جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فنس چمنی در رشت

فنس چمنی در رشت

فرایند تولید فنس چمنی

از فنس چمنی برای جداسازی یا محصور کردن فضاهای مختلف استفاده می شود. جذابیت ظاهری و سرسبز بودن فنس چمنی، باعث شده است بسیاری از افراد این نوع فنس را برای جداسازی فضاهای مختلف انتخاب کنند.

برای ساخت فنس چمنی رشت از مفتول های فلزی و الیاف های سبز رنگ که به شکل گل، گیاه و برگ هستند استفاده می شود. روند ساخت فنس چمنی شباهت زیادی به مراحل ساخت دیگر انواع فنس دارد. به این صورت که ابتدا الیاف گیاهی مصنوعی را با استفاده از دستگاه های مخصوص به مفتول ها وصل می کنند. سپس مفتول ها را درون دستگاه فنس بافی قرار می دهند تا فنس چمنی آماده شود.

فنس چمنی در رنگ های سبز، زرد، قرمز و.. تولید می شود که البته رنگ سبز آن، بیشترین استفاده را دارد. اما فنس چمنی در رشت چه کاربردهایی دارد؟ قیمت فنس چمنی در رشت چقدر است؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوالات، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاربردهای فنس چمنی در رشت: قسمت اول

گفتیم که فنس چمنی در رشت برای جداسازی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قرار داشتن فلز در این فنس، عبور از آن را تقریبا غیر ممکن می کند. در حال حاضر شرکت های زیادی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، فنس هایی تولید می کنند که علاوه بر ایجاد جلوه جذاب و سرسبز و همچنین جداسازی فضاهای مختلف، جلوی دیده شدن قسمت دیگر فنس را هم می گیرند. با به کارگیری این نوع فنس چمنی، می توان دو فضا را هم از نظر فیزیکی و هم از لحاظ بصری از هم جدا کرد. از مهم ترین کاربردهای فنس چمنی در رشت، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– باغها و ویلاها: بیشترین و مهمترین کاربرد فنس چمنی در رشت، جداسازی فضاهای مختلف در باغ ها و ویلاها است. تراکم ویلاسازی در رشت فوق العاده بالاست و بسیاری از ویلاها با ساختمان های مجاور دیوار مشترک دارند. معمولا یک سری نرده های فلزی روی قسمت های بالایی دیوارها قرار گرفته است. مالکان ویلاها می توانند از فنس چمنی برای پوشاندن این نرده های فلزی استفاده کنند.

قیمت فنس چمنی در رشت

– دیوار کشی زمین: از دیگر کاربردهای رایج فنس چمنی در رشت، استفاده از آن برای حصارکشی و جدا کردن زمین های همجوار می باشد. برای این کار، باید ابتدا شاسی کشی اصولی انجام شود. مسئله مهمی که در رابطه با فنس کشی زمین وجود دارد، ارتفاع مناسب فنس است. بهتر است از فنس چمنی ارتفاع 2 متر برای دیوار کشی زمین استفاده کرد.

کاربردهای فنس چمنی در رشت: قسمت دوم

– بالکن: کاربرد دیگر فنس چمنی در رشت، محصورسازی نرده های بالکن منازل، دفاتر و ویلاها می باشد. این کار، جذابیت و جلوه بی نظیری به نمای داخلی و بیرونی بالکن داده و جلوی دیده شدن قسمت داخلی بالکن را هم می گیرد. با اینکه برای فنس کشی ابتدا باید شاسی کشی انجام شود، اما از نرده های بالکن هم می توان به عنوان شاسی استفاده کرد. با این حال برای جداسازی قسمت مشخصی از بالکن، نیاز به شاسی کشی خواهید داشت. محصول دیگری که در بالکن قابل نصب هست فنس آکاردئونی است که به راحتی روی نرده می توان نصب کرد.

– پشت بام: کارایی دیگری فنس چمنی در رشت، استفاده از آن در پشت بام منازل، ساختمان های اداری و تجاری و آپارتمان ها است. توصیه می شود برای افزایش مقاومت فنس چمنی در برابر بادهای شدید، حتما شاسی کشی را با دقت انجام دهید.

– پارتیشن بندی: کاربرد دیگر فنس چمنی در رشت را می توان پارتیشن بندی یا جداسازی فضاهای مختلف دانست. با استفاده از فنس چمنی، می توانید یک فضای سرسبز کوچک ایجاد کرده و یا دو بخش مختلف را از هم جدا کنید.

– تزیین دیوار: از فنس چمنی رشت می توان برای پوشاندن و زیباسازی دیوارهای کهنه و قدیمی که ظاهر جالبی ندارند استفاده کرد.

نحوه نصب فنس چمنی در رشت

نحوه نصب فنس چمنی

برای نصب فنس چمنی در رشت، به یک تکیه گاه یا شاسی کشی نیاز خواهید داشت. نوع و روش شاسی کشی بستگی به هدف شما از فنس کشی دارد. به عنوان مثال اگر قصد فنس کشی دور زمین را دارید، باید با کمک قوطی یا لوله فلزی و از عمق زمین، شاسی کشی را شروع کنید. سپس باید تمام شاسی ها را به شکل عرضی به هم وصل نمایید. در نهایت باید با کمک سیم مفتول، فنس های چمنی را به شاسی ها وصل کنید.

مرکز فروش فنس چمنی در رشت

قیمت فنس چمنی در رشت به فاکتورهای متعددی از جمله متراژ سطح، جنس، کیفیت و مقاومت فنس و.. بستگی دارد. طبعا هزینه ای که برای خرید فنس چمنی می پردازید، از فنس های معمولی بیشتر خواهد بود.

اگر تصمیم دارید در زمینه فروش فنس چمنی در رشت فعالیت کنید، می توانید برای اخذ نمایندگی محصولات گامان تزئین جاوید اقدام نمایید. کلیه محصولات فنس چمنی گامان تزئین جاوید با استفاده از نخ ترک اصل تولید می شوند. ویژگی دیگر محصولات ما، کند سوز بودن آنهاست. به این صورت که در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد، شعله ور نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...