جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
گرین وال مصنوعی در رشت

گرین وال در رشت: نمایی سبز و دلپذیر

شاید واژه‌­ی گرین وال یا دیوار سبز مصنوعی به گوش شما هم خورده باشد یا گرین وال در رشت را دیده باشید. امروزه با گسترش شهرنشینی، اهمیت استفاده از فضای سبز بیش از گذشته احساس می­شود. چرا که گیاهان در سلامتی روح و ارتقای کیفیت زندگی انسان­ها همواره نقش مثبتی ایفا می­کنند. یکی از جلوه ­هایی که می­توان با گیاهان سبز و پرطراوت در فضای زندگی ایجاد کرد، گرین وال یا دیوار سبز است. تصورش را بکنید دیوارهایی پر از گیاه و سبزینگی تلفیق شده با اصول مهندسی و معماری چه زیبایی و طراوتی را در فضا ایجاد می­کند. علاوه بر زیبایی و ایجاد جلوه‌­ی بصری، این دیوارها در ایجاد آرامش، تعادل دما و افزایش سرانه‌­ی فضای سبز محیط مفید واقع می­شوند.

مشاهده: مرکز فروش دیوار سبز مصنوعی

گرین وال رشت یا دیوار سبز رشت در بسیاری از رستوران­ ها، لابی هتل­ ها، تالارهای جشن و تشریفات، دفاتر تجاری و اداری اجرا می­شود. حتی در منزل هم می­توان از این سازه برای سرزندگی و شادابی هر چه بیشتر محیط استفاده کرد.

انواع گرین وال در رشت

گرین وال در رشت بسته به نیاز، شرایط محیط و سلیقه‌­ی افراد در انواع مختلف ساخته می­شود. در اینجا می­توانیم به تعدادی از انواع طبیعی آن اشاره کنیم:

  • دیوار سبز مدولار: این دیوار، سازه‌­ای مستقل است و گیاهان به طور جداگانه روی آن قرار گرفته و رشد می­کنند. این دیوار، از داربست‌های فلزی گالوانیزه ساخته شده که بسیار سبک هستند. پنل­‌های گالوانیزه، انعطاف ­پذیری بالایی دارند و به راحتی می­توان به آن­ها فرم داد.
  • دیوار سبز شبکه ­ای سیمی: این دیوار از یک توری سیمی سبک تشکیل شده و مناسب گیاهانی است که رشد پایینی دارند. قابلیت انعطاف، طراحی متنوع و نصب آسان از ویژگی­ های دیوار شبکه‌­ای است.
  • دیوار سبز کابلی: این دیوار، برای گیاهان پرشاخ و برگ و پیچکی که رشد سریعی دارند مناسب است. کابل­ ها از فولاد ضد زنگ است که به صورت خطی و شبکه­ای نصب می­شوند و فضای کمی را اشغال می­کنند.

مشاهده: بهترین دیوار سبز مصنوعی در کرج

توصیه ­های نگهداری از گرین وال

عوامل متعددی در نگهداری از دیوار سبز رشت مؤثر است. دیوار سبز ممکن است خارج از محیط و در هوای آزاد یا داخل فضای بسته نصب شود. در این صورت، هر کدام شرایط نگهداری خاص خود را خواهند داشت. دیوار سبز نصب شده در هوای آزاد باید از گیاهانی باشد که تحمل نور مستقیم آفتاب را داشته باشد. بر عکس، برای فضای داخل باید گیاهانی را انتخاب نمود که به نور کمتری نیاز داشته باشند. در هر صورت دمای هوا، نوع خاک و آب، میزان نور دریافتی و عوامل دیگر، شرایط نگهداری از دیوار سبز را متفاوت می­کند.

انواع دیوار سبز مصنوعی در رشت

اولین و مهم­ترین نکته این است که باید به نحوه­ی آبیاری گیاهان دقت کنید. برای این منظور، دوره‌­ی آبیاری و کیفیت آب را از نظر املاح موجود در آن در نظر داشته باشید. از کود مناسب هم می­توانید استفاده کنید تا مواد مغذی برای رشد گیاهان فراهم شود. در صورت مشاهده ­ی آفت و وجود بیماری در گیاهان با مشورت و تشخیص کارشناس مربوطه از آفت­کش استفاده کنید.

مشاهده: دیوار سبز مصنوعی مشهد با بهترین قیمت

دیوار سبز در رشت یا گرین وال مصنوعی در رشت؟

شاید شما هم جزو افرادی هستید که علاقه‌­ی به خصوصی به گل و گیاه و فضای سبز دارند؛ اما به دلایلی نتوانید از دیوار سبز طبیعی استفاده کنید. از این رو، گرین وال مصنوعی در رشت یا دیوار سبز مصنوعی در رشت را فراموش نکنید. این دیوارها نیز مزیت ­های خاص خود را دارند. از آنجا که این نوع دیوارها نیاز به شرایط محیطی خاصی ندارند و در هر مکانی قابل اجرا هستند، گزینه ­ی مناسبی به شمار می ­آیند. ماندگاری طولانی مدت، بی­نیازی به رسیدگی و مراقبت، نصب آسان و هزینه ­ی پایین­تر دیوار سبز مصنوعی موجب شده علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.

۲ دیدگاه برای “گرین وال در رشت: نمایی سبز و دلپذیر”

    • پیام اسمی گفت:

      سلام آدرس کامل دفتر در قسمت پایین سایت قرار گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!