جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین فنس چمنی اصفهان

قیمت فنس چمنی در اصفهان

قیمت فنس چمنی در اصفهان تحت تاثیر موارد زیادی قرار دارد که از جمله آن ها می توان به کیفیت ساخت و مواد اولیه مورد استفاده در تولید محصول اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که نوع و مقدار نخ مورد استفاده، ضخامت و ارتفاع نخ، تراکم الیاف، نوع بافت، کیفیت و ضخامت لایه بکینگ نیز در قیمت فنس چمنی اصفهان موثر هستند. در ادامه عوامل موثر بر قیمت فنس چمنی در اصفهان را به صورت مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عوامل موثر بر قیمت فنس چمنی در اصفهان از لحاظ کمیت

برخی از عوامل موثر بر قیمت فنس چمنی در اصفهان قابل اندازه گیری هستند. به نحوی که افزایش و کاهش این عوامل به صورت مستقیم قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهند.

میزان مواد اولیه ای که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت آن را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار می دهند. در صورت نیاز به میزان نخ بیشتر برای تولید این محصول افزایش قیمت آن را مشاهده خواهید کرد. فنس چمنی در اصفهان با الیاف بلندتر به این دلیل که نخ بیشتری در آن مورد استفاده قرار گرفته قیمت بالاتری دارند. تراکم کلی این محصول تراکم طولی و عرضی آن را به همراه دارد.

نزدیکی خطوط دوخت و سرعت عمل ماشین بافنده از دیگر عوامل موثر بر قیمت فنس چمنی در اصفهان هستند. این مولفه در قیمت نهایی فنس چمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. چمن مصنوعی که خطوط دوخت آن به یکدیگر نزدیک تر باشد و با استفاده از دستگاه هایی با سرعت بالا بافته شده باشد از تراکم بیشتری برخوردار می باشد. از این رو افزایش میزان نخ مورد استفاده و تراکم آن باعث افزایش قیمت این محصول می شود.

پیشنهاد: فنس چمنی در تهران چگونه است؟

فنس چمنی اصفهان ممکن است به صورت تک بافت یا دو بافت تولید شود. در چمن های تک بافت تنها یک نوع الیاف مورد استفاده قرار می گیرد اما در چمن های دو بافت الیاف مصنوعی نیز علاوه بر الیاف اصلی در مراحل تولید مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل است که قیمت فنس چمنی مصنوعی در مقایسه با نوع دو بافت آن ارزان تر است.

خرید فنس چمنی در اصفهان

تاثیر ضخامت نخ در قیمت فنس چمنی اصفهان

از دیگر مولفه های موثر در قیمت فنس چمنی در اصفهان می توان به ضخامت نخ مورد استفاده در مراحل تولید اشاره کرد. قیمت چمن های مصنوعی با نخ ضخیم تر بالاتر است. این نکته را به خاطر داشته باشید که افزایش ضخامت نخ کیفیت بالای آن را تضمین نمی کند.

مولفه های کیفی موثر در قیمت فنس چمنی در اصفهان

برخی از عوامل کیفی نیز هستند که قیمت فنس چمنی در اصفهان را تحت تاثیر قرار می دهند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهمترین مولفه تعیین کننده قیمت فنس چمنی در اصفهان جنس و نخ مورد استفاده در تولید این محصول هستند. نوع نخ مورد استفاده در فرآیند تولید این محصول به فناوری برش الیاف مصنوعی و شکل سطح مقطع بستگی دارد. این مولفه در تعیین قیمت فنس چمنی تاثیر قابل توجهی دارند.

پیشنهاد: بهترین مدل های فنس چمنی در شیراز

کیفیت الیاف کاربردی در تولید این محصول نیز بر قیمت آن موثر است. کیفیت و نوع نخ مورد استفاده در تولید فنس چمنی باید عاری از فلزات و مواد سمی باشد. همچنین در تولید نخ مورد استفاده باید مواد اولیه باکیفیت و مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده شده باشد. الیاف باکیفیت اغلب از مقاومت برشی بالایی برخوردار هستند. فنس چمنی در اصفهان که با استفاده از این الیاف تولید شده باشد اغلب از قیمت بالایی برخوردار می باشد. اکثر شرکت های تولید کننده این محصول نخ ها و مواد اولیه مورد نیاز خود را از کارخانجات معتبر خریداری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!