جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بازار کفپوش در تهران

بازار کفپوش در تهران کجاست؟

کفپوش‌ها نوعی پوشش هستند که معمولاً از جنس چوب، پلاستیک یا ترکیب این دو ساخته شده‌اند. این پوشش‌ها به دلیل مزیت‌های بسیار زیادی که دارند، در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. ازاین‌رو مرکزهای متعددی برای فروش کفپوش دایر شده است. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد بازار کفپوش در تهران ارائه بدهیم و اگر شما هم قصد خرید انواع کفپوش را دارید، پیشنهاد می‌دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

بازار کفپوش تهران در کجا قرار گرفته است؟

احتمالاً مغازه‌های مختلفی را در سطح شهره دیده‌اید که انواع کفپوش و همچنین کاغذ دیواری را به فروش می‌رسانند. باید بگوییم که مغازه‌ها اگرچه گاهش قیمت مناسبی هم دارند اما به‌عنوان واسطه عمل می‌کنند. شما اگر از مرکز خرید کفپوش بتوانید خریدهای خود را انجام بدهید، طبیعتاً مبلغ کمتری را پرداخت کرده و کیفیت بالاتری را تحویل می‌گیرید. در ادامه لیستی از بازار کفپوش در شهر تهران ارائه می‌دهیم.

  • منطقه دلاوران

خیابان دلاوران در محدوده میدان رسالت و میدان الغدیر قرار گرفته است. شما با مترو یا وسیله نقلیه شخصی می‌توانید به این خیابان رفته و خریدهای خود را انجام بدهید. ازآنجایی‌که مغازه‌های مختلفی در این خیابان قرار گرفته‌اند، شما انتخاب‌های بیشتری را پیشرو خواهید داشت.

اگر قصد خرید کفپوش، پارکت لمینت، کفپوش مسکونی، کفپوش اداری، کفپوش قابل شستشو و… را دارید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً سری به این خیابان بزنید. با توجه به آدرس آن احتمالاً متوجه شده‌اید که اگر در منطقه غرب تهران هستید، دسترسی به این بازار برایتان ساده‌تر خواهد بود.

لازم به ذکر است که منطقه دلاوران علاوه بر بازار کفپوش، به‎ عنوان بازار مبل هم شناخته می‌شود، یعنی می‌توانید خریدهای خود را به‌صورت کامل در این منطقه انجام بدهید. کیفیت و طرح کفپوش در این بازار متنوع است و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، خریدتان را انجام بدهید.

  • منطقه خاوران

خاوران در جنوب شهر تهران قرار دارد، اگر محل سکونت شما به این خیابان نزدیک است، می‌توانید در یکی از بهترین بازار کفپوش تهران خرید خود را انجام بدهید. در این بازار انواع کفپوش وجود دارد و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را بخرید.

کفپوش پلاستیکی، پارکت چوبی، کفپوش صنعتی، کفپوش پلی اورتان و… در این بازار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود است. قیمت‌ها در این بازار مناسب بوده و هرکسی با هر بودجه‌ای می‌تواند کفپوش موردنظر خود را پیدا کند. قیمت مناسب این بازار کفپوش سبب شده که از مناطق دیگر تهران هم به این بازار سر بزنند.

مرکز فروش کفپوش پلاستیکی

  • خیابان بنی‌هاشم

یکی دیگر از مناطقی که به‌عنوان بازار کفپوش در تهران وجود دارد، خیابان بنی‌هاشم است. این خیابان در محدوده بزرگراه صیاد شیرازی قرار دارد و برای ساکنان شمال تهران نزدیک‌ترین بازار کفپوش به‌حساب می‌آید. این مرکز خرید کفپوش در تهران تنوع محصولات بالایی دارد و کیفیت بالای آن باعث شده که همیشه مشتری‌های زیادی به سمت آنجا بروند.

انواع کفپوش PVC، کفپوش چوبی، کفپوش اپوکسی، کفپوش سه‌بعدی و… در این بازار موجود است. شما می‌توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، یکی از انواع کفپوش را در طرح دلخواه خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

  • خیابان قزوین

همان‌طور که میدانید کفپوش‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین آن‌ها لمینت است. لمینت ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث شده بسیاری برای پوشش کف منزل مسکونی یا محل کار خود به سراغ لمینت‌ها بروند.

حالا اگر قصد خرید پارکت لمینت با کیفیت بالا، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و همچنین قیمت مناسب را دارید، پیشنهاد می‌دهیم که سری به خیابان قزوین بزنید. این خیابان در محدوده جنوب غربی تهران قرار گرفته و یکی از بهترین‌های مرکز فروش کفپوش در تهران به‌حساب می‌آید.

البته خیابان قزوین به‌عنوان بازار کفپوش شناخته می‌شود اما تنوع لمینت‌ها در آن بالا است و به همین دلیل به‌عنوان مرکزی برای فروش انواع لمنیت هم به‌حساب می‌آید. اگر در محدوده جنوب غربی تهران هستید، حتماً سری به اینجا بزنید.

