جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
Picture1 2

پنکه صنعتی مه پاش

از پنکه مه پاش که از  فن مکانیکی و نازلهای خروج آب به شکل پودری استفاده میشود  برای ایجاد جریان هوا و تامین سرمایش و ایجاد آسایش دمایی در فضاهای باز استفاده میشود. نازلهای پاشش آب بر روی پروانه فن مکانیکی پنکه مه پاش نصب شده و با چرخش پروانه ضمن جابجایی هوا، آب و رطوبت نیز در هوا منتشر میگردد. پنکه‌های صنعتی مه پاش در دو مدل پایه دار ایستاده و دیواری تولید می‌شوند.

انواع پنکه صنعتی

قدرت  و ظرفیت پنکه های صنعتی به قدرت فن و اندازه قطر پروانه مرتبط میباشد. هر چه فن دستگاه قدرتمند تر و پروانه های آن بزرگ تر باشد شدت ایجاد جریان هوا نیز بیشتر است. همچنین قیمت پنکه صنعتی مه پاش به غیر از کیفیت قطعات مصرفی به قدرت الکتروموتور و اندازه فن و همچنین ظاهر دستگاه بستگی دارد. این دستگاه متشکل از قطعاتی نظیر پمپ، الکتروموتور، فیلتر، نازل مه پاش میباشد که کیفیت هر یک از آنها ارتباطی مستقیم با قیمت پنکه ها دارند. همچنین این دستگاه برای استانهایی که میزان رطوبت در آنها پایین میباشد کاربرد دارد. وجود محافظ فلزی جلوی پروانه دستگاه ایمنی آن را افزایش میدهد.

Picture2 2

تامین گرمایش فضای باز ویلا و رستوران

در مناطقی که گاز شهری وجود ندارد میتوان از بخاری برقی تابشی استفاده نمود. این بخاری ها در ظرفیت های حرارتی مختلف تولید میگردد. ابعاد و شکل ظاهری بخاری تابشی برقی متنوع بوده و کیفیت و قیمت آنها نیز متفاوت میباشد. امکان نصب دستگاه بر روی دیوار و یا سقف و یا بر روی سه پایه وجود داشته و استقرار آنها بسیار ساده میباشند. این تجهیزات بسیار ایمن بوده و مزایایی همچون عدم انتشار گرد و غبار به جهت عدم چرخش هوا موجب گردیده از این دستگاه در بسیاری از فضاهای باز ویلا و رستوران نصب شوند. بخاری برقی فضای باز بر اساس انتقال حرارت تابشی با الهام از طبیعت و گرمایش خورشید ساخته شده و گرما را از طریق انتقال حرارت تابشی به اجسام منتقل مینماید. ایجاد گرما در بخاری تابشی برقی با استفاده از لامپها یا المنت های حرارتی ایجاد میگردد.

تامین گرمایش با گرماتاب

در حال حاضر تامین گرمایش فضاهای بزرگ با استفاده از گرماتاب گسترش روز افزون یافته است. از گرماتاب در بسیاری از سالنها از جمله تامین گرمایش سوله صنعتی و ورزشی و همچنین گلخانه ها و تعمیرگاههای خودرو استفاده میگردد.  افزایش بهره وری با تامین گرمایش مطلوب و بهینه با حداقل میزان مصرف انرژی موجب گردیده بسیاری از صاحبان اینگونه مشاغل، نصب گرماتاب را در برنامه های خود داشته باشند. مصرف کم گاز و عدم اشغال فضای فیزیکی و راندمان بالای دستگاه از ویزگیهای مهم دیگر دستگاه میباشد. گرماتاب گازی بر اساس نوع سالن به صورت آویز از سقف و یا به صورت زاویه دار بر روی دیوار نصب میگردد.

لازم به ذکر است برند تجاری گرماتاب از سری تولیدات شرکت ایران مشعل بوده که تمامی آنها دارای نشان ملی استاندارد میباشد. استفاده از قطعات با کیفیت در تولید گرماتاب، این دستگاههای گرمایش تابشی را از سایر برند ها متفاوت ساخته است. گرماتاب شامل ۵ سال گارانتی فن و مشعل و ۱۰ سال کلیه لوله ها میباشد. استفاده از

گرماتاب در فضاهای باز نیز در سالهای گذشته گسترش یافته است. برخی از صاحبان ویلا به اینگونه تجهیزات گرمایشی گرماتاب آلاچیق میگویند.

picture3 2

در فضاهای باز ویلا ها از نوعی گرماتاب که به آن گرماتاب دکوراتیو گفته میشود نیز میتوان استفاده نمود. عملکرد این مدل دستگاه همانند گرماتاب های دیگر بوده  ولی ظاهری زیباتر داشته و در رنگهای مشکی و سفید تولید و عرضه میگردد. گرماتاب دکوراتیو در سه مدل با ظرفیت های حرارتی و با طولهای مختلف قابل عرضه میباشد.

گرماتاب سرامیکی

بخاری تابشی سرامیکی از طریق انتقال حرات تابشی جهت تامین گرمایش فضاهای مختلف از جمله فضای باز ویلا، رستوران و تراس استفاده میشود. بالا بودن شدت حرارت، ابعاد کوچک و زیبا از مهمترین مزایای این هیترهای تابشی میباشد. با توجه به اینکه سرامیک‌های موجود در این مدل گرماتاب داراری ضریب تابش بالامیباشند ابتدا با احتراق گاز شهری گداخته و سرخ شده و گرما را از طریق انتقال حرارت تابشی به محیط منتشر مینماید.

کولر صنعتی آکسیال

عملیات تبخیر یک فرایند گرما گیر میباشد که در این فرایند آب تبخیر شده و به بخار تبدیل می شود. از این روش در بسیاری از  دستگاه های سرمایشی استفاده می شود. در سوله های صنعتی و ورزشی جهت تامین سرمایش از کولرهای صنعتی با ظرفیت بالا استفاده میشود.  فن اینگونه کولرها از نوع آکسیال بوده و به منظور تامین سرماشی این سالنها بسیار مفید میباشد. همچنین در کولر صنعتی به منظور بهبود عملکرد و صرفه جویی در مصرف آب از پد سلولزی به جای پوشال های قدیمی استفاده میشود.  در کولر آکسیال صنعتی، آب توسط پمپ بر روی سطح پد سلولزی پراکنده میشود. جنس پدهای سلولزی به گونه ای است که آب به سرعت و در تمامی نقاط گسترده می شود.

Picture4

هوای گرم با برخورد با رطوبت موجود در پد سلولزی، موجب تبخیر آب شده و گرمای خود را از دست می دهد. در این فرایند هوای گرم تبدیل به هوای خنک می شود و توسط فن های موجود در کولر، در هوای سالن جریان میابد.

تماس با ما

به منظور خرید و اخذ مشاوره رایگان در خصوص دستگاه‌های تابشی گرماتاب میتوانید با شماره ۰۹۱۲۴۸۸۴۹۰۵ با ما در تماس باشید. همچنین از طریق سایت شرکت به آدرس garmataaban.com  اطلاعات کاملتری در مورد انواع دستگاه‌های تابشی بدست بیاورید.

  • محمد مهدی
  • آذر 15, 1402
  • 312 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!