طراحی بالکن با چمن مصنوعی

طراحی بالکن با چمن مصنوعی | فضای بالکن را به یک قاب زیبا در خانه تبدیل کنید

بهترین گزینه برای تزیین بالکن، چمن مصنوعی است

در طراحی منازل فضاهایی مثل بالکن و تراس اهمیت زیادی دارند. اما در بسیاری از موارد به‌کارگیری مصالح ساختمانی با ترکیب رنگ خنثی، محیط بالکن را به محیطی سرد و بی‌روح تبدیل می‌کند که همین مساله نیز باعث می‌شود خانه گرما و انرژی لازم را نداشته باشد. خبر خوب برای شما این است که طراحی بالکن با چمن مصنوعی می‌تواند به این بخش از خانه، طراوات و تازگی ببخشد و محیطی زیبا برای استراحت فراهم کند. در صورتی که قصد استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن و تراس را دارید، این مطلب از سایت گامان را به هیچ عنوان از دست ندهید.

فهرست مطالب

    طراحی بالکن با مدل‌های مختلف چمن مصنوعی

    شما با شناخت مدل‌های مختلف چمن مصنوعی برای بالکن و تراس فضاهای خانگی می‌توانید با صرف حتی هزینه‌ای اندک به راحتی بالکن و تراس خود را به چمن مصنوعی مفروش کنید. انواع چمن مصنوعی برای این فضا به سه دسته پرز کوتاه، پرز متوسط و پرز بلند تقسیم می‌شوند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

    طراحی بالکن با چمن مصنوعی پرز کوتاه یا به اصطلاح چمن‌های موکتی

    طراحی بالکن با چمن مصنوعی پرز کوتاه یا به اصطلاح چمن‌های موکتی

    چمن‌های پرز کوتاه یا چمن‌های موکتی، ارتفاعی در حدود 8 تا 15 میلی‌متر دارند. قیمت این چمن‌های مصنوعی با توجه به لطافت و کیفیتی که دارند، بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. در صورتی که قصد استفاده از چمن مصنوعی موکتی را دارید باید به نرم و لطیف بودن بافت آن توجه داشته باشید. مهم‌ترین مزیت این چمن‌ها نظافت آسان و قابلیت جاروکشی بالا است.

    چمن مصنوعی پرز متوسط؛ پرکاربردترین چمن مصنوعی بالکن و تراس

    ارتفاع الیاف چمن مصنوعی‌های پرز متوسط از 20 تا 35 میلی‌متر را در بر می‌گیرد و یکی از پرکاربردترین کفپوش‌ها برای این فضا است. از بین تمامی این چمن‌ها، چمن مصنوعی ۲۵ میلی‌متری برای تراس و بالکن کاربردهای بسیاری دارد. البته لازم به ذکر می‌باشد که هر نوع چمن مصنوعی ۲۵ میلی‌متری برای بالکن و تراس مناسب نیست. برای این کار باید تمامی شاخص‌های مهم را درکنار هم در نظر داشته باشید.

    چمن‌های مصنوعی‌ پرز بلند ضربه‌پذیری بسیار بالایی دارند

    به چمن‌هایی که ارتفاع الیاف آن‌ها بین 40 تا 45 میلی‌متر است، چمن مصنوعی‌های پرز بلند گفته می‌شود. این نوع از چمن مصنوعی بسیار ضربه‌پذیر است، پرز بلند و نخ لظیفی دارد و انتخاب مناسبی برای تراس و بالکن به شمار می‌آید. اگر در منزل کودک خردسال دارید پیشنهاد می‌کنیم که از نوع 45 میلی‌متری این نوع چمن‌های مصنوعی استفاده کنید.

    ایده‌های ترند برای طراحی بالکن با چمن مصنوعی

    شما به منظور پیاده‌سازی چمن مصنوعی برای بالکن گزینه‌های مختلفی را پیش رو دارید. در سال‌های اخیر فضای بالکن در مقایسه با گذشته تغییرات چشمگیری را به خود دیده است. شما به کمک تغییراتی کوچک و در عین حال کم هزینه می‌توانید فضای بالکن خود را به بهترین بخش منزل تبدیل کنید. در ادامه این بخش شما را با چند ایده کاربردی برای دیزاین بالکن با چمن مصنوعی آشنا می‌کنیم.

