جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لیست قیمت موکت در یزد

راهنمای خرید موکت در یزد

اگر به دنبال خرید بهترین موکت در یزد هستید، با ما تماس بگیرید. شرکت گامان تزئین جاوید عرضه کننده انواع موکت ارزان در یزد است که محصولات خود را به قیمت عمده در اختیار خریداران قرار می دهد. با مراجعه به موکت فروشی یزد، می توانید انواع موکت اداری و خانگی را با هر بودجه ای که دارید، تهیه کنید.

فهرست مطالب

    موکت یزد به دلیل دارا بودن کیفیت بالا مورد توجه خریداران قرار گرفته است. همه محصولات عرضه شده از بهترین برندهای داخلی و خارجی بوده و دارای تضمین کیفی است. موکت ظریف مصور یزد یکی از پر فروش ترین محصولات موکت در یزد است که گامان تزئین جاوید نمایندگی آن را بر عهده دارد.

    انواع موکت در یزد

    موکت های قدیمی از جنس نمدی بودند و عموما در رنگ های محدودی تولید می شدند. این روزها انواع موکت با متریال متفاوت تری تولید می شود و از لحاظ رنگبندی و تنوع طرح و نقش نیز، تغییرات زیادی داشته باشد. رنگ و جلوه های ظاهری موکت، اولین و گاهی تنها نکته ای است که مورد توجه خریداران است اما این به تنهایی کافی نیست. برای اینکه خرید خوبی داشته باشید بهتر است روی جنس موکت انتخابی، توجه کنید.

    جنس نخ به کار رفته در تولید موکت، تعیین کننده استحکام و دوام موکت است. به طور کلی موکت در یزد با الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود. موکت پشمی از الیاف طبیعی است و قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه دارد. این نوع موکت در تعداد محدودتری تولید می شود و عموم محصولات موکت شهر یزد از الیاف مصنوعی، تهیه می شوند. الیاف به کار رفته در تولید موکت این ها هستند:

    • الیاف موکت پلی آمید Polyamide
    • الیاف موکت پلی پروپیلن Polypropylene) P.P)
    • الیاف پلی استر موکت( Polyester)
    • الیاف اکریلیک Acrylic
    • موکت با الیاف تریکستا Triexta

    بیشتر بخوانید: خرید موکت در مشهد چگونه است؟

    موکت رولی قیمت

    خرید موکت خانگی در یزد

    موکت را می توانید در اتاق خواب، موکت سالن پذیرایی، اتاق کودک، آشپزخانه، راهرو و راه پله نیز نصب کنید. برای محل های پر رفت و آمد نظیر راه پله ها و راهرو از محصولات با دوام و مرغوب تر خریداری کنید. هر چقدر میزان رفت و آمد بیشتر باشد احتمال آسیب به موکت هم بیشتر است.

    برای جلوگیری از سر خوردن و لغزیدن موکت در روی سرامیک، ترمز فرش ایده خوبی است. البته می توانید پایه مبل یا میز را روی موکت قرار دهید تا سنگینی مانع حرکت موکت شود.. برای قسمت پایه های مبل می توانید یک لایه موکت اضافی قرار دهید. به این ترتیب فشار کمتری وارد می شود و حالت کوبیدگی در محل پایه مبل ایجاد نمی شود.

    ۷ نکته مهم در راهنمای خرید موکت

    موکت ارزان در یزد

    انتخاب بهترین موکت در یزد

    از قبل نسبت به محل نصب موکت تصمیم بگیرید. این موضوع در انتخاب تان تاثیر زیادی دارد. برخی از محصولات برای ساختمان های مسکونی مناسب هستند. به طور کلی موکت هایی با الیاف بلندتر حالت تزئینی دارند و انتخاب خوبی برای موکت اتاق پذیرایی هستند. این نوع موکت ها برای ساختمان های تجاری و اداری مناسب نیستند.

    با توجه به میزان تردد و نوع کاربری می توانید بهترین موکت در یزد را انتخاب کنید. خبر خوب اینکه همه نوع موکت به سادگی برای خریداران یزدی در دسترس قرار دارد. حتی می توانید به صورت آنلاین نیز موکت مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل تحویل بگیرید. در صورتی که نیاز به نصاب موکت در یزد دارید هماهنگی های لازم از قبل انجام خواهد شد.

    لیست موکت های موجود به این قرار است:

    راهنمای خرید موکت دسته دو

    خرید آنلاین موکت یزد

    موکت ارزان در یزد

    دو نوع موکت تایل و موکت رول به بازار عرضه شده. موکت های تایلی، به موکت اداری معروف هستند زیرا در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نمونه هایی از این نوع موکت، نصب شده است. ابعاد تایل تنوع دارد ولی اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر، بیش از سایر ابعاد مورد توجه خریداران است. نصب موکت تایل کمترین میزان برش را دارد به همین علت دور ریز و پرتی کمتر است.

    موکت رولی دارای نقوش و رنگ های متنوعی است و برای فضای بزرگ تر کارایی بهتری دارد. قیمت تمام شده این محصول، در مقایسه با موکت تایل ارزان تر است. موکت رول قابلیت برش با کاتر را دارد. برای این منظور ابتدا اندازه گیری های لازم انجام می شود و سپس موکت، از پشت کار با کاتر برش می خورد. نکته مهم در نصب موکت رول است که باید دقت شود تا خواب موکت ها همگی در یک جهت باشد.

    خرید موکت در اردبیل

    نمایندگی فروش موکت اداری

    قیمت انواع موکت در یزد

    لیست قیمت موکت یزد شامل تنوع قیمت است. در واقع برای هر سلیقه و بودجه ای، موکت مناسب وجود دارد. موکت های با کیفیت تر دارای قیمت بالاتری هستند زیرا بافت این محصولات فشرده تر است و دارای تراکم بالاتری نیز هستند.
    تراکم به معنای، چگالی نخ در واحد سطح است. به لحاظ ظاهری هم می توانید تراکم موکت در یزد را مشاهده کنید. هر چقدر تعداد گره ها در هر سانتیمتر بیشتر باشد، نخ بیشتری در موقع بافت استفاده شده و محصول نهایی کیفیت بالاتری دارد. موکت های با تراکم بالا، در برابر پارگی، کوبیدگی و لهیدگی الیاف، استحکام بیشتری دارند.

    نکته مهم دیگر در موقع انتخاب موکت در یزد، توجه به ضخامت آن است. موکت ظریف مصور یزد دارای یک لایه پشتیبان بوده و ضخامت بالاتری دارد. یک گوشه از موکت انتخابی را برگردانده و به لایه زیرین ( بکینگ موکت) دقت کنید. اگر این لایه ضعیف و نازک باشد خیلی زود، فرسوده می شود.

    بیشتر بخوانید : لیست قیمت موکت شیراز

    محل فروش موکت در یزد

    با توجه به محدودیت های تردد در این ایام، می توانید خرید خود را به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه اینترنتی گامان تزئین جاوید انجام دهید. لیست محصولات موجود موکت در یزد حاوی اطلاعات کامل است. جنس متریال و نخ، اندازه و ابعاد و … در کنار هر محصول نوشته شده.

    اگر برای خرید موکت عمده در یزد و تهیه محصولات با کیفیت، به راهنمایی نیاز دارید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان تیم فروش استفاده کنید.

    برای دیدن لیست محصولات موکت به لینک مراجعه کنید.

    برچسب‌ها
    • افسانه رجب پور
    • مرداد 28, 1402
    • 2193 بازدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!