  • باغ فیض

از دیگر مواردی که می‌توان از آن به‌عنوان بازار کفپوش نام برد، می‌توان به محله با فیض اشاره کرد. باغ فیض در محدوده غرب تهران قرار گرفته و اگر ساکن این منطقه هستید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً سری به آنجا بزنید. به‌طورکلی باید بگوییم که اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید، بازار باغ فیض را اصلاً فراموش نکنید.

انواع کفپوش، موکت، چمن مصنوعی، کفپوش ارزان برای حیاط، کفپوش طرح سنگ، کفپوش طرح بتون و دیوار سبز مصنوعی را می‌توانید در این بازار کفپوش پیدا کنید. تنوع بالای محصولات، کیفیت بالای آن‌ها و باز هم قیمت مناسب باغ فیض باعث شده که بسیاری از بازار را برای خرید انتخاب کنند.

  • منطقه چهار دانگه

از دیگر مواردی که می‌توان به‌عنوان مرکز فروش کفپوش در تهران نام برد، منطقه چهار دانگه است. این منطقه مبلمان بسیار معروفی هم دارد و به‌عنوان مرکزی برای فروش ابزارآلات هم شناخته می‌شود. به‌طورکلی باید بگوییم که اگر قصد تغییر دکوراسیون را دارید، این بازار کفپوش را فراموش نکنید.

چهار دانگه یک منطقه صنعتی به‌حساب می‌آید که تعدادی از مغازه‌های آن انواع کفپوش را به فروش می‌رسانند و مشتری‌های قابل‌توجهی هم دارند. قیمت مناسب مغازه‌های این منطقه باعث شده که بسیاری از مناطق مختلف تهران برای خرید به چهار دانگه بروند.

  • خیابان اتحاد

نوبتی هم باشد، باید بازار کفپوش شرق تهران را هم معرفی کنیم. خیابان اتحاد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازار کفپوش در تهران شناخته می‌شود. کسبه این بازار معمولاً قدیمی و بسیار باتجربه هستند. پیشنهاد می‌دهیم که اگر بین خرید دو نوع کفپوش مردد هستید یا سؤال خاصی دارید، حتماً از کسبه این بازار سؤال کنید که بهترین راهنمایی را به شما می‌دهند.

بازار کفپوش ورزشی کجاست

توجه داشته باشید که اگر به ابزار دیگری هم مانند قرنیز نیاز دارید، می‌توانید در این بازار کفپوش آن را خریداری کنید. ازآنجایی‌که مغازه‌های متعددی در این بازار انواع کفپوش ازجمله کفپوش وینیل، کفپوش چوبی، پارکت، لمینت و… را موجود دارند، شما می‌توانید خرید خوبی را تجربه کنید.

  • خیابان سهروردی شمالی

و اما مهم ترین و بزرگترین بورس کفپوش تهران بازار سهروردی شمالی است. از ابتدای سهروردی شمالی بعد از سیدخندان تا میدان پالیزی تعداد زیادی از فروشگاه های تزئینات با محصولاتی بی نظیر بورس کفپوش در تهران را تشکیل می دهند.

شرکت گامان تزیین جاوید نیز به عنوان یکی از پخش کننده های اصلی کفپوش در این منطقه و روبروی برج بهشت قرار دارد.

خرید از بازار کفپوش چه مزیتی دارد؟

احتمالاً این سؤال برای شما هم مطرح شده که اصلاً چرا برای یک خرید باید به یک مرکز خرید کفپوش مراجعه کنیم؟ چرا از نزدیک‌ترین مغازه خرید خود را انجام ندهیم؟ برای برطرف کردن این سؤال باید چندین سؤال دیگر را هم مطرح کنیم تا خودتان به یک جواب درست دست پیدا کنید.

عمده فروشی کفپوش در تهران را ببینید

هنگامی‌که برای خرید کفپوش یا هر وسیله دیگری به بازار می‌روید، چه انتظاراتی دارید؟ طبیعتاً یکی از مهم‌ترین انتظارات این است که محصول موردنظرتان را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. حالا هرچه این قیمت بهتر و پایین‌تر باشد، خوب بهتر است.

انتظار دیگر این است که بتوانید از بین انواع کفپوش، یکی را انتخاب کنید، یعنی تنوع محصولات برای شما مهم است. حالا هرچه تنوع بیشتر باشد، انتخاب کردن از بین آن‌ها هم برای شما راحت‌تر خواهد بود. مثلاً یک کفپوش PVC اگر طرح‌های مختلفی داشته باشد، بهتر می‌توانید یکی را خریداری کنید، زیرا احتمال پیدا کردن آن طرحی که در ذهن دارید، بیشتر است.

