جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
انواع قرنیز جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی

انواع قرنیز جدید و مدرن

قرنیز جدید HDF به عنوان یک محصول با کیفیت، با دوام، مرغوب و… شناخته شده است. این محصول از ضخامت هشت سانتی‌متری برخوردار می‌باشد. بر روی قرنیز اچ‌دی‌اف روکش ملامینه مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین امر سبب استحکام بیشتر قرنیز می‌شود.  واحد شمارش قرنیز اچ‌دی‌اف « شاخه » است.

فهرست مطالب

    ابعاد قرنیز جدید برند The best

    طول هر شاخه از قرنیزهای HDF دویست و چهل سانتی‌متر می‌باشد. این نوع قرنیز در دسته قرنیزهای خارجی ( چینی ) طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول به عنوان قرنیز جدید ساختمان در دیزاین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنان‌چه علاقمند به مشاهده عکس جدید قرنیز هستید، می‌توانید به وب‌سایت شرکت گامان تزئین جاوید مراجعه کنید.

    مزایای قرنیز HDF دبست

    • قرنیز جدید نسبت به سایر محصولات مشابه از مقاومت بیشتری برخوردار است.
    • قرنیز اچ‌دی‌اف در اثر ضربه دچار آسیب و صدمه نمی‌شود.
    • رطوبت، نم، شرجی هوا و… تاثیر منفی بر قرنیز اچ‌دی‌اف ندارند به طوری‌که این محصول با دوام بر اثر نم و رطوبت پوسته پوسته نمی‌شود.
    • شفافیت انواع قرنیز مدرن از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد.
    • این محصول از انواع روکش‌های پی‌وی‌سی، روکش‌های کاغذی و… مقاوم‌تر عمل می‌کند.

    عکس قرنیز جدید رنگ سفید

    انواع قرنیز مدرن

    در کنار قرنیز جدید HDF محصولات دیگری نیز در دکوراسیون‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قرنیزها از نظر جنس در دسته‌های متنوعی قرار دارند به طوری‌که شما می‌توانید بر اساس کاربرد و نوع نیاز، نسبت به خرید این محصول از شرکت گامان تزئین جاوید اقدام کنید. این شرکت علاوه بر قرنیز جدید HDF انواع قرنیز را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.

    از جمله انواع قرنیزها می‌توان به قرنیز روکش‌دار، ام‌دی‌اف، قرنیز PVC، گچی، سنگی، سرامیکی، چوب طبیعی، پلی استایرن و… اشاره کرد.

    کاربرد قرنیز جدید HDF

    • رنگ بندی زیبا و جذاب قرنیز HDF سبب شده است این محصول جهت دکوراسیون داخلی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها کاربرد داشته باشد.
    • مجتمع‌های مسکونی یکی از مکان‌های هستند که می‌توانید قرنیز اچ‌دی‌اف را مورد استفاده قرار دهید.
    • به دلیل کیفیت و مرغوبیت این محصول، قرنیز جدید اچ‌دی‌اف گزینه مناسبی جهت بکارگیری در مجتمع‌های تجاری محسوب می‌شود.

    قرنیز جدید دیوار

    بررسی‌ها حاکی از آن است که کف سازی هر ساختمان با نصب قرنیز پایان می‌پذیرد. محل قرارگیری قرنیزها بین کف و دیوار می‌باشد. قرنیزها محافظت از دیوارها و پُر کردن فضای لبه‌ها را به عهده دارند. شما می‌توانید با توجه به متریال کف، جنس قرنیز را انتخاب کنید.

    قرنیز اچ‌دی‌اف گزینه بسیار مناسبی جهت ساختمان‌هایی‌ست که کف آن‌ها از سرامیک و سنگ استفاده شده است. به دلیل طول بلند قرنیز جدید اچ‌دی‌اف، شما می‌توانید در سالن‌های بزرگ بدون بُرش و به صورت یکدست از این محصول مرغوب، با دوام، زیبا و… استفاده کنید.

