جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید موکت در کرج

لیست فروشگاه های عرضه کننده موکت در کرج

موکت در کرج و دیگر شهرهای ایران از رایج ترین کفپوش های خانگی است. هیچ چیز مثل یک موکت خوش رنگ و زیبا نمی تواند فضای خانه را گرم و صمیمی نشان دهد. راه رفتن روی موکت، حس خوب در خانه بودن را القا می کند و این باعث شده تا همواره به تعداد خریداران موکت افزوده شود. حالا سوال اینجاست که اگر در کرج زندگی می کنیم، موکت را از کجا بخریم؟

با یک جستجوی ساده در گوگل می تواند لیست موکت فروشی های کرج را پیدا کنید. اما خرید موکت از نمایندگی ها، از همه لحاظ به صرفه است. موکت فروشی حصارک کرج، موکت فروشی در گلشهر کرج، موکت در گوهردشت کرج و موکت فروشی در مهرشهر کرج نمایندگی های همکار هستند. خرید و فروش موکت در کرج و حومه بخشی از فعالیت های شرکت گامان تزئین جاوید است.

خواندن این مطلب به همه خریداران موکت پیشنهاد می شود:

۷ نکته مهم در راهنمای خرید موکت

موکت فروشی در کرج

انواع موکت در کرج

موکت کرج در طیف وسیعی از طرح و رنگ به فروش می رسد. با هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید از مدل های جدید و متنوع موکت کرج، انتخاب کنید. یکی از بهترین ها ملاک ها در خرید موکت، توجه به جنس و الیاف موکت است. موکت های خانگی دارای پرزهای نرم تری هستند. در ساخت این موکت ها از نخ پروپیلن و پلی اتیلن استفاده شده است. این محصولات را می توان به دو نوع موکت پرز بلند و پرز کوتاه تقسیم بندی کرد.

موکت پرز بلند در کرج

مشخصه این محصول، بلندی پرزها و نخ بافت موکت است. الیاف موکت های پرز بلند از حد معمول بلندتر است و بیشتر جنبه تزئینی دارند. این محصول برای دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده می شود و زیبایی و شکوه خاص به فضا می دهد. موکت پرز بلند همچون فرش ماشینی به صورت قطعه ای تولید می شود و برای پوشش کامل کف ساختمان به کار نمی رود.

انواع پرز بلند موکت در کرج را می توان در قطعات متفاوت خریداری کرد. طول و عرض استاندارد موکت پرز بلند متنوع است و برای هر فضایی با هر متراژ می توانید یک قطعه موکت با اندازه مناسب را خریداری کنید. از دیگر مکان های مناسب برای موکت پرز بلند می توان به اتاق خواب و موکت اتاق کودک اشاره کرد.

موکت های پرز کوتاه و متوسط شامل انواع موکت نمدی و کبریتی هستند که طرفداران زیادی دارند. این نوع موکت برای پوشش کامل کف ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری مناسب است. با توجه به کوتاه بودن پرزها، می توانید از موکت کبریتی یا نمدی برای راه پله هم استفاده کنید. موکت راه پله نباید از مدل های پرز بلند انتخاب شود زیرا امکان لغزیدن و سقوط از پله ها را افزایش می دهد.

راهنمای خرید موکت در یزد

موکت در کرج

موکت ظریف مصور کرج

تولیدات ظریف مصور نیاز به معرفی ندارد. محصولات موکت ظریف مصور در کرج و حومه به فروش می رسد. اگر در استان البرز و کرج زندگی می کنید می توانید طرح و رنگ موکت مورد نظر خود را انتخاب کرده و موکت ظریف مصور کرج را در محل تحویل بگیرید. برند معروف و خوشنام ظریف مصور انواع موکت های مرغوب و با کیفیت را تولید می کند.

موکت نمدی دولایه ظریف مصور از مرغوب ترین موکت در کرج است که تفاوت زیادی با موکت های نمدی سابق دارد. ضخامت این نوع موکت ها بیشتر است و در حفظ گرما، عملکرد بهتری دارد. استفاده از دو لایه در تهیه موکت موجب شده تا محصول نهایی بافت نرم تری نسبت به موکت نمدی ساده داشته باشد. این محصول برای مکان های پر تردد نظیر مجتمع های تجاری و اداری بسیار مناسب است و طول عمر بالاتری از محصولات مشابه دارد.

موکت ظریف مصور کرج با طرح چاپی نیز از پر فروش ترین محصولات موکتی است. چاپ طرح برجسته و ساده هر دو زیبایی فوق العاده ای دارند. مهم تر اینکه تنوع طرح و نقش موکت طرح دار در کرج زیاد است و این قدرت انتخاب بیشتری به خریداران داده است. برای خرید موکت عمده در کرج می توانید از نمایندگی های ظریف موکت دیدن کنید.

مراکز خرید موکت در زنجان

موکت طرح برجسته

نمایندگی موکت در کرج

موکت فروشی های کرج در همه ایام سال فعالیت دارند. محصولات نمایندگی ها به صورت عمده و متری در اختیار خریداران قرار می گیرد. گامان تزئین جاوید نمایندگی موکت کرج را بر عهده دارد و جدیدترین موکت ها را از طریق نمایندگی ها به فروش می رساند. خریداران خانگی و اداری می توانند انواع موکت با جنس مرغوب و قیمت مناسب را مستقیم از شرکت و یا نمایندگی تهیه نمایند.


لیست نمایندگی موکت کرج عبارتند از:

  • موکت در گوهردشت کرج
  • موکت فروشی حصارک کرج
  • موکت فروشی در گلشهر کرج
  • موکت فروشی در مهرشهر کرج

دست نگه دارید موکت مشهد را گران نخرید!

موکت تایل ارزان قیمت

موکت عمده کرج

موکت اداری، تجاری و کارگاهی غلب در متراز بالا و به صورت عمده خریداری می شود. به این ترتیب هزینه ها مقرون به صرفه تر خواهد بود و بسیاری از هزینه های جانبی نیز حذف می شود. موکت در کرج به صورت متری برای خریداران خانگی نیز به فروش می رسد اما موکت عمده کرج در متراز بالا و به صورت رولی یا تایل قابل ارائه است. اگر قصد خرید موکت عمده در کرج را دارید بهترین قیمت را در اینجا پیدا می کنید. برای دیدن لیست کامل محصولات و قیمت ها از فروشگاه دیدن کنید.

نحوه خرید موکت در کرج

ساده ترین راه برای خرید موکت این است که محصول مورد نظر خود را آنلاین سفارش دهید. به این ترتیب بسیاری از هزینه های رفت و آمد و مشکلات ترافیک و حمل و نقل نیز وجود ندارد. با مراجعه به لیست موکت های موجود در فروشگاه گامان تزئین جاوید می توانید انتخاب ساده تری داشته باشید.

مشخصات هر محصول به همراه قیمت اطلاع رسانی شده، حتی امکان مقایسه بین محصولات را نیز دارید. خرده فروشی و عمده فروشی موکت در کرج بر عهده شرکت گامان تزئین جاوید است. خرید خود را آنلاین انجام دهید و موکت انتخابی را در محل تحویل بگیرید. به همین راحتی!

اگر برای نصب موکت در کرج و حومه نیاز به نصاب ماهر دارید هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

برچسب‌ها
  • افسانه رجب پور
  • شهریور 3, 1402
  • 2569 بازدید

۲ دیدگاه برای “لیست فروشگاه های عرضه کننده موکت در کرج”

    • پیام اسمی گفت:

      پس خداروشکر که پیدا کردید این مورد رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!