از تمام این موارد که بگذریم، نمی‌توان اهمیت کیفیت را نادیده گرفت. همه ما به دنبال کفپوشی هستیم که ماندگاری و مقاومت بالایی داشته باشد، یعنی یک عمر برایمان بماند، بدون اینکه ظاهر زشتی داشته باشد. حالا خودتان جواب بدهید اگر مغازه‌ایی در یک خیابان باشد، می‌تواند این فاکتورها را داشته باشد؟

در بازار کفپوش به دلیل اینکه مغازه‌های مختلفی وجود دارند، قیمت‌ها رقابتی است، یعنی می‌توانید با بهترین قیمت، کفپوش موردنظرتان را خریداری کنید. ازآنجایی‌که تعداد مغازه‌ها زیاد است، تنوع محصولات هم افزایش پیدا می‌کند و انتخاب‌های متعددی پیشروی شما قرار دارد.

باز هم به دلیل اینکه در یک مرکز خرید کفپوش رقابت بالایی را می‌بینیم، معمولاً کیفیت کارها هم بالا است، اگر مغازه‌ای کیفیت محصولاتش پائین باشد، نمی‌تواند مشتری‌های زیادی هم داشته باشد. توجه کنید که خرید یک محصول ارزان حالا کفپوش یا هر محصول دیگری، به این معنی است که کیفیت خوبی ندارد و شما باید در کمترین زمان ممکن باز هم یکی دیگر بخرید. به قول همان ضرب‌المثل معروف انگلیسی؛ من آن‌قدر پولدار نیستم که جنس ارزانی را بخرم!

حالا با توجه به تمام این مواردی که گفتیم، خود شما ترجیح می‌دهید که از یک مرکز فروش کفپوش در تهران خریدتان را انجام بدهید یا مغازه‌ای تک که در یک خیابان قرار دارد؟ چنین مغازه‌ای تنوع کمی خواهد داشت، ازآنجایی‌که رقیبی ندارد، قیمت‌هایش بالا خواهد بود و کیفیت محصولاتش هم تضمینی نیست. البته می‌توانید محصولاتی با کیفیت بالا را در چنین مغازه‌هایی هم ببینید اما مطمئن باشید که قیمت بالایی دارند.

بازار فروش کفپوش تهران

خرید از بازار کفپوش معایبی هم دارد؟

مسلماً در جهان هر کاری، مزیت‌ها و معایب خاص خودش را دارد. حالا این شما هستید که با توجه به شرایط خودتان باید انتخاب کنید که معایب انجام کاری بیشتر است یا مزیت‌هایش. ما برای اطلاعات و آگاهی بیشتر شما در ادامه این موارد هم ذکر خواهیم کرد.

برای خرید از بازار کفپوش در تهران یا سایر شهرستان ها باید زمان تقریباً زیادی را صرف کنید. معمولاً باید یک روز یا نصفه‌روز را وقت بگذارید تا مغازه‌های بازار کفپوش تهران را بگردید و تنوع بالای محصولات را ببینید. حالا ممکن است همین تنوع بالای کفپوش‌ها باعث سردرگمی شما هم بشود و شما در انتخاب خود، مردد شوید.

در مواردی هم می‌بینیم که بعضی از افراد گشتن در بازار برایشان لذت‌بخش است و نه‌تنها سردرگم نمی‌شوند، بلکه با انواع کفپوش هم آشنا شده و می‌توانند انتخاب بهتری کنند. باز هم میگوییم که معایب و مزیت‌های هر کاری متناسب با شرایط خود شما مشخص خواهد شد.

نتیجه‌گیری

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که اطلاعاتی در مورد بازار کفپوش ارائه بدهیم. اگر ساکن شهر تهران هستید یا برای خرید می‌خواهید به این شهر سفر کنید، پیشنهاد می‌دهیم که از بازار کفپوش تهران هم دیدن کنید. خرید از این بازار مزیت‌های زیادی دارد.

در مطالب بالا محله‌های اتحاد، باغ فیض، چهار دانگه، خیابان قزوین، خیابان بنی‌هاشم، منطقه خاوران و دلاوران را به‌عنوان مرکز فروش کفپوش در تهران معرفی کردیم. شما می‌توانید به نزدیک‌ترین بازار به محل زندگی خود مراجعه کرده و تجربه یک خرید خوب را ثبت کنید.

در مطالب بالا گفتیم که خرید از بازار کفپوش مزیت‌هایی هم برای شما دارد. شما با تنوع بالایی از انواع کفپوش روبه‌رو خواهید بود که باعث می‌شود حق انتخاب بیشتری داشته باشید. به دلیل رقابت بالایی که در یک مرکز خرید کفپوش وجود دارد، شما با قیمت مناسبی می‌توانید یک کفپوش با کیفیت بالایی را خریداری کنید و این همان چیزی است که اکثر ما به دنبال آن هستیم.

Hotel flooring

در انتهای مطالب گفتیم که خرید از بازار کفپوش معایبی هم دارد که مهم‌ترین آن صرف وقت زیاد است. شما باید حداقل یک نصف روز را زمان بگذارید تا بتوانید در یک مرکز فروش کفپوش در تهران محصول موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

هر سؤال دیگری در این مورد دارید را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.

  • پیام اسمی
  • شهریور 14, 1402
  • 3039 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!