جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین کفپوش زمین فوتسال چیست

کفپوش زمین فوتسال

آیا شما هم به دنبال خرید کفپوش سالن فوتسال در مدل ها و ساختار های مختلف هستید؟ حتما می دانید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع کفپوش مخصوص سالن فوتسال در بازار موجود است. هر کدام از این مدل های کفپوش یک سری ویژگی های خاص داشته و به نحوی خاص مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در صوتی که شما هم به دنبال بهترین کفپوش زمین فوتسال هستید، بهتر است که به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوید. البته، به خاطر داشته باشید که قیمت کفپوش سالن فوتسال هم تحت تاثیر نوع این محصول قرار خواهد گرفت. امروز ما قصد داریم تا در مورد کفپوش زمین فوتسال یکی از نوع های کفپوش ورزشی و قیمت آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

Futsal floor6

نحوه بازی فوتسال

قبل از پرداخت به کفپوش سالن فوتسال، بیایید تا خود این بازی را مورد بررسی قرار دهیم. به صورت کلی، بازی فوتسال یکی از محبوب ترین بازی ها میان نوجوانان و کودکان به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، امروزه اهمیت زیادی هم به دست آورده است. فوتسال یک ورزش با توپ به حساب می آید که شباهت های زیادی با فوتبال دارد. این ورزش، تحرک بیشتری داشته و در فضای ورزشی کوچکتری برگزار خواهد شد. به خاطر داشته باشید که این ورزش از یک سری تکنیک های خاص و حرفه ای استفاده می کند. هم این تکنیک ها اهمیت زیادی داشته و می توانند روند ورزش را تحت تاثیر خود قرار دهند.

خرید کفپوش سالن فوتسال از گامان تزیین

در مورد چمن مصنوعی زمین فوتسال بیشتر بدانید.

وجود سیستم های دفاعی و حمله ای متنوع در فوتسال باعث شده تا این ورزش، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. از جمله محبوب ترین این سیستم ها می توان به سیستم ۱-۱-۲، ۱-۲-۱، ۲-۲، ۰-۴ و ۱-۳ اشاره کرد. در صورتی که شما هم به دنبال فعالیت در زمینه فوتسال هستید، بهتر است که کار خود را تحت نظر مربیان حرفه ای شروع کنید تا در این زمینه با مشکل خاصی مواجه نشوید. اولین مسابقه رسمی فوتسال در سال ۱۹۶۵ صورت گرفت. تا به امروز، مسابقات بین المللی زیادی در این زمینه طراحی شده و هر کدام از این مسابقات هم جوایز مختلفی را به برندگان ارائه کرده اند.

ابعاد استاندارد زمین فوتسال

دیگر مسئله ای که برای تهیه کفپوش زمین فوتسال شما باید به آن توجه داشته باشید، مربوط به ابعاد زمین است. به صورت کلی، زمین فوتسال یک ابعاد استاندارد دارد. توجه به این ابعاد به شما کمک می کند تا بهترین و قوی ترین مدل های کفپوش سالن فوتسال را تهیه کنید. اندازه زمین فوتسال، هم از نظر بین المللی و هم از نظر مسابقات محلی مورد بررسی قرار می گیرد. از نظر بین المللی، طول زمین فوتسال حداقل ۲۵ متر و حداکثر ۴۲ متر می باشد. انتخاب دقیق این مورد بر اساس ویژگی های زمین صورت خواهد گرفت. جدا از این مورد، شما باید به عرض زمین فوتسال هم توجه داشته باشید. عرض زمین این ورزش حداقل ۱۵ متر و حداکثر ۲۵ متر می باشد. جالب است بدانید که این عدد، در مسابقات استاندارد کمی تفاوت دارد.

قیمت کفپوش ورزشی سالن فوتسال

زمانی که یک مسابقه استاندارد در حال برگزاری است، حداقل طول زمین برابر با ۳۸ متر شده و حداکثر طول آن نیز برابر با ۴۲ متر می باشد. در ضمن، عرض در مسابقات استاندارد هم بازه محدود تری دارد. در این شرایط، عرض زمین برابر با حداقل ۱۸ متر و حداکثر ۲۵ متر می باشد. فاصله نقطه پنالتی تا خط دروازه در این زمین، باید برابر با ۶ متر باشد. در ضمن، شما باید این نکته را نیز مد نظر خود قرار دهید که نقطه پنالتی دوم، فاصله ای ۱۰ متری با زمین اصلی دارد.

قیمت کفپوش سالن فوتسال چقدر است؟

اگر شما هم به دنبال خرید کفپوش سالن فوتسال هستید، باید مطمئن شوید که در حال تهیه با کیفیت ترین مدل ها همراه با قیمتی مناسب هستند. قیمت کفپوش سالن ورزشی فوتسال، همواره تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص کم و زیاد می شود. هر کدام از این عوامل، قیمت نهایی را به نحوی ویژه تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. نوع کفپوش زمین فوتسال اولین عاملی است که بر روی قیمت این محصول موثر است. در صورتی که شما هم به دنبال دریافت بیشترین بازدهی از طراحی یک زمین هستید، حتما باید به دنبال تهیه بهترین انواع کفپوش ورزشی باشید. دیگر عاملی که شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به کاربرد های زمین است. بی شک قیمت کفپوش ورزشی چند منظوره بالا تر از مدل های عادی می باشد.

کفپوش زمین فوتسال در گامان تزیین جاوید

لازم به ذکر است که قیمت کفپوش زمین فوتسال، تحت تاثیر عوامل خاصی همچون فروشنده و تولید کننده این محصول هم کم و زیاد می شود. برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن از یک زمین فوتسال، شما همواره باید به دنبال استفاده و خرید از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان باشید. با خرید از بهترین فروشگاه های فعال در این زمینه، شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید نسبت به تهیه با کیفیت ترین ها اقدام نمایید. البته که یافتن و شناسایی بهترین فروشنده کار راحتی نیست. در نهایت، قیمت مواد اولیه آخرین عاملی است که می تواند بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار باشد. شرکت های تولید کننده از مواد اولیه های متنوعی در جهت طراحی کفپوش سالن فوتسال استفاده می کنند. هرچه قیمت این مواد اولیه بالا تر رود، هزینه ای که شما باید برای تهیه آن پرداخت کنید هم بیشتر خواهد شد.

انواع کفپوش سالن فوتسال

بهترین راه خرید کفپوش زمین فوتسال

آیا شما هم به دنبال خرید کفپوش زمین فوتسال هستید؟ حتما می دانید که در حال حاضر فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده بسیار زیادی در سراسر ایران در زمینه عرضه و فروش این محصول فعالیت می کنند. ولی برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن، شما همواره باید به دنبال خرید از بهترین ها باشید. با خرید از مراکز عرضه کننده اینترنتی فعال در زمینه فروش کفپوش فوتسال، همچون مرکز عرضه کننده ما، شما به راحتی می توانید بهترین و با کیفیت ترین مدل های این محصول را با تعرفه ای مناسب دریافت کنید. همه خدمات ما به صورت تضمینی ارائه شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش سالن فوتسال شما می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • پیام اسمی
  • شهریور 15, 1402
  • 1495 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!