    در کنار چمن مصنوعی می‌توانید از سنگ‌های رنگارنگ استفاده کنید

    یکی از دلایل اینکه گفته می‌شود چمن مصنوعی بهترین کفپوش بالکن است، سازگاری این کفپوش با ایده‌های مختلف دکوراسیون است. شاید استفاده یکدست از چمن مصنوعی برای شما خسته‌کننده باشد. به همین دلیل برای ایجاد تنوع در این فضا شما می‌توانید چمن خود را با سنگ‌هایی سفید یا حتی رنگی به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید. به این منظور سنگ‌ها را می‌توانید در کناره‌های بالکن و به شکل نوار باریک در بخش کوچکی از فضا به صورت اشکال هندسی مورد استفاده قرار دهید.

    برای بهینه‌سازی فضای بالکن خود می‌توانید از ایده 50-50 استفاده کنید

    از دیگر ایده‌های طراحی بالکن با چمن مصنوعی، ایده 50-50 است. اگر تمایلی به تبدیل کردن بالکن خود به فضای یک باغ را ندارید می‌توانید به کمک ایده 50-50 فضای بالکن را دو نیم کنید. به این منظور می‌توانید نیمی از کف بالکن را با چمن مصنوعی پوشانده و سپس برای 50 درصد دیگر به سراغ نوع دیگری از کفپوش بروید. برای این کار چند گزینه مختلف دارید.

    این گزینه‌ها شامل موارد زیر هستند:

    ایده‌های ترند برای طراحی بالکن با چمن مصنوعی

    به فضای بالکن خود گلدان و جعبه‌های چوبی اضافه کنید

    استفاده از آیتم‌های دکوراتیو چوبی نقش بسیار مهمی در زیبایی یک فضا دارند. شما بعد از نصب چمن مصنوعی در کف بالکن می‌توانید وسایل تزیینی را هم به آن اضافه کنید. به این منظور می‌توانید از گلدان‌های آویز، جعبه‌های چوبی دارای گل و گیاه و همچنین گلدان استفاده کنید.

    دیزاین بالکن با چمن مصنوعی را به مجموعه گامان بسپارید

    دیزاین بالکن با چمن مصنوعی را به مجموعه گامان بسپارید

    در صورتی که در منزل خود از حیوان خانگی نگهداری می‌کنید، چمن مصنوعی بالکن شما را به مکانی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده برای استراحت و بازی کردن این حیوانات تبدیل می‌کند. در صورتی هم که می‌خواهید بالکن شما کاملا محفوظ بماند می‌توانید برای پوشاندن نرده‌های بالکن از چمن مصنوعی استفاده کنید. استفاده از این پوشش باعث افزایش ایمنی بالکن نیز می‌شود.

    مجموعه گامان یکی از بزرگ‌ترین مجریان کفپوش چمن مصنوعی برای محیط‌های اداری، ورزشی و مسکونی در کشور است. با خدمات مجموعه ما دیگر نگرانی از بابت هزینه چمن مصنوعی نخواهید داشت؛ زیرا قیمت‌ها در گامان نسبت به سایر رقبا بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. شما از طریق صفحه چمن مصنوعی و بخش چمن مصنوعی برای بالکن وب‌سایت ما می‌توانید برترین مدل‌های چمن مصنوعی مانند بهاره 25 میل، 12 میل آرتا و چمن مصنوعی تایل 25 میل دبست را با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

    سوالات متداول طراحی بالکن با چمن مصنوعی

    چرا پیش از استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن باید به شیب کف بالکن توجه کنیم؟

    در صورتی که سطح تراس شما نامیزان باشد، به‌گونه‌ای که بخشی از آب روی تراس بماند، این آب منجر به خرابی محل نصب چمن مصنوعی و در نهایت کنده شدن چمن می‌شود. در این شرایط باید از فوم‌های 6 میلی‌متری استفاده شود تا چمن مصنوعی بتواند تمامی سطوح تراس را کاملا یکدست بپوشاند.

    در صورت بزرگ بودن ابعاد بالکن چطور باید چمن مصنوعی را نصب کنیم؟

    در این شرایط باید بخشی از بالکن را به طراحی با چمن مصنوعی اختصاص بدهید. به این ترتیب فضای بالکن خود را به چند محیط متنوع تقسیم می‌کنید. مثلا یک قسمت مخصوص گذاشتن باربیکیو است و قسمت دیگر برای قرار دادن گل و گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    مزایای دیزاین بالکن با چمن مصنوعی کدام موارد هستند؟

    چمن‌های مصنوعی نرم هستند و از نظر زیبایی همان تاثیر چمن‌های طبیعی را دارند. از طرفی این چمن‌ها احتیاج به نگهداری خاصی ندارد و شما تنها یک بار برای نصب آن‌ها هزینه می‌کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...