستم به تصحیح تاخیر ضریب توان و تغییر فاز در منبع تغذیه AC کمک می­کند و در نتیجه راندمان انتقال انرژی الکتریکی را افزایش می­دهند. این پست به طور مختصر به ضرورت استفاده از تابلو برق خازنی و تولیدکننده آن اشاره دارد و اینکه چگونه عملیات­ های روزمره برقی را پوشش می­دهند.

کلیدی­ترین مزایای استقاده از بانک­های خازنی شامل:

  1. تصحیح ضریب قدرت
  2. جبران توان راکتیو
  3. کاهش قبض برق شما می­شود.

سفارش تابلو برق موتورخانه با شما، تامین آن با ما

تابلو برق موتورخانه در انواع مختلف ایستاده، بارانی، توکار و روکار جهت راه‌اندازی صحیح الکتروموتورها با حفاظت کامل طراحی و تولید می­شوند. استفاده ­های فراوانی از آنها می­شود.

قیمت تابلو برق موتورخانه

در مکان­ های مختلفی از آنها جهت راه‌اندازی انواع الکتروموتورهای MCC، دیگ بخار و مشعل ­ها استفاده می­کنند تا کنترل به درستی و بدون دخالت نیروی انسانی به صورت کاملا اتوماتیک انجام شود. تقریبا ۸۰ تا ۹۰% تجهیزاتی که در تابلو برق موتورخانه تعبیه می­شود، جهت راه ­اندازی موتورهای الکتریکی و مابقی تجهیزات مربوط به روشنایی و موارد دیگر است.

آیا به ارتقاء تابلو برق نیاز دارید؟ با مشاوران ما تماس بگیرید

بسیاری از سازه ­های قدیمی اکنون نیاز به نصب تابلوهای به روز شده دارند که با استانداردهای ایمنی فعلی مطابقت داشته باشد. تابلوهای برق با استاندارد و کیفیت بالا ضروری­ترین بخش صنعت شما را تشکیل می­دهند. بنابراین یافتن تامین کننده مناسب برای تجارت شما بسیار مهم است.

ما در ایران پارس الکتریک در تامین انواع تابلو برق صنعتی از جمله بانک­های خازنی با کیفیت بالا برای مصارف صنعتی، تابلو برق موتورخانه و … تخصص داریم که با بالاترین استانداردهای کیفیت و قابلیت اطمینان طراحی و تولید می­شوند.

ایران پارس الکتریک مجموعه­ای است که بهترین برندها را در کنار بهترین قیمت ­ها برای شما فراهم می­ آورد تا شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با چند کلیک کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت انتخاب نمایید.

همچنین این مجموعه با تامین دیگر تجهیزات برقی نظیر سیم و کابل و تجهیزات صنعتی موردنیاز بخش صنعت و ساختمان کشور و پروژه­ های نفت و پتروشیمی نقش مهمی را دراختصاص محصولات با کیفیت و استاندارد به مشتریان عزیز ایفا می­کند.

  • محمد مهدی
  • مهر 6, 1402
  • 444 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!