جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لیست قیمت انواع موکت در شیراز

قیمت انواع موکت در شیراز

موکت (به فرانسوی: Moquette) نوعی کفپوش است که از مواد اکریلیک، پلی پروپیلن و پلی استر یا ترکیبی از این دو ساخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به قیمت انواع موکت در شیراز بپردازیم. از موکت هم می‌توان به عنوان یک پوشش برای کف منزل استفاده کرد و هم به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی. موکت به عنوان پوشش کف اتاق و راهرو در ساختما‌ن‌ها، اتومبیل، هواپیما، قطار و سایر وسایل نقلیه کاربرد دارد. در بسیار از موارد دیگر نظیر صحنه نمایش تئاتر نیز از پوشش موکت استفاده می‌شود.

فهرست مطالب

    با قیمت موکت در اهواز آشنا شوید

    موکت و فرش در تاریخ و فرهنگ ما ایرانیان، نقش بسیار پررنگ و مهمی ایفا کرده‌اند. موکت نوعی کفپوش است که از گذشته تاکنون در اکثر منازل دیده می‌شود و به سبب ویژگی‌هایی که دارد، طی سالیان دراز طرفداران خود را حفظ نموده است.

    در تمامی شهرهای بزرگ، بخصوص شهرهایی با بافت تاریخی و قدیمی (مانند شهر شیراز) می‌توان موکت‌فروشی‌های بسیاری را یافت.  با خواندن این مقاله می‌توانید با نمایندگی انواع موکت در شیراز آشنا شوید.

     

    قیمت انواع موکت در شیراز

    در گذشته موکت‌ها تنوع کمتری داشتند و در بیشتر منازل یک یا دو مدل موکت یکسان مشاهده می‌شد، اما امروزه موکت‌ها تنوع بیشتری نسبت به قدیم پیدا کرده‌اند و این تنوع نه تنها در رنگ، بلکه در مدل هم بسیار قابل مشاهده و مورد توجه است.

    موکت‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن‌ها و قیمت انواع موکت می‌پردازیم:

    موکت با پرز بلند:‌ موکت پرزبلند از چهار جزء پرز موکت، آستر روی کار، آستر زیر کار و چسب تشکیل می‌شود. این موکت مانند فرش بوده و می‌تواند جایگزینی برای فرش‌های ماشینی باشد. از ویژگی‌های موکت پرز بلند، می‌توان به لطیف بودن، راحتی و نرمی، عدم پرزدهی، مقاومت در برابر فشار اجسام سنگین و عدم سایش اشاره کرد.

    موکت کبریتی: موکت کبریتی یا راه راه جزو محصولات موکت معروف و جاافتاده‌ای است که از استحکام خوبی نیز برخوردار می‌باشد زیرا ضخامت آن دارای تراکم الیاف بالایی است. این موکت به دلیل استقامت خوب، طرفداران بسیار زیادی دارد. از ویژگی‌های موکت کبریتی می‌توان به نرم و لطیف بودن، بهداشتی بودن، مقاومت بالا و آنتی استاتیک بودن اشاره کرد. برای مشاهده موکت کبریتی به لینک مربوطه مراجعه کنید.

    موکت چمن مصنوعی: این موکت نوعی چمن تزئینی است که به عنوان فرشی از چمن مصنوعی، در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های آن می‌توان به طول عمر بالا، استحکام بالا، مناسب برای انواع شرایط اقلیمی و آب و هوایی اشاره نمود.

    موکت طرح‌دار: برای خرید موکت‌ طرح دار اگرچه در بعضی خانه‌ها می‌توانند منجر به کوچک‌تر دیده شدن فضای خانه شوند، اما به دلیل داشتن طرح‌های زیبا و خارق‌العاده‌ای که همه روزه وارد بازار می‌شوند، بسیار پرطرفدار و کاربردی هستند.

    اگر به دنبال لیست موکت فروشی های شیراز و قیمت انواع موکت در شیراز هستید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

    بهترین موکت در شیراز

     

    فروش انواع موکت شیراز

    هنگامی که تصمیم به خرید موکت می‌گیریم، قطعا به دنبال چیزی هستیم که در عین زیبایی، دارای لطافت و استحکام نیز باشد. به همین دلیل باید سراغ نمایندگی انواع موکت در شیراز برویم تا بتوانیم بهترین موکت را تهیه کنیم.

    • در ابتدا باید بدانید چه نوع موکتی با خواسته شما متناسب بوده و باید با قیمت انواع موکت شیراز آشنا شوید. به همین دلیل باید فروشنده‌ای که قصد دارید از او موکت را خریداری کنید بتواند کاملا در این زمینه به شما کمک کند.
    • معمولا فروشگاه‌های خوب، انواع موکت را در طرح و رنگ‌های مختلف و همچنین انواع کیفیت برای مکان‌های مختلف دارد.
    • موکت‌ها قیمت‌های مختلفی دارند و وجود رنج‌های مختلف قیمت، دست شما را در زمینه انتخاب و خرید، باز خواهد گذاشت.
    • حتما باید از جایی موکت را خریداری کنید که موکت‌های آن دارای ضخامت و گارانتی باشند.
    • توجه به چنین مواردی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نمایندگی انواع موکت در شیراز را پیدا کنید.

     

    مزایای خرید موکت در شیراز

    • موکت می‌تواند به عنوان یک عایق صوتی در مکان‌های پر سر و صدا عمل کند. بخصوص اگر دارای فرزند کوچک هستید، خرید موکت انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
    • نگهداری از موکت بسیار راحت و آسان می‌باشد.
    • موکت می‌تواند با هر سبک مبلمان و دکوراسیونی سازگار شود.

    برای مشاده انواع موکت در یزد کلیک کنید

     

    لیست قیمت موکت شیراز

    اما لیست موکت فروشی های شیراز و قیمت انواع موکت شیراز به چه صورت است؟

    آرتا موکت: آرتا موکت یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای موکت در ایران می‌باشد. این شرکت که در زمینه تولید موکت بسیار فعال است، همواره تولیداتی با تنوع و نمونه‌های زیاد به بازار عرضه می‌کند.

    موکت ظریف مصور: این شرکت که یکی از برندهای موفق در عرصه تولید موکت است، توانسته سهم خوبی را از بازار موکت ایران و منطقه از آن خود کند.

    خرید موکت در اردبیل

     

    سخن پایانی

    شهر شیراز دارای مراکز بزرگ فروش عمده موکت و پخش موکت می‌باشد. فروش عمده انواع موکت در شیراز، در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های زیادی انجام می‌شود؛ برای مثال موکت شیراز طرح بنفشه یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های موکت است. در این مقاله جهت آسان‌تر کردن خرید موکت برای شما، به بررسی قیمت انواع موکت در شیراز پرداختیم.

    برای مشاهده و خرید موکت در مشهد به لینک مراجعه کنید

    برچسب‌ها
    • پیام اسمی
    • مرداد 27, 1402
    • 1987 بازدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!