جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
۵ افسانه در مورد موکت

رد کردن پنج افسانه درباره موکت

هنگامی که به دنبال خرید موکت با ماندگاری بالا و طولانی مدت هستید که به مدت پنج تا پانزده سال به عنوان کفپوش دائمی در خانه شما باشد، باید تمام جوانب را در نظر بگیرید. نه فقط الگو و طرح آن مهم است، بلکه نرمی و کیفیت کفپوش و گارانتی محصول را نیز باید مدنظر قرار گیرد. این افسانه‌های نادرست نباید تصمیم‌گیری شما را تحت تاثیر قرار دهند. ما پنج افسانه درباره موکت را شناسایی کرده و رد کردیم.

افسانه اول: موکت ها به سختی تمیز می شوند

بیایید با این حقیقت روبرو شویم. تمیز کردن موکت مانند تمیز کردن مبلمان، تشک، ظروف، حیاط‌ و موارد دیگر هرگز بهترین و جذاب ترین کاری نیست که باید انجام دهیم. شما باید زمان، انرژی و گاهی حتی پول خود را صرف کنید تا فرش یا موکت را در شرایط عالی و تمیز نگه دارید. اما، برخلاف فرش‌های قدیمی، محصولات فرش یا موکت های مدرن و امروزی نسبتاً نگهداری آسانی دارند؛ فقط نیاز است هفته‌ای یکبار آن را جارو کنید و سالیانه به طور بهتر و عمیق تر تمیز کنید.
اگر انتخاب کفپوش متفاوتی به غیر از موکت داشته باشید، کارهای شما مستلزم جارو کردن و تمیز کردن منظم و بودجه بندی برای هزینه های اجتناب ناپذیر نگهداری اضافی مانند واکس زدن، پولیش کردن و … است. بدون توجه به تصمیمی که در مورد کفپوش می‌گیرید،شما باید به فکر مراقبت از آن هم باشید. اما اگر به دنبال چیزی هستید که نیاز به مراقبت کمتری داشته باشد و ظاهر آن را دوست داشته باشید، موکت و فرش بهترین گزینه هستند.

باور غلط دوم:  اگر آسم یا آلرژی دارم، حتی نباید به موکت نگاه کنم

مردم فکر می کنند موکت برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی بسیار مضر است، اما تحقیقات جدید خلاف این موضوع را ثابت کرده است:

  • طبق گزارشی اخیر از Airmid Healthgroup مشخص شده تا زمانی که صاحبان خانه موکت ها را به طور مرتب تمیز می کنند، تهدیدی برای افرادی که دچار آلرژی یا آسم هستند، وجود ندارد.
  • موکت ها و فرش‌ها می‌توانند ذرات آلرژن‌زا را به دام بیندازند و در نتیجه از انتقال آن‌ها در هوا جلوگیری کنند، بنابراین احتمال استنشاق آن‌ها بسیار کاهش پیدا می کند.

بنابراین تحت تأثیر این تصور اشتباه در مورد موکت قرار نگیرید. خودتان تحقیق کنید و یا با متخصصین مشورت کنید، اما اجازه ندهید ترس های بی اساس و اشتباه بر تصمیم شما برای انتخاب کفپوش مناسب تأثیر بگذارند.

باور غلط در مورد موکت

افسانه ۳: فرمالدئید در موکت وجود دارد

این حقیقت در گذشته وجود داشته است. در گذشته تولیدکنندگان موکت از سطوح شیمیایی بسیار پایین فرمالدئید استفاده می‌کردند، اما از سال ۱۹۸۷ به بعد دیگر استفاده نشد. هر موکتی که امروز می‌خرید، هیچ اثری از فرمالدئید در آن وجود ندارد.

باور غلط ۴: موکت ها با محیط زیست سازگار نیستند

در سراسر صنعت فرش و موکت، پیشرفت‌های بزرگی در زمینه پایداری و احترام به محیط زیست صورت گرفته است.
محصولات ما در گامان، با معیارهای سختگیرانه سازگاری با محیط زیست مطابقت دارند و عزم ما را برای شرکت در حل مشکلات نشان می‌دهند.

جالب است بدانید که:
تولیدکنندگان فرش و موکت مقدار آب و انرژی مورد استفاده برای ایجاد فرش و موکت را کاهش داده‌اند و از مواد بازیافتی برای کمک به دستیابی به هدف هایی مثل به صفر رساندن ضایعات استفاده می‌کنند.
علاوه بر این، به دلیل خاصیت عایق بودن کف فرش و موکت، نیازی به استفاده از گرمای زیادی در طول زمستان نخواهید داشت.

نصب موکت خوب نیست

افسانه ۵: نصب موکت ناخوشایند است

 حقیقت را بگوییم، نصب هر نوع کفپوشی در صورتی که تحقیقات درستی انجام نشده باشد، می تواند ناخوشایند باشد، ما منابعی از قبیل موارد زیر را آماده کرده ایم:

 بهتر از آن، اگر مشکلی پیش بیاید، ما گارانتی برای نصب موکت داریم، بنابراین نصب موکت شما فرآیندی بدون استرس و نگرانی خواهد بود.

اکنون که همه آن افسانه ها را در مورد موکت با دلایل رد کرده ایم، بهتر است بر روی برخی از حقایق تمرکز کنیم. کفپوش موکت به علت های مختلفی اعم از ماهیت نرم بودن، کیفیت بالا و سطح غیر لغزنده می تواند برای خانه شما مناسب باشد. در واقع ایمن ترین گزینه کفپوش است. آیا علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ تنها کافی است با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید تا موکتی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد و نیازهای کفپوش شما را دربر بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!