جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
شیر ظرفشویی طلایی اسپوزا

شیرآلات کسری: خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه

انتخاب شیرآلات کسری: نکاتی برای خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه

شیرآلات یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی به شمار می آیند که روز به روز با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییراتی می شوند؛ شیرالات ساختمانی در برندهای مختلفی به تولید می رسند که یکی از نام آشناترین و معتبرترین آن ها، برند کسری می باشد.

شیرآلات کسری در متنوع ترین طرح و مدل ها به تولید می رسند که تمام سلایق مختلف را پوشش می دهند؛ انتخاب شیرآلات کسری، نکاتی برای خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه موضوع مورد بررسی این مقاله می باشد.

شیرآلات آشپزخانه: نکاتی برای انتخاب ماندگار و شیک

شیرآلات آشپزخانه از جمله مهم ترین ابزارهایی هستند که بر روی دیوار یا سینک ظرفشویی قرار می گیرند و در متنوع ترین طرح های زیبا و چشم نواز به تولید می رسند که هر کدام دارای مشخصات ممتازی هستند و شما برای آن که بتوانید یک انتخاب خوب و بادوام از شیرآلات آشپزخانه داشته باشید باید نکات و اصولی را مدنظر قرار دهید که ما چند نمونه از آن ها را در ادامه مطلب برایتان ذکر خواهیم کرد.

  1. توجه به قیمت شیرآلات آشپزخانه: همان طور که می دانید، قیمت نقش بسیار حائز اهمیتی در انتخاب شیرآلات دارد و به هر میزان که شما بخواهید از شیرهای با کیفیت تر استفاده کنید باید قیمت بالایی هم برای خرید شیرآلات بپردازید.

ما در مجموعه کسری تمام تلاش و سعی مان را می کنیم که بهترین شیرآلات آشپزخانه را با قیمتی منصف در اختیارتان قرار می دهیم و انتخابی ماندگار و شیک را برایتان رقم می زنیم.

  1. توجه به نوع شیرآلات: شیرآلات آشپزخانه کسری در متنوع ترین طرح ها به تولید می رسند که شما باید آن ها را با توجه به سلیقه، نیاز و البته بودجه خود انتخاب نمایید.
  2. توجه به جنس شیرآلات: به طور معمول شیرآلات بیشتر از فلزات مختلفی به تولید می رسند که یکی از بهترین آن ها فلز برنج می باشد؛ تمام شیرآلاتی که در شرکت کسری تولید می شوند تماما از جنس برنج هستند که کیفیت خارق العاده ای دارند و بسیار مقاوم و با دوام می باشند.
  3. توجه به برند شیرآلات: به علت این که شیرآلات باید در یک مدت طولانی استفاده شوند و به دلیل قیمت بالای آن ها نمی توان این محصولات را هر روز عوض کرد در ابتدا باید آن ها را از یک برند معتبر خریداری کنید تا خیال تان از بابت کیفیت و دوام آسوده باشد.

چگونه شیرآلات آشپزخانه تاثیری شگرف بر منزل شما دارد؟

همان طور که در ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره کردیم، شیرآلات نقش بسزایی در دکوراسیون منزل دارند و مطابق با این که یکی از برترین ها برند کسری با متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند قادر هستند که تغییرات بسیار زیبایی را در دکوراسیون خانه ها به وجود آورند.

انواع شیرآلات آشپزخانه که در شرکت کسری به تولید می رسند و می توانند که دکور منازل را به شدت تحت تاثیر قرار دهند عبارت اند از:

  • شیرآلات مدل رابین: شیرآلات رابین که ساخت برند کسری هستند جزو بادوام ترین شیرها می باشند که در چهار رنگ وجود دارند و یکی از ویژگی های خوب شان این است که مصرف آب را به طرز چشمگیری کاهش می دهند.
  • شیرآلات مدل کارون: این نوع شیرآلات در دو رنگ کروم و سفید وجود دارند که زیبایی آشپزخانه ها را دو چندان می کنند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • شیرآلات دو منظوره آکورد: شیرآلات دو منظوره آکورد علاوه بر این که ظاهر بسیار منحصر به فردی دارند از قابلیت تصفیه آب نیز برخوردار می باشند و بهترین انتخاب برای مشکل پسندان هستند.
  • شیرآلات فیورنزو: شیرآلات فیورنزو کسری از زیباترین و با کیفیت ترین شیرآلات هستند که در چهار رنگ مختلف وجود دارند و با استفاده از متریال های مرغوب تولید می شوند.
  • شیرآلات دانوب: یکی از پر استفاده ترین شیرآلات، شیرهای دانوب هستند که جزو شیرآلات اهرمی برند کسری می باشند و از لحاظ زیبایی و دوام تک هستند.

