جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فنس چمنی در شیراز

فنس چمنی در شیراز

این روزها شاهد استفاده کثیر مردم از فنس چمنی در شیراز هستیم. در واقع این فنس‌ها جایگزین حصارهای نه چندان مقاوم و نازیبای قدیمی شده است. همه افراد به مکان‌های سبز و با طراوت را دوست دارند و این فنس‌ها علاوه بر اینکه محدوده یک مکان را مشخص می‌کند با ایجاد فضایی سبز به زیبایی بصری محیط نیز کمک می‌کنند. از فنس‌های چمنی برای مشخص کردن حدود بین باغ‌ها، زمین‌ها، ویلاها و غیره استفاده می‌شود. حصارها معایب خاص خود را دارند و از لحاظ بصری جلوه زیبایی ندارند. فنس‌ چمنی تنوع بسیار زیادی دارند و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. کاربرد بسیار آسانی دارند و از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

معرفی فنس چمنی شیراز

فنس چمنی شیراز وسیله‌ای برای ایجاد امنیت و مشخص کردن محدوده یک مکان خاص مثل باغ، ویلا، زمین و غیره است. البته کاربرد زیادی در مکان‌های مختلف دارد. مزیت فنس چمنی در مقایسه با فنس‌های آهنی قدیمی سبز بودن آنها است که به محیط جلوه خاصی می‌بخشد. این محصول از مفتول‌های منعطفی تشکیل شده که گالوانیزه هستند و به یکدیگر تنیده شده‌اند و دور آنها چمن‌هایی از جنس پی وی سی قرار گرفته که به صورت رشته‌ای هستند، مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی آسیب نمی‌بیند.

ویژگی‌های فنس چمنی در شیراز

  1. عدم تاثیرپذیری از شرایط جوی: گرما و سرما هیچ تاثیر منفی در فنس چمنی شیراز ندارد و در مقابل آفتاب، باران و برف رنگ پریده، پوسیده یا زنگ زده نمی‌شود.
  2. قابلیت استفاده در مکان‌های زیادی را دارد: از حیات خلوت خانه گرفته تا حصارهای پارک و حیاط ویلا و غیره مکان‌هایی هستند که برای به کار گیری فنس مناسب بوده و فضای محیط را زیبا و چشم نواز می‌کند.
  3. نصب بسیار راحتی دارد: برای نصب آن نیاز به نصاب نیست و همه افراد می‌توانند به راحتی در مکان مورد نظر خود نصب کنند.

اطلاعات بیشتر: خرید فنس چمنی در تهران

مزایای استفاده از فنس چمنی

  • حفظ مقاومت در طول چهار فصل سال.
  • با پوشش محدوده مورد نظر، امکان دید زنی را به صفر می‌رساند.
  • هزینه نگهداری ندارد و نیازی به تعمیر ندارد.
  • در صورت کثیف شدن قابلیت شستشو را دارد و استحکام و زیبایی آن پس از شستشو نیز حفظ می‌شود.
  • ضد حریق است و آسیبی به آن وارد نمی‌شود.
  • قابلیت سفارش در اندازه‌های مختلف را دارد.
  • محدود به رنگ سبز نیست و در رنگ‌های مختلف قابل سفارش است.
  • حفظ امنیت مکانی که با فنس پوشیده شده است.

قیمت فنس چمنی شیراز

از فنس چمنی در چه مکان‌هایی به وفور استفاده می‌شود

مکان‌های ورزشی: از فنس چمنی شیراز برای حصار کشی دور زمین‌های ورزشی مثل والیبال و بسکتبال و همچنین استخرها استفاده می‌شود.

مکان‌های تجاری: در حوزه تجاری نیز قابلت استفاده دارد و برای تزئین کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و باغ تالارها و مجتمع‌های اداری و اقامتی استفاده می‌شود.

فضاهای شخصی: از فنس چمنی شیراز در فضاهایی مثل خانه، باغ و ویلای شخصی نیز می‌توان استفاده کرد. بیشترین موارد استفاده در مکان‌های خصوصی شامل تراس، حیاط، تزیین بالکن، پشت بام و نرده‌های دیوار است. همچنین در دکوراسیون داخلی نیز قابلیت استفاده دارد.

