قفل درب چوبی

بهترین برند قفل درب چوبی، معرفی 11 مارک معتبر

درب‌های چوبی همواره به عنوان یک انتخاب زیبا و لاکچری در نظر گرفته می‌شوند. به منظور افزایش امنیت این نوع درب‌ها باید به سراغ قفل‌هایی بروید که توسط برندهای شناخته شده ساخته شده‌اند و از ایمنی قابل توجهی برخوردار هستند. تنوع تولیدکنندگانی که مشغول عرضه این دسته از محصولات‌اند، باعث شده است تا با گزینه‌های متنوعی در بازار روبرو باشیم. این امر بدان معناست که هر کاربر قادر بوده بر حسب نیاز و سلیقه خود نسبت به خرید قفل‌های باکیفیت اقدام کند. اگر دوست دارید بدانید بهترین برند قفل درب چوبی کدام گزینه است و چه شرکت‌هایی حرف اول را در این بازار می‌زنند، تا پایان با ما همراه بمانید.

بهترین برند برای قفل درب چوبی

بالا بودن میزان تقاضا برای قفل درب چوبی موجب شده است تا علاوه بر شرکت‌های خارجی، برندهای ایرانی نیز در زمینه تولید چنین محصولاتی وارد عمل شوند. امروزه شما می‌توانید از بین قفل‌های تولید داخل و یا خارج، گزینه‌ای را که با سطح ایمنی مدنظر شما همخوانی دارد، تهیه کنید. برندهایی که در این بخش از آن‌ها نام برده می‌شود، رضایت تمامی کاربران را جلب کرده‌اند و صاحب اعتبار هستند.

نام برندویژگی‌ها
ویکست (Kwikset)پیشرو در تولید قفل‌های فلزی با امنیت بالا و دارای اختراعات متعدد.
زیمنستولیدکننده قفل‌های فوق‌امن برای منازل و محیط‌های امنیتی بالا (مانند دفاتر مالی).
آگوستتخصص در تولید کلید سوئیچی مرغوب با قیمت مناسب.
دلتاتولیدکننده قفل‌های ضدسرقت با سابقه طولانی و طرح‌های متنوع.
کاوه صنعتبرند ایرانی با محصولات مقاوم در برابر ضربات فیزیکی، ساخته شده از آلیاژهای استاندارد.
سیفتیارائه‌دهنده قفل‌های کلیدی و سوئیچی با ضمانت‌نامه.
یال (Yale)برند معتبر انگلیسی با قدمت تولید قفل‌های متنوع از سال ۱۸۴۰.
بالدوینسابقه ۷۵ ساله در تولید قفل و دستگیره‌های هوشمند و مورد اعتماد.
کوربین راسوینتولیدکننده قفل‌های مقاوم با زبانه‌های ایمن و سیلندرهای سری، کاهش چشمگیر احتمال سرقت.
ایوا (EVVA)برند انگلیسی با سیلندرهای چند لایه و تولیدکننده قفل‌های مکانیکی و هوشمند.
ASSAتولیدکننده قفل‌های مقرون به‌صرفه با محصولات معتبر و جلب رضایت مشتریان.

همانطور که در یراق دات کام آمده است:

قفل درب چوبی یکی از پر فروش ترین یراق آلات مخصوص درب ها می باشد چراکه یکی از مکانیزم های لازم برای انواع درب های چوبی، قفل در چوبی است. به دلیل دیده نشدن این قفل ها، از نظر خیلی افراد ممکن است وسیله ای بی اهمیت به نظر برسد ولی در صورتی که قفل درب چوبی از مهم ترین ها می باشد و تا وقتی که نباشد، درب قفل نمی شود.

ویکست

نخستین برند مشهور در بازار، ویکست (Kwikset) نام دارد که در خارج از کشور از شهرت فوق‌‌العاده‌ای برخوردار است. این شرکت به عنوان پیشرو در زمینه تولید انواع قفل‌های فلزی شناخته شده بوده و حق اختراع‌های زیادی در این رابطه دارد. به قفل‌های ویکست از جهت امنیت نیز می‌توان امتیاز خوبی داد.

زیمنس

شاید تعجب کنید؛ اما شرکت زیمنس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع قفل‌های فوق‌ امن به شمار می‌رود. محصولات این برند علاوه بر منازل، در محیط‌هایی که باید سطح امنیت بالایی داشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد (به‌عنوان‌مثال دفاتر مالی و اداری). این قفل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سادگی خراب نشوند.

آگوست

گزینه بعدی که قصد داریم آن را در فهرست بهترین برند قفل درب چوبی قرار دهیم، آگوست نام دارد. چنانچه به دنبال کلید سوئیچی مرغوبی هستید و هنوز محصول دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم به برند آگوست نگاهی بیندازید. این شرکت به صورت ویژه در زمینه تولید چنین قفل‌هایی مشغول به فعالیت است و محصولات خود را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند.