ست شیرالات فیورنزو از برند کسری رنگ سفید

طراحی حمام با شیرآلات روشویی کسری: از مینیمال تا لوکس

همان طور که می دانید، حمام یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای است که امروزه به زیبایی دکوراسیون آن اهمیت زیادی داده می شود و دقت در انتخاب شیرآلات این بخش از خانه ها بسیار مهم تلقی می شود.
شیرآلات روشویی یکی از اصلی ترین مصالحی هستند که می توانند دکوراسیون حمام ها را به شدت تحت تاثیر قرار دهند؛ شیرآلات روشویی کسری که برای حمام ها طراحی می شونود در متنوع ترین مدل ها وجود دارند و برای مشکل پسندان بهترین انتخاب می باشند و چند نمونه از آن ها موارد زیر را شامل می شوند.

  • شیرآلات روشویی آمازون: شیرآلات آمازون یکی از بهترین شیرآلات روشویی کسری هستند که به صورت اهرمی می باشند و در دو نوع نرمال و پایه بلند طراحی می گردند.
  • شیرآلات روشویی فیلادلفیا: این نوع شیرها به دلیل پیچشی که در بدنه دارند بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و از ویژگی های خوبشان می توان به ضد خش بودن آن ها اشاره کرد.
  • شیرآلات روشویی کارون: شیرآلات اهرمی کارون در ساده ترین حالت ممکن و به صورت کامل منحصر به فرد به تولید می رسند که تک اهرمی می باشند و با متریال های مرغوب تولید می شوند.

معرفی بهترین شیرهای روشویی کلاسیک و مدرن برای حمام های شیک

در این قسمت، شما را با انواع برتر شیرآلات روشویی کسری , کلاسیک و مدرن آشنا می‌کنیم که برای حمام‌های مدرن و شیک طراحی شده‌اند.

هدف ما این است که فرآیند انتخاب را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنیم.

شیر روشویی رنگ طلایی مات فیلادلفیا از برند شیرالات کسری

  • شیر روشویی فیلادلفیا: این نمونه از شیرآلات در دو رنگ طلایی مات و کروم مات به تولید می رسند که ضمانت ۱۰ ساله دارند و از لحاظ زیبایی کاملا منحصر به فرد و تک هستند.
  • شیرآلات روشویی ناپل: این نوع شیرآلات در کسری با فلز برنج تولید می شوند که در دسته شیرآلات اهرمی قرار دارند و از لحاظ کیفیت و زیبایی در سطح بالایی قرار گرفته اند.
  • شیرآلات روشویی پالرمو: شیرآلات روشویی پالرمو کسری ایده آل ترین انتخاب برای حمام های کلاسیک و زیبا هستند که فقط در رنگ طلایی تولید می شوند و جزو شیرآلات اهرمی کسری می باشند.
  • شیرآلات روشویی توکیو: این نوع شیرها به قدری زیبا هستند که می توانند ذهن افراد را به شدت تحت تاثیر قرار دهند و آن ها را راغب به خرید سازند؛ متریال های به کار رفته در تولید شیرهای توکیو برنج و مس هستند و این شیرها در دو نوع پایه بلند و پایه کوتاه طراحی می گردند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کیفیت شیرآلات مصرفی تان برایتان بسیار مهم است، به شما توصیه می کنیم چنانچه قصد خرید شیرآلات را دارید این محصولات را با اطمینان از اصالت کالا به همراه گارانتی و ضمانت نامه از برند کسری تهیه کنید، مطمئن باشید از این کار پشیمان نمی شوید و اعتبار این مجموعه گویای همه چیز می باشد.

به جهت ارتباط با شیرالات کسری برای خرید انواع شیرآلات لازم است که به وب سایت رسمی این مجموعه مراجعه کرده یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر مرکزی : تهران , خ بنی هاشم , کوچه حمید صالحی , پ ۴۶
تلفن دفتر مرکزی : ۰۲۱۷۹۲۲۶

  • محمد مهدی
  • آذر 11, 1402
  • 305 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!