مکان‌های عمومی: مکان‌های عمومی نظیر فضاهای سبز و پارک‌ها که محل تردد افراد است بهترین مکان برای استفاده از فنس‌ها است. همچنین از آنها برای تزئین لوکیشین‌های عکاسی نیز استفاده می‌کنند.

قیمت فنس چمنی در شیراز

فنس چمنی در شیراز قیمت‌های متفاوتی دارد. اولین دلیل آن کیفیت مواد به کار گرفته شده در ساخت محصول است. علت دوم نیز افزایش قیمت‌ها در حوزه اقتصادی است که باعث تفاوت قیمت در بین این محصولات می‌شود. به هر حال هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد از مقاومت بیشتر و عمر طولانی‌تر برخوردار است و مسلما قیمت بالاتری نیز دارد.

برای مشاهده و خرید چمن مصنوعی به این صفحه مراجعه کنید.

فروش عمده‌ای و جزئی آن نیز قیمت‌های متفاوتی دارد و مسلما قیمت خرید و فروش عمده‌ای آن کمتر از خرده‌ای خواهد بود. چنانچه قصد خرید فنس چمنی شیراز به صورت جزئی را داشته باشید بر حسب اندازه و متراژی که مد نظر دارید نیز قیمت مختلفی خواهد داشت. اما مورد دیگری که باعث تفاوت قیمت چشمگیر فنس چمنی در بازار می‌شود نوع وارداتی این محصول است.

قیمت محصولات مشابه وارداتی بسیار بیشتر از فنس‌های تولید داخل است و احتمال افزایش قیمت به طور مداوم را دارد. زیرا با ارز خریداری و وارد می‌شود و افزایش قیمت ارز بر افزایش قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم دارد.

قیمت فنس چمنی شیراز در مقایسه با کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است و با خرید آن می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید. با نصب فنس چمنی درست و اصولی آن در مکان مورد نظر، هزینه نگهداری و تعمیرات نیز نخواهد داشت. برای شستشوی آن نیز نیاز به استفاده از مواد شوینده و غیره نخواهد بود. این فنس‌ها عموما گرد و غبار، خار و خاشاک را به خود جذب می‌کنند که با یک شلنگ و آب با فشار قوی قابل شستشو و تمیز شدن هستند.

نحوه فروش فنس چمنی در شیراز

فروش فنس چمنی در شیراز به اشکال مختلفی صورت می‌گیرد، اما عمده‌ترین روش‌ها برای فروختن این محصول به صورت سنتی در بازار و اینترنتی است. زمانی که محصول در کارخانه تولید شد به سمت نمایندگی‌های فروش و فروشگاه‌های معتبر برای عرضه به صورت جزئی‌تر روانه می‌شود. معمولا قیمت این محصول در نمایندگی آن ثابت است اما همین محصول در فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچکتر با قیمت بالاتری فروخته شود. این به دلیل خرید از واسطه است.

پیشنهاد مطالعه: چمن مصنوعی در شیراز از کجا بخریم؟

فروشگاه‌های اینترنتی نیز این محصول را برای فروش عرضه می‌نمایند. از مزایای فروش اینترنتی ارسال محصول مورد نظر به تمامی شهرهای ایران با مناسب‌ترین قیمت و حمل و نقل سریع است. معمولا این محصول به صورت رولی به بازار عرضه می‌شود و طول آن متناسب با نیاز مشتری خواهد بود. اما عرض آن با توجه به ضخامتی که سیم مفتول دارد متفاوت است و ممکن است درشت یا ریز باشد.

به طور کلی فروش فنس چمنی در شیراز با عرض  1, 1.5, 2 متر صورت می‌گیرد که پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. خرید فنس چمنی از سایت‌های تولید کنندگان که به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه می‌نمایند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر اینکه هزینه حمل و نقل نیز بسیار کمتر خواهد شد.

چنانچه قصد خرید فنس چمنی با قیمت مناسب هستید می‌توانید از طریق سایت https://gamantj.com اقدام نمایید. فنس‌های چمنی با قیمت بسیار مناسب به همراه ۵ سال ضمانت به مشتریان در سراسر ایران عرضه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!