    قرنیزها با پوشاندن فضای خالی بین کف و دیوار زیبایی خاصی به دکوراسیون ساختمان می‌بخشند. همچنین قرنیز سبب می‌شود دیوار به کف متصل شود به طوری‌که بین کف‌پوش و لبه‌های دیوار هماهنگی خاصی ایجاد می‌گردد.

    کاربرد قرنیز دیوار

    • قرنیز HDF علاوه بر زیبایی محیط خانه، مانع از صدمه و آسیب رساندن وسایلی همچون جاروبرقی، چکمه، کفش و… به دیوارها می‌گردد.
    • این محصول از رسیدن رطوبت و نم به دیوارها جلوگیری می‌کند.
    • استفاده از قرنیز اچ‌دی‌اف سبب زیباتر شدن طراحی داخلی و دکوراسیون قسمت‌های مختلف خانه، محیط کار و… می‌شود.

    قرنیز مدرن با روکش های مختلف

    خرید قرنیز جدید HDF از شرکت گامان تزئین جاوید

    با پیشرفت تکنولوژی خرید اینترنتی و غیر حضوری کالاهای مختلف رو به افزایش می‌باشد. شما نیز می‌توانید جهت خرید قرنیز چوبی HDF بدون صرف انرژی، وقت، هزینه و… نسبت به انتخاب و خرید قرنیز اقدام کنید.

    شرکت گامان تزئین جاوید دارای انواع قرنیز از جمله قرنیز جدید HDF می‌باشد. محصولات این شرکت دارای کیفیت، مرغوبیت، دوام، زیبایی و… می‌باشند.

    انواع قرنیز مدرن

    این نوع قرنیز در شکل‌های متنوعی تولید و به فروش می‌رسند. تنوع در شکل قرنیز مدرن سبب شده است، شما بتوانید با کمترین هزینه نسبت به تعویض قرنیزهای منزل خود اقدام کنید.

    در کنار تغییر دکوراسیون فضای داخلی همچون رنگ آمیزی دیوار و عوض کردن کفپوش، تعویض قرنیز نقش زیادی در زیبایی فضای خانه شما ایفا می‌کند.

    قرنیز مدرن مستطیلی

    افرادی که طراحی دکوراسیون منزل آن‌ها به سبک مدرن می‌باشد، می‌توانند از قرنیز مستطیلی شکل استفاده کنند. استفاده از این محصول سبب می‌شود طراحی منزل شما به سبک معاصر نزدیک‌تر گردد. قرنیز مستطیلی همچون قرنیز جدید HDF را می‌توانید به صورت یک تکه و بدون بُرش مورد استفاده قرار دهید.

    قرنیز مدرن و کوچک مسطح

    این نوع قرنیز از ظاهر ساده و زیبایی برخوردار می‌باشد. ساختمان‌هایی که دارای ظاهر مدرن و دکوراسیون مینیمالیست هستند، بهترین گزینه جهت استفاده از قرنیزهای کوچک مسطح به شمار می‌روند.

    بهترین قرنیز برای خانه‌هایی که با کاغذ دیواری‌های طرح دار و شلوغ پوشیده شده‌اند، قرنیز کوچک مسطح می‌باشد. این قرنیز هماهنگی خاصی بین دیوار و کف ایجاد می‌کند.  

    قیمت قرنیز جدید

    قرنیزها بر اساس ابعاد، طول، اندازه، رنگ، جنس، کیفیت، مدل و… قیمت گذاری می‌شوند. برخی از قرنیزها از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار هستند. دوام، مرغوبیت و… این محصول نیز می‌توانند در افزایش یا کاهش قیمت آن موثر باشند.

    • پیام اسمی
    • شهریور 19, 1402
    • 1980 بازدید

    ۲ دیدگاه برای “انواع قرنیز جدید و مدرن”

    1. آیناز اسدی گفت:

      مطالب شما همیشه جذاب و پر از اطلاعات مفید بودن. ممنون از تلاشتون.

      • پیام اسمی گفت:

        سلام خانم اسدی ازینکه مارو همراهی میکنید بسیار خرسندیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!