همانطور که در سایت در چوبی آمده است:

کمپانی آگوست را نیز می توان به عنوان یکی از بهترین برند قفل درب چوبی معرفی نمود . به کمک این نوع از قفل ها می توانید تا حدود بسیار زیادی امنیت بالای را در فضای کاری و تجاری خود فراهم سازید .

شما می توانید دسترسی های متعددی را بر روی این ابزار هوشمند تعریف نموده و نظارت دقیقی بر روی رفت و آمد افراد داشته باشید.

دلتا

امکان ندارد از برندهای برتر تولید قفل سخن به میان آید؛ اما نامی از شرکت دلتا برده نشود. سابقه طولانی این برند در زمینه تولید قفل‌های ضدسرقت باعث شده است تا کاربران حرفه‌ای نیز نگاه مثبتی به آن داشته باشند. دلتا محصولات خود را در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون عرضه می‌کند تا بتوانیم آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف استفاده کنیم.

کاوه صنعت

اگر به دنبال خریداری محصولات برندهای ایرانی هستید، احتمالاً از قفل‌های شرکت کاوه استقبال خواهید کرد. این برند ایرانی در تلاش است تا با افزایش میزان کیفیت کالاهای خود به سطح شرکت‌های خارجی برسد و می‌توان گفت در این زمینه پیروز بوده است.

سیفتی

شرکت سیفتی نیز توسط بسیاری از کاربران به عنوان بهترین برند قفل درب چوبی در نظر گرفته می‌شود. محصولات این برند نیز در دسته‌بندی‌‌هایی همچون کلیدی، سوئیچی و… به تولید می‌رسند تا دست کاربران برای انتخاب قفل‌های مناسب باز باشد. مهم‌ترین مزیت قفل‌های سیفتی، ضمانت‌نامه‌ای است که به همراه آن‌ها ارائه می‌شود.

یال

به گفته سایت گیراتولز:

از قفل‌های کلیدی بیشتر برای درب‌هایی که اهمیت کمتری نسبت به درب‌های دیگر دارند استفاده می‌شوند، این نوع قفل احتیاجی به سیلندر یا مغزی ندارد». شرکت یال که البته تلفظ صحیح آن ییل است، یکی دیگر از برندهای بزرگ خارجی تولیدکننده قفل برای درب‌های چوبی است. مقر این شرکت در انگلستان بوده و از سال ۱۸۴۰ به تولید قفل‌های گوناگون می‌پردازد.

بالدوین

شرکت بالدوین هفتاد و پنج سال پیش تأسیس شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یک برند مورد اعتماد برای تولید انواع قفل شناخته شده است. یکی از اولین شرکت‌هایی که دست به تولید قفل‌های هوشمند زد، همین برند بود. بالدوین علاوه بر قفل، در تولید انواع دستگیره نیز از سابقه مناسبی برخوردار است.

کوربین راسوین

Corbin Russwin یک شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم منزل است که هر ساله قفل‌های جدیدی را به کاربران خود عرضه می‌کند. شاخصه اصلی قفل‌های این برند، بهره‌گیری از زبانه‌هایی است که به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند و احتمال سرقت را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهند. سیلندرهای درونی این قفل‌ها بر اساس یک طرح سری ساخته می‌شود. اگر قصدتان پیدا کردن بهترین برند قفل درب چوبی است، کوربین راسوین را مورد بررسی قرار دهید.

ایوا

EVVA یکی دیگر از برندهای معتبر خارجی است که کارخانه اصلی آن در کشور انگلستان فعالیت می‌کند. طراحان و مهندسان این شرکت، استادان ماهر ساخت انواع قفل‌های مکانیکی و قفل‌های هوشمند هستند. سیلندر درونی محصولات این شرکت به صورت چند لایه ساخته می‌شود. ایوا قفل‌های زبانه‌دار ساده نیز تولید می‌کند.

ASSA

اگر از نظر بودجه در محدودیت خاصی به سر می‌برید و قصد ندارید هزینه زیادی را برای خرید قفل درب پرداخت کنید، برند ASSA محصولات مناسبی را برای شما تولید کرده است. این برند نیز همانند سایر شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد، کاملاً معتبر بوده و تاکنون رضایت مشتریان بسیاری را به دست آورده است.

سخن پایانی

درب‌های چوبی از جمله محصولاتی به شمار می‌‌آيند که جذابیت بی‌نظیری را به منزل یا محل کار شما اضافه می‌کنند. به منظور استفاده از این نوع درب‌ها باید به بحث امنیت آن‌ها نیز دقت داشته باشید؛ به همین دلیل، توصیه می‌شود که به سراغ قفل‌های ساخته شده توسط شرکت‌های برتر بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...