جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نمایندگی کفپوش پی وی سی در شیراز

کفپوش پی وی سی شیراز را از کجا بگیریم

اگر بین کفپوش‌های متنوع به دنبال یک نوع خاص می‌گردید؛ شاید مایل باشید به عنوان پیشنهاد کفپوش پی وی سی شیراز را بررسی کنید. اغلب کسانی که به فکر تغییر کفپوش منزل یا محیط کار خود هستند، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند، زیرا معمولاً به ندرت سراغ تغییر کفپوش‌ها ‌می‌روند.

فهرست مطالب

    معمولا بر این باور هستند که این کار بسیار گران تمام میشود. به همین علت قصد داریم در این مقاله به شما توضیح دهیم که چطور خرید به صرفه‌ای داشته باشید. آنچه که به انتخاب شما برای خرید اطمینان ببخشد، می‌تواند باعث دلگرمی ما نیز باشد، علاوه بر این در نظر داشته که میتوانید به صورت آنلاین هم مشاوره بگیرید.

     

    خرید کفپوش پی وی سی شیراز

    کفپوش‌های pvc از نوعی پلیمر و مشتقات نفتی تولید شده‌اند، بنابراین از خانواده محصولات پلاستیکی هستند. کفپوش پی وی سی شیراز طرح‌های مدرن و زیبایی دارد. سبک است و در صنعت ساختمان برای زیباسازی کف در فضای اداری، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. این کفپوش‌ها اغلب با طرح چوب، سنگ، موکت و طرح‌های فانتزی ارائه می‌شوند؛ بنابراین از لحاظ زیبایی‌شناسی بهتر است به انتخاب نوع طرح برای دکوراسیون محیط توجه شود. قیمت کفپوش pvc در شیراز با توجه به کیفیت و تنوع آن در کنار قابلیت‌هایی که در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد، کاملاً مناسب است. کفپوش پی وی سی به صورت تایل و ورق‌های رولی عرضه می‌شود و براساس هر متر مربع بسته‌بندی شده‌اند. معمولاً ضخامت ۱.۵ الی ۲ میلیمتری دارد و هر بسته ۳/۳۴ مترمربع است.

     

    از مزایای کفپوشهای پی وی سی

    کفپوش پی وی سی شیراز یکی از انتخاب‌های اقتصادی و زیبا برای منزل و یا محیط اداری می‌باشد. این محصول نظافت آسانی دارد و با توجه به جنس آن، در معرض آسیب کمتری نسبت به دیگر متریال می‌باشد. Poly vinyl chloride که با نام اختصاری PVC آن را می‌شناسید یک فراورده نفتی است، که در صنعت ساختمان از آن به صورت مداوم استفاده می‌شود. تنوع این محصول بسیار زیاد است و شما می‌توانید با مراجعه به مرکز فروش کفپوش پی وی سی در شیراز با ورق زدن آلبوم محصولات از آن بازدید کنید.

    قیمت کفپوش pvc در شهر شیراز

    کفپوش‌های pvc دارای سه لایه هستند؛ لایه انتهایی که هسته کفپوش را تشکیل می‌دهد، این قسمت کیفیت مقاومت و میزان فشار وارده به ورق پی وی سی را تعیین می‌کند. لایه میانی دکوراتیو، که طرح و رنگ در آن اجرا می‌شود و لایه رویه که بی رنگ است و وظیفه مقاومت در برابر خراش و سایش را به عهده دارد. از مشخصه‌های این محصول که مورد توجه در صنعت ساختمان قرار گرفته است می‌توان به قابلیت عایق صدا و حرارت اشاره کرد. کفپوش پی وی سی خاصیت ضد آب و ضد اسیدی دارد و چون نظافت آسانی دارد اغلب برای استفاده در مهدکودک، منازل و بیمارستان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

     

    قیمت کفپوش پی وی سی در شیراز

    انتخاب کفپوش پی وی سی شیراز به عنوان یک محصول با ماندگاری بالا می‌تواند هوشمندانه باشد. با توجه به هزینه‌های تعمیرات ساختمان، تغییر دکوراسیون با این نوع کفپوش‌ها می‌تواند کاملاً مقرون به صرفه باشد. زمانی که صحبت از کیفیت و ماندگاری می‌شود اغلب افراد به قیمت‌های بسیار بالا فکر می‌کنند و این در حالی است که قیمت این محصول در برابر محصولات دیگر کاملاً مناسب است. بنابراین خرید کفپوش پی وی سی در شیراز را به شما برای تغییر دکوراسیون توصیه می‌کنیم.

