جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
۳ دلیل برتری کفپوش چوبی

۳ دلیل برتری کفپوش چوبی نسبت به سایر کفپوشها

در طول سالیان گذشته، کفپوش چوبی به عنوان محبوب ترین گزینه برای خانه ها شناخته شده است. اگرچه شرکتهای تولید کفپوش نمونه های مشابه کفپوشهای چوبی را تولید می کنند که این محصولات تنها از لحاظ ظاهر شباهت به چوب طبیعی دارد،اما هیچ چیز بهتر از پارکت چوبی سخت نیست. در ادامه دلایل برتری کفپوش چوبی طبیعی را نسبت به سایر کفپوشها و انواع کفپوشهای چوبی سخت را بررسی می کنیم، با ما همراه باشید

دلایل برتری کفپوش چوبی سخت

  1. با دوام بودن: کفپوش های چوبی طبیعی سخت تا زمانی که به درستی نگهداری شود، می تواند یک عمر، حتی تا ۱۰۰ سال، دوام بیاورد! و خبر بهتر آن است که: نگهداری از آن بسیار آسان است. برای حفظ یکپارچگی چوب سخت طبیعی بهتر است آن را به طور منظم جارو بکشید و پاک کردن و تمیز کردن آن با بخار آب را به طور مرتب انجام دهید. با توجه به اینکه ممکن است هنگام خرید کفپوش های چوبی سخت هزینه بیشتری نسبت با سایر کفپوش ها پرداخت کنید اما این گزینه در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود زیرا موادی که برای تمیز کردن آنها استفاده می کنید گران نیست علاوه بر آن رنگ چوب های سخت طبیعی با گذشت زمان محو نمی شود وحتی بهتر هم می‌شو
  2. ارزش خرید: به دلایلی که در بالا ذکر شد، کفپوش های چوبی طبیعی می توانند ارزش خانه شما را افزایش دهند. با توجه به اینکه به راحتی تمیز می شوند، تمیزتر از موکت است و علاوه بر این، این کفپوش ها ضد حساسیت هستند و هیچ بخارسمی از خود منتشر نمی کنند. در نهایت بهتر است بگوییم که ارزش کفپوش های چوبی سخت حتی فراتر از استفاده شخصی مثلا فقط برای منازل می باشد
  3. سبک بودن: شما حتی سال ها پس از نصب کفپوش های چوبی، می‌توانید متناسب با خلاقیت خودتان رگه های روشن یا تیره به آن اضافه کنید، طرح های جدیدی ایجاد کنید. این در حالی است که برای اکثر کفپوشها، شما باید ابتدا کفپوش را از کف جدا کنید و سپس کفپوش دیگری را جایگزین آن کنید اما در چوب های طبیعی شما می‌توانید با توجه به گارانتی آنها را بازسازی کنید. علاوه بر آن چوب سخت مکمل هر نوع مبلمان و دکوری است و می تواند فضای شما را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد .
کفپوش چوبی

انواع کفپوشهای چوبی

در جدول زیر به بررسی انواع جنسهای کفپوشهای چوبی را مورد بررسی قرار می دهیم و امیدواریم به شما برای رسیدن به بهترین انتخاب کمک کند.

نوع چوبویژگی‌ها
چوب بلوطاین نوع کفپوش چوبی قدیمی، هم از نظر دوام و هم از نظر محبوبیت، امتحان خود را پس داده است. درخت بلوط در دونوع بلوط قرمز و سفید موجود است و مقرون به صرفه ترین نوع چوب سخت برای خرید به شمار می‌رود.
چوب افرااین نوع چوب رنگ روشنی دارد و همچنین، این چوب سخت در خانه‌های روستایی بهترین عملکرد را دارد.
چوب گردواین چوب سخت به دلیل ماهیت صافی که دارد راحت‌ترین چوب برای تمیز کردن است و در دو نوع مختلف آمریکایی و برزیلی وجود دارد.
چوب بامبواز نظر فنی، چوب بامبو از انواع چوب سخت نیست، بلکه یک علف است که به صورت تخته فشرده شده است. از آنجایی که به شکل علفی می‌باشد و به وفور رشد می کند، یک گزینه محبوب برای افراد دوستدار محیط زیست به شمار می رود. این نوع کفپوش از انواع جدید کفپوش های وارد شده به بازار می باشد و به اندازه سایر گزینه ها بادوام نمی باشد.
چوب کاجبه دلیل کربن کمتری که در طول تولید و حمل و نقل این چوب تولید می شود، این کفپوش چوبی یکی از انواع بادوام چوب سخت به شمار می آید و همچنین رنگ آن با افزایش سن تغییر نمی کند و بالعکس بهتر هم می شود.
چوب پنبهاین نوع چوب بسیار ایده آل برای اتاق هایی که نیاز به عایق صدا دارند، این نوع چوب را می توان چندین بار بدون آسیب رساندن به درخت از درخت جدا کرد و آن را به یک منبع تجدید پذیر تبدیل کرد.


وقتی شما با تعداد زیادی گزینه برای انتخاب چوب سخت طبیعی روبرو باشید و همینطور دلایل بسیار زیادی برای استفاده از آنها داشته باشید، مطمئنا کفپوش متناسب با نیازهای خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد گزینه های کفپوش چوبی طبیعی، از سایت گامان دیدن کنید و در نهایت از کارشناس فروش ارتباط برقرار کنید.

  • محدثه شریفی
  • فروردین 30, 1403
  • 6 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!