جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
شیر روشویی مشکی

راهنمای خرید شیر روشویی پایه بلند استاندارد و باکیفیت

شیر روشویی پایه بلند یا شیرآلات بلند یکی از مدرن ترین و جذاب ترین انتخاب ها برای کاربران است. این نوع شیر روشویی معمولاً در کنار سینک های کاسه ای یا کابینتی کاربرد دارد و علاوه برکاربردی بودن، زیبای بسیاری نیز به محیط سرویس دستشویی یا حمام می بخشد. در این مقاله مواردی مانند اهمیت ابعاد شیر روشویی، جنس استاندارد شیرآلات روشویی، گارانتی و زیبایی به طور خاص شیر پایه بلند روشویی آمده است.

ابعاد شیر روشویی

جدا از جذابیت ظاهری هماهنگی ابعاد و اندازه شیرآلات با فضایی که در آن نصب شده اند، این موضوع از نظر کاربردی نیز اهمیت دارد. در سرویس حمام این مساله بیشتر در مورد شیر روشویی و شیر توالت اهمیت پیدا می کند. اگر شیر روشویی با سینک تناسب نداشته باشد یا آب از سینک به بیرون پاشیده می شود و یا هنگام شستشوی دست ها با دیواره یا کاسه سینک برخورد پیش می آید که طبیعتاً آزار دهنده است. انواع شیر روشویی برای سینک های متنوع در بازار وجود دارد. مثلا می توانید برای سینک روشویی کم عمق خود یک شیر روشویی متحرک خریداری نمایید که ارتفاع بیشتر آن عمق کم روشویی را پوشش دهد. در بخش شیر روشویی میتوانید انواع شیرآلات روشویی به همراه قیمت شیر روشویی را مشاهده نمایید.

شیر روشویی را می توان از نظر محل نصب به انواع شیر روشویی توکار و روکار و از نظر مکانیزم عملکرد به انواع شیر اهرمی روشویی، شیر کلاسیک، پدالی، چشمی، هوشمند و شیر روشویی لمسی دسته بندی کرد. علاوه بر این، شیرآلات روشویی به مدل های شیر روشویی پایه بلند، شیر روشویی معمولی و شیر روشویی متحرک نیز تقسیم می شود. قیمت شیر روشویی، به خصوص قیمت شیر اهرمی روشویی، متنوع است و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از میان انواع شیر مخلوط روشویی استاندارد و با کیفیت بازار انتخاب کنید. فراموش نکنید هنگام خرید شیر روشویی، در کنار قیمت شیر مخلوط روشویی به جنس، گارانتی و قابلیت نصب آسان آن نیز توجه کنید.

جنس استاندارد شیر بلند روشویی

یکی از عوامل اساسی در خرید شیرآلات، جنس آن است. شیرآلات بهداشتی معمولاً از مواد اولیه متفاوتی مانند برنج، استیل، آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند. هر کدام از این جنس‌ها ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای مثال، شیرهای ساخته شده از استیل مقاومت بسیار بالایی دارند اما قیمت آن ها نیز به نسبت سایر انواع شیرآلات بالاتر است. شیرآلات پلاستیکی ارزان است اما در اثر سرد و گرم شدن و به مرورو زمان می شکند. بهترین و به صرفه ترین ماده اولیه برای ساخت شیرآلات بهداشتی آلیاژ برنج استاندارد است که باید ۵۸ تا ۶۰% مس و ۳۸% روی داشته باشد و میزان سرب آن باید زیر ۲.۵% باشد تا از نظر سلامتی برای کاربران مشکلی ایجاد نکند. آلیاژ شمش برنج استاندارد هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت بالایی و بهترین انتخاب در زمان خرید شیر روشویی است.

گارانتی شیرآلات روشویی پایه بلند

همانطور که می دانید اهمیت گارانتی و ضمانت نامه زمانی خود را نشان می دهد که شیرآلات خریداری شده دچار کوچکترین ایرادی شود! گارانتی به امنیت خاطر کاربران می انجامد و در زمان بروز مشکل می توانید طی تماس با ارائه دهنده خدمات گارانتی شیرآلات از خدمات مربوط به موارد تحت پوشش گارانتی در سریع ترین حالت ممکن و به صورت رایگان برخوردار شوید و یا حتی محصول خریداری شده را تعویض نمایید. اهمیت گارانتی را دست کم نگیرید.

شیر پایه بلند روشویی کروم

زیبایی و خاص بودن طرح شیر روشویی پایه بلند

زیبا بودن طرح شیرآلات روشویی پایه بلند نیز مانند زیبایی هر یک از سایر تجهیزات منزل سلیقه ای و البته با اهمیت است. بسیاری از مدل های شیر پایه بلند روشویی موجود در بازار تکراری، کپی و شاید حتی کسالت آور هستند. اما برخی تولیدکنندگان، با وجود هزینه های بالای طراحی محصول جدید و غیر کپی همچنان به دنبال نو آوری هستند. حتی قیمت شیر روشویی پایه بلند نیز نمی تواند مانعی برای خلق محصولاتی باکیفیت و دارای ظاهری جذاب شود. با اینکه ذات شیرآلات بلند زیبا است اما با کمی خلاقیت می توان طرح هایی بسیار جذاب از شیر روشویی پایه بلند تولید کرد.

شیر روشویی پایه بلند یکی از محبوب ترین انواع شیر روشویی است. پایه شیر روشویی در شیرآلات پایه بلند ارتفاع بیشتری نسبت به پایه شیرآلات روشویی معمولی دارد و امکان نصب این نوع شیرآلات در کنار سینک های کاسه ای (کابینتی) را فراهم می آورد. قیمت شیر روشویی پایه بلند متنوع است و از شیر روشویی پایه بلند ارزان تا لوکس را شامل می شود. نکته مهم در زمان خرید شیر پایه بلند روشویی، در نظر گرفتن ارتفاع لبه سینک و محل قرار گرفتن دسته اهرمی شیر است.

شیر روشویی پایه بلند مشکی

جمع بندی نکات مهم در خرید شیر روشویی پایه بلند

تفاوت اصلی شیر روشویی پایه بلند با شیر روشویی معمولی ارتفاع بلند تر آن و محل قرار گرفته دسته اهرمی در این نوع شیرآلات است که شیرآلات بلند را برای نصب در کنار سینک های کابینتی ایده آل می سازد. به دلیل ارتفاع بلندتر شیر روشویی پایه بلند برخی کاربران شستن دست ها با این مدل را ساده تر می دانند. شیرآلات کاویان انواع مدل های شیر روشویی را تولید و عرضه می کند. شما می توانید به آدرس www.kavianhamafza.com سر بزنید و در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان انواع شیرآلات را مشاهده کنید.

  • محمد مهدی
  • مهر 6, 1402
  • 487 بازدید

یک دیدگاه برای “راهنمای خرید شیر روشویی پایه بلند استاندارد و باکیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!