جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مرکز فروش دیوار سبز مصنوعی کجاست

مرکز فروش دیوار سبز مصنوعی

حتماً در کوچه و خیابان خانه هایی را دیده اید که روی دیوارهای آنها گیاهان به صورت عمودی رشد کرده‌اند و یک پوششی سبز رنگ از گیاهان روی دیوار را فرا گرفته که جلوه ای بسیار زیبا را به محیط داده است. در واقع این یک دیواره سبز طبیعی است. اما اگر میخواهید محیط خانه، حیاط، ویلا و یا حتی شرکت خود را به چنین شکل و شمایلی در بیاورید، میتوانید از گرین وال مصنوعی استفاده کنید. گرین وال مصنوعی در جاهای مختلف مانند رستوران ها، کافه ها، تراس، مراکز پزشکی، مکان های عمومی، ادارات و … هم استفاده میشود.

امروزه استفاده از گیاهان در طراحی داخلی و دکوراسیون بسیار محبوب است و بسیاری از افراد خواهان استفاده خرید انواع دیوار سبز از مرکز فروش دیوار سبز مصنوعی هستند. در ادامه با گرین وال مصنوعی، مزایای گرین والی و نحوه نگهداری از آنها بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

گرین وال مصنوعی چیست؟

گرین وال مصنوعی از نظر ظاهری با نوع طبیعی آن تفاوت زیادی ندارد. به خصوص اگر از فاصله دور به یک گرین وال مصنوعی نگاه کنید متوجه تفاوت آن نخواهید شد. دیوار سبز را میتوانید از مرکز فروش دیوار سبز مصنوعی  خریداری کنید. در بسیاری از محیط ها مانند محیط های تجاری، کاری، رستوران ها و… نگهداری از گل و گیاهان کاری بسیار سخت میباشد و به زمان زیادی نیاز دارد. به همین خاطر افراد معمولا ترجیح میدهند از مرکز خرید دیوار سبز مصنوعی انواع دیوار سبز را تهیه کنند و زیبایی فضای داخلی محل کار و زندگی خود را ارتقا ببخشند.

گرین وال ها معمولاً برای دیوارهای عمودی استفاده میشوند و ابعاد آن ها متفاوت است. شما میتوانید طبق سلیقه خود انواع گیاهان سبز مصنوعی را از مرکز فروش دیوار سبز مصنوعی سفارش دهید. انواع دیوارها با گیاهان مختلف مانند دیوار سبز مصنوعی مدل شمشاد، لیندا، گرین وال مصنوعی طرح شبدر و یا هر گیاه دیگری در بازار وجود دارد و به فروش میرسد.

مزایای استفاده از دیوار سبز مصنوعی

تحقیقات نشان داده است که انسان ها در محیط هایی که بسیار شبیه به طبیعت هستند آرامش بیشتری دارند و راندمان کاری و ذهنی آنها بالا میرود. با تهیه دیوار سبز از مرکز فروش گرین وال مصنوعی، شما میتوانید یک فضای آرامش ‌بخش و دنج را وجود بیاورید. گرین وال ها کیفیت بسیار بالایی دارند. شما نیازی به آبیاری آنها ندارید، آنها خراب نمیشوند و  مدت طولانی درست مثل روز اول باقی میمانند.

مرکز فروش گرین وال مصنوعی

اگر از گرین وال مصنوعی برای نمای خارجی ساختمان ها استفاده کنید، در فصل زمستان هم ماندگاری خود را حفظ میکنند. هیچ باران و برفی نمیتواند این دیوار سبز زیبا را خراب کند. بنابراین تغییرات آب و هوایی کوچکترین تاثیری روی کیفیت گرین وال شما نخواهند داشت. نصب گرین وال مصنوعی بسیار ساده است و متخصصین میتوانند در کوتاه ترین زمان این کار را برایتان انجام دهند. در صورتی که کمی حوصله و سلیقه به خرج بدهید، خودتان به تنهایی نیز میتوانید گرین وال را نصب کنید.

از دیگر مزایای گرین وال ها این است که آنها فقط جنبه تزیینی و زیبایی ندارند. شبیه سازی محیط طبیعی و فضای سبز باعث افزایش راندمان کاری در کارمندان و باعث جذب مردم به محیط های مختلف میشود. رنگ سبز این گیاهان روی دیوارهای محل زندگی و کار، باعث افزایش آرامش و نشاط در محیط اطراف شما میشود. نظافت این دیواره های سبز مصنوعی بسیار آسان است.  وزن آنها سبک است و به طور شگفت انگیزی قیمت آن بسیار پایین تر از انواع گیاهان طبیعی است.Bottom of Form

نگهداری از دیوار سبز مصنوعی

خرید مرکز فروش دیوار سبز مصنوعی و نگهداری از آن در مقایسه با دیوارهای سبز طبیعی بسیار است و به هیچ وجه قابل مقایسه نیست! یکی از نگرانی هایی که ممکن است وجود داشته باشد این است که گرد و غبار و آلودگی روی این گیاهان قرار مینشیند. اما با یک اسپری آب و گردگیری میتوان به راحتی این گرد و غبارها را تمیز کرد. البته باید دقت کنید که این کار را باید به آرامی و از فاصله نزدیک انجام دهید تا گیاهان مصنوعی زیبای شما از محل نگهدارنده خود کنده نشوند. برای نگهداری بهتر از دیوار سبز مصنوعی، نباید اجسام داغ و قابل اشتعال را به این دیوارها نزدیک کنید. چرا که آنها به دمای بالا حساس هستند و قابل اشتعالند.

مرکز خرید گرین وال مصنوعی در تهران

خرید گرین وال از مرکز فروش دیوار سبز تهران

با خرید دیوار سبز مصنوعی در تهران میتوانید محیط اطراف خود را زیباتر کنید. گرین وال ها معمولاً تنوع بسیار زیادی دارند شما حق انتخاب زیادی خواهید داشت. گرین وال ها با استفاده از میخ یا پیچ به دیوار وصل میشوند و حتی در مواردی میتوانید از چسب های مخصوص برای نصب استفاده کنید. از آنجایی که هزینه زمانی و مالی نگهداری از گیاهان طبیعی بسیار است، توصیه ما به شما این است که دیوار سبز را از مرکز خرید گرین وال مصنوعی در تهران تهیه کنید. این دیواره های مصنوعی، قیمت مناسبی دارند و در کوتاه ترین زمان تحویل و آماده نصب خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!