    اما قبل از خرید حتماً بررسی کنید که این کفپوش در شیراز را دقیقاً برای چه نوع محیطی مد نظر دارید؟ این محصول مناسب فضای پر رفت و آمد مانند محیط اداری است. در صورتی که نظافت برای شما اهمیت داشته باشد، می‌توانید در بخشی از باشگاه‌های ورزشی، کافه و رستوران‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی، مطب‌های دندانپزشکی و فروشگاه‌های مختلف از آن استفاده کنید. همچنین برای فضای مسکونی، مانند اتاق بچه‌ها و سالن غذاخوری و پذیرایی هم مناسب است. این محصول خاصیت آنتی باکتریال دارد و ضد آب و رطوبت است. در برابر نصب محصولات دیگر اغلب بسیار ساده‌تر است.

     

    نمایندگی کفپوش پی وی سی در شیراز

    کفپوش پی وی سی شیراز از برند با کیفیت THE BEST توسط شرکت گامان تزیین جاوید به شما عرضه می‌شود. این محصول بسیار پرفروش بوده و در ۱۵ رنگ متنوع امکان سفارش اینترنتی و یا مراجعه حضوری به نمایندگی کفپوش پی وی سی در شیراز را دارد. فروش کفپوش pvc شیراز توانایی خوبی برای نمایش زیبایی و تمیزی یک محیط دارد. با توجه به تنوع طرح و رنگ آن می‌توانید آن را با دکوراسیون خود ست کنید. این کفپوش‌ها نسبت به کفپوش‌ لمینت و پارکت بسیار مقرون به صرفه هستند بنابراین محبوبیت بیشتری دارند. شرکت گامان تزیین جاوید امکان مشاوره تخصصی و همینطور برای انتخاب کفپوش مناسب به شما را مهیا ساخته است.

    خرید کفپوش پی وی سی در شیراز

    یکی از نکات قابل توجه در این محصول ماندگاری بالای آن است. اغلب کفپوش‌های محیط اداری و یا تجاری به دلیل رفت و آمد زیاد و استفاده از مواد شوینده بعد از مدتی دچار آسیب می‌شوند. اما کفپوش پی وی سی شیراز این اطمینان را به شما می‌دهد که در برابر رطوبت و گرما هم زیبای خود راحفظ می‌کند. این کفپوش توانایی این را دارد که محیط اداری شما را بسیار شیک نشان دهد. می‌تواند علاوه بر حسن سلیقه شما، محیط آرام و تمیز را برای کارمندان یا مشتریان شما ایجاد کند. خرید کفپوش پی وی سی برای زیباسازی کف، در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه بوده است. جز محصولات پرطرفدار برای تغییر در حال و هوای منزل یا دکور جدید برای مغازه بوده است. این محصول مناسب افراد مستأجر نیز است. چرا که نصب آسانی دارد، البته که برای نصب نیاز به نصاب یا مشاوره دارید.

    • پیام اسمی
    • شهریور 18, 1402
    • 1428 بازدید

    ۴ دیدگاه برای “کفپوش پی وی سی شیراز را از کجا بگیریم”

      • پیام اسمی گفت:

        سلام دوست عزیزم آدرس کامل شرکت در قسمت پایین سایت قرار گرفته میتونید ببینید.

      • پیام اسمی گفت:

        زنده باشید جناب پارسا ممنون از اینکه پیام گذاشتید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!