جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
فروش موکت پرز بلند در کرج

موکت پرز بلند در کرج

اگر در شهر کرج زندگی می کنید شما نیز می توانید موکت پرز بلند بخرید. مشاوران ما به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات شما از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب برای موارد مختلف هستند. موکت پرز بلند کرج معمولا از نمایندگان تهران خرید می کنند. بنابراین شما می توانید به طور مستقیم خودتان از نمایندگان تهران مثل شرکت گامان تزئین جاوید به صورت مستقیم خرید موکت داشته باشید.

فهرست مطالب

    فروش موکت پرز بلند در کرج

    شرکت گامان تزئین جاوید نماینده بزرگ موکت ظریف مصور و موکت آرتا در ایران و پخش کننده این محصولات است. شما می توانید با پیغام به واتس اپ یا تلگرام شماره ۰۹۳۶۱۸۴۳۸۶۴ با ما برای دریافت فیلم و عکس از موکت های پرز دار و موکت تافتینگ ظریف مصور و آرتا در تماس باشید. ما به طور کامل عکس های واضح و فیلم برای شما از هر رنگ ارسال خواهیم کرد و شما به جای اینکه موکت پرز بلند در کرج خریداری کنید مستقیما از ما و نماینده اصلی با بهترین قیمت خرید می کنید.

    طریقه ارسال موکت به کرج

    بعد از انتخاب موکت دلخواه خود شما می توانید آدرس خود را به طور کامل به ما داده تا بار را برایتان ارسال کنیم. با خرید موکت پرز بلند شما کاملا به صورت بسته بندی و محکم با ماشین مخصوص برایتان ارسال خواهد شد. هرکجای کرج که باشید اعم از فردیس – عظیمیه – گوهردشت – مهرشهر جای هیچ نگرانی نیست شما بار خود را سالم تحویل می گیرید.

    نحوه اندازه گیری موکت

    برای اندازه گیری موکت پرز بلند در کرج می توانید به جای نصاب و پرداخت هزینه بالا خودتان این کار را انجام بدهید. کافیست از یک متر استفاده کرده و فضای خانه یا اتاق خواب خود را از پهن ترین قسمت طول و عرض آن را بگیرید و برای ما بفرستید. کارشناسان ما دقیق ترین اندازه با کمترین پرتی را برای شما حساب می کنند پس نیازی به مراجعه به مرکز فروش موکت پرز بلند در کرج نخواهید داشت. می توانید مطلب نحوه اندازه گیری موکت را بخوانید تا به طور دقیق با این فرآیند آشنا شوید.

    به این ترتیب بعد از سفارش شما و پرداخت آن کالا در همان روز برای شما ارسال خواهد شد.

    برچسب‌ها
    • پیام اسمی
    • آبان 23, 1402
    • 1733 بازدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جستجو در سایت

    سبد خرید

    درحال بارگذاری ...
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!