جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید موکت در زنجان

مراکز خرید موکت در زنجان

تقاضا برای خرید موکت در زنجان همیشه بالاتر است. با توجه شرایط آب و هوایی سرد منطقه، موکت انتخاب اول خانواده ها به حساب می آید. نمایندگی موکت زنجان یکی از فعالیت های شرکت گامان تزئین جاوید است. این شرکت محصولات را مستقیم در اختیار موکت فروشی های زنجان قرار می دهد. اگر قصد تعویض موکت های قدیمی را دارید، نگران هزینه ها نباشید همیشه می توانید محصولات خوب و با کیفیت تری را به قیمت ارزان خریداری کنید.

تکنولوژی پیشرفته تری در تولید موکت های امروزی به کار رفته و هر روز شاهد یک مدل موکت جدید هستیم. تنوع محصولات موکت در زنجان هم زیاد است و این می تواند موجب سر در گمی خریداران شود. بسیاری از افراد نمی دانند دقیقا چه نوع موکت کیفیت بالاتری دارد. به خصوص اینکه برخی اسامی واقعا گیج کننده است.

برای مثال موکت هایی که به روش تافتد بافت می شوند به موکت تافتینگ معروف هستند. این به معنای نوع بافت است نه اندازه و بلندی الیاف موکت در حالی که برخی از خریداران تصور می کنند این نوع موکت ها دارای الیاف بلندتری هستند. نمونه هایی از این دست را در موکت فروشی زنجان و فروشگاه موکت زنجان می بینید.

۷ نکته مهم در راهنمای خرید موکت

قیمت انواع موکت در زنجان

بهترین موکت در زنجان

موکت سرمای کف را انتقال نمی دهد و بهترین انتخاب برای مناطق سرد است. اگر کف خانه سرامیک شده، با نصب موکت یک تغییر اساسی ایجاد کنید. حس نرمی و گرمی موقع راه رفتن روی موکت قابل مقایسه با سرامیک های سرد و سخت نیست. این تفاوت را در زمستان های سرد به خوبی حس خواهید کرد. اما نکته مهم در مورد صرفه جویی سوخت است.

لیست فروشگاه های عرضه کننده موکت در کرج

وقتی کف خانه یا محل کار با موکت پوشیده می شود، دمای محیط متعادل تر است. موکت عایق دمایی فوق العاده ای خوبی است پس با انتخاب موکت در زنجان حتی در بهای سوخت مصرفی خانوار هم صرفه جویی می شود. همه موکت ها همین ویژگی را دارند ولی انواع موکت ضخیم، از نظر عایق بهتر عمل می کنند.

برای خرید موکت زنجان یک نکته مهم را در نظر بگیرید و آن محل نصب موکت است. برخی از محصولات در برابر کوبیدگی و فشار، بسیار حساس هستند. بنابراین اگر قصد خرید موکت را دارید از فروشنده راهنمایی بخواهید. یک موکت خوب برای اتاق خواب را نمی توانید به عنوان موکت پذیرایی هم استفاده کنید. زیرا پایه های مبل روی موکت جا می اندازد.

موکت پرز بلند یکی از بهترین و زیباترین محصولات است که از ابتدا جای خود را در سالن پذیرایی باز کرده است. این نوع از موکت ها به صورت قطعه ای به فروش می رسند. موقع خرید موکت در زنجان به اندازه و ابعاد موکت دقت کنید. این محصولات حالت قالیچه مانند دارند و در فضای خالی بین مبلمان قرار می گیرند. در واقع پایه های مبل نباید روی الیاف بلند موکت قرار بگیرد زیرا به آن آسیب می زند.

۴ راه سریع برای رفع چروک موکت

موکت زنجان قیمت

موکت دست دوم زنجان

این نوع موکت ها کاربری خانگی ندارند. برای برخی مکان های عمومی می توان از موکت دست دوم استفاده کرد. این نوع موکت در زنجان برای سالن های نمایشگاهی یا راهروهای ساختمان های عمومی استفاده می شود. قیمت موکت دست دوم کمتر است اما انتظار ماندگاری بالا هم از این نوع موکت ها نداشته باشید.

نکته: موکت های دست دوم به دلیل بهداشتی برای استفاده در منازل مناسب نیستند.

خرید موکت در زنجان

امکان خرید مستقیم از موکت فروشی زنجان هست اما همیشه می توانید راه ساده تری را انتخاب کنید. برای خرید کردن اصلا نیازی به خروج از منزل و صرف وقت و هزینه بیشتر نیست. خرید آنلاین موکت در زنجان را با ما تجربه کنید. با سری به فروشگاه آنلاین گامان تزئین جاوید می توانید آلبوم جدید موکت را مشاهده کنید.

بهترین موکت در مشهد را چگونه بخریم؟

موکت تایل ارزان قیمت

قیمت انواع موکت در زنجان

موکت در زنجان با توجه به ویژگی های خاصی که دارد، قیمت گذاری می شود. برای مثال موکت های رول در عرض ۲،۳،۴ متر هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای هماهنگی بیشتر، قیمت موکت رول به صورت متر مربعی اعلام می شود. با توجه به کیفیت ساخت و ضخامت قیمت ها بالا و پایین دارد اما همیشه قیمت موکت تایل از مدل های رول بیشتر است.

یک موضوع مهم دیگر، نحوه تولید و پرز موکت است. انواع موکت در زنجان موجود است از موکت نمدی و کبریتی گرفته تا انواع موکت پرز بلند و تافتینگ را می توانید در فروشگاه موکت زنجان پیدا کنید. هر چقدر ارتفاع و تراکم الیاف موکت بیشتر باشد، قیمت ها هم افزایش خواهد داشت.

ارزان ترین قیمت موکت در زنجان مربوط به موکت نمدی است. موکت تایل و موکت پرز بلند همیشه قیمت بالاتری دارند. در این مورد کیفیت موکت نیز اهمیت دارد. یک موکت خوب و دارای الیاف مستحکم، طول عمر زیادی دارد شاید در ابتدا کمی بیشتر بپردازید اما این مبلغ واقع ارزش خرید را دارد.

خرید انواع موکت در اردبیل از فروشگاه های اینترنتی

برچسب‌ها
  • افسانه رجب پور
  • مرداد 31, 1402
  • 2811 بازدید

۲ دیدگاه برای “مراکز خرید موکت در زنجان”

  1. نقاط قوت
    • توضیحات
    نقاط ضعف
    • نداشتن قیمت

    همه چی نوشتین الا قیمت یه موکت

    • پیام اسمی گفت:

      سلام دوست عزیزم آقای کمال وقت بخیر
      برای مشاهده قیمت ها به منو بخش موکت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!