جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
قیمت چمن مصنوعی برای کف مغازه

چمن مصنوعی برای کف مغازه

آیا چمن مصنوعی برای کف مغازه مناسب خواهد بود؟ مطمئنا هروقت به چمن مصنوعی فکر می‌کنید، به یاد زمین ورزشی و چمن مصنوعی زمین فوتبال می‌افتید؛ در حالی که ممکن است این محصول برای کاربردهای دیگری نیز استفاده شود. چمن مصنوعی یک ایده جالب و جذاب برای کف مغازه و فروشگاه است که موجب می‌شود کف مغازه یا فروشگاه زیبا و متفاوت جلوه کند و همچنین در جلب توجه مشتریان بسیار مفید واقع می‌گردد. استفاده از رنگ سبز و الهام گرفتن از طبیعت، حس آرامش را در مخاطب ایجاد کرده و موجب افزایش درآمد می‌شود.

اکنون اگر شما هم به دنبال ایده خاص و متفاوتی برای تغییر دکوراسیون هستید و می‌خواهید از چمن مصنوعی برای جلوی مغازه استفاده کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

جامع ترین راهنمای خرید چمن مصنوعی

مزایای استفاده از چمن مصنوعی برای کف مغازه

از چمن مصنوعی برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود. در این بخش با مزایای استفاده از چمن مصنوعی برای کف مغازه آشنا خواهیم شد:

  • از مهم‌ترین مزایای این محصول، می‌توان به سازگار بودن آن با تغییرات آب و هوایی اشاره کرد.
  • چمن مصنوعی از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و بیانگر طبیعت است.
  • نظافت و نگهداری از چمن مصنوعی به دلیل قابلیت شستشو، بسیار آسان می‌باشد.
  • چمن مصنوعی برای جلوی مغازه دارای طول عمر طولانی بوده و ظاهر شیکی دارد.
  • استفاده از آن در هر طرح و نوعی امکان‌پذیر است.
  • مخاطبان هنگام ورود به مغازه شگفت‌زده می‌شوند و این عامل می‌تواند به ایجاد علاقه‌مندی بیشتر و افزایش فروش منجر گردد.
  • وجود چمن مصنوعی در مغازه احتمال سُر خوردن مشتریان را کاهش داده و به عنوان ضربه‌گیر عمل می‌کند.
  • منظره چمن مصنوعی در کف مغازه روحیه را افزایش داده و فضا را آرامش‌بخش جلوه می‌دهد.

چمن مصنوعی برای جلوی مغازه و فروشگاه

کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون مغازه

چمن مصنوعی برای کف مغازه ها و فروشگاه‌های مختلف، کاربردهای متفاوتی دارد و می‌تواند با اهداف مختلفی اجرا گردد. در ادامه با کاربرد چمن مصنوعی در فروشگاه و مغازه آشنا خواهیم شد:

چسباندن چمن مصنوعی روی کفپوش مغازه

چمن مصنوعی که به عنوان کفپوش چمنی نیز شناخته می‌شود، می‌تواند به راحتی روی کفپوش مغازه اجرا گردد. اما قبل از انجام این کار، بهتر است دو نکته را مد نظر داشته باشید: ارتفاع نخ چمن مصنوعی باید کوتاه بوده و در عین حال با تراکم بالایی طراحی شده باشد؛ زیرا فضای مغازه و فروشگاه بسیار پرتردد است.

نصب چمن مصنوعی روی کف ویترین

علاوه بر چسباندن چمن مصنوعی برای کف مغازه، می‌توان از آن برای ویترین نیز استفاده نمود. برای ویترین بهتر است از چمن مصنوعی با الیاف بلند استفاده کنید تا چیدمان محصولات روی آن جلوه و زیبایی خاصی داشته باشد و ویترین شکیل به نظر برسد. ایده نصب چمن مصنوعی روی کف ویترین، محصولات را بسیار متفاوت و خاص جلوه داده و توجه مشتریان را جلب می‌کند.

اجرای چمن مصنوعی روی پله‌های مغازه

اگر مغازه شما دارای پله است، می‌توانید روی آن‌ها چمن مصنوعی نصب کنید تا در نگاه مخاطب جلوه بیشتری داشته باشد و هر فردی که از کنار مغازه شما عبور می‌کند، متوجه خاص بودن محیط شود. علاوه بر این، چنین ایده‌ای کمک می‌کند تا مشتریان با شور و شوق بیشتری برای مشاهده محصولات وارد فروشگاه شوند.

چرا چمن مصنوعی برای راه پله بهترین انتخاب است؟

چمن مصنوعی علاوه بر مغازه، در محیط های دیگری نیز کاربرد دارد؛ از جمله:‌

  • تراس
  • فضای سبز
  