جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
Picture1 1

بیا قیمت کابینت حساب کنیم

محاسبه قیمت کابینت برای خریداران همیشه یکی از مسائل پیچیده و زمان‌بر بوده است. اما در این مقاله، به روشی جدید برای محاسبه قیمت کابینت می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت بالا قیمت نهایی کابینت را محاسبه کنید.در روش دستی محاسبه قیمت کابینت، هر قسمت دارای قیمت متفاوتی است که با ضریب های خاصی به دست می‌آید که قرار نیست آنها را حفظ کنید یا محاسبه خاصی انجام دهید.

– برای کابینت زمینی: 60% قیمت هر متر کابینت استاندارد
– برای کابینت هوایی: 40% قیمت هر متر کابینت استاندارد
– برای کابینت ایستاده: 180% قیمت هر متر کابینت استاندارد
– برای کابینت ویترینی: 80% قیمت هر متر کابینت استاندارد
– برای کابینت اپن یا جزیره: 90% قیمت هر متر کابینت استاندارد

همچنین، اضافه کردن هر ده سانت به ارتفاع هوایی 10% به قیمت هوایی اضافه می‌شود و برای قیمت کابینت دوپله باید 20% به عدد به دست آمده اضافه کرد.

اما این ضریب ها گیج کننده و زمان بر هست. پس بریم سراغ یک روش راحت تر

روش های راحت تر برای محاسبه کابینت

با استفاده از برنامه های کامپیوتری و برنامه های استاندارد، این فرایند سریعتر، دقیق‌تر و شفاف تر برای مشتریان انجام می‌شود. با وارد کردن ابعاد کابینت و نوع آن، برنامه ها به شما یک محاسبه دقیق از قیمت کابینت ارائه می‌دهند. همچنین، برخی برنامه های محاسبه قیمت کابینت، به شما امکان می‌دهند تا با اضافه کردن ویژگی های اضافی مانند سطح کار و سایر جزئیات، قیمت کابینت را با دقت بیشتری محاسبه کنید. به طور کلی، استفاده از برنامه های کامپیوتری و برنامه های استاندارد برای محاسبه قیمت کابینت، به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت بالا قیمت نهایی کابینت را محاسبه کنید و نیازی به انجام محاسبات دستی پیچیده نداشته باشید. اما با این حال این برنامه ها نیاز به نصب روی کامپیوتر و موبایل ما دارد که با این حال خوشایند نیست.

به کمک سایت های به روز

امروزه سایت ها با استفاده از روش جدید توانسته اند قیمت کابینت را به صورت دقیق و سریع محاسبه کنند. در این سایت ها پس از ورود شما می توانید به راحتی با ارائه ابعاد و متریال قیمت کابینت خود را دریافت کنید. سایت مشاهیر از سایت های معروف در این زمینه است که رایگان این خدمت را به همگان می دهد. شما می توانید با کلیک روی لینک رو به رو برای محاسبه قیمت کابینت خود اقدام کنید.

Picture2 1

همچنین اگر به دنبال ساخت کابینت در اصفهان و تهران هستید می توانید ساخت کابینت خود را به گروه دکوراسیون داخلی مشاهیر بسپارید تا با قیمت ارائه شده توسط سایت صاحب یک کابینت درجه اول شوید.

  • محمد مهدی
  • دی 28, 1402
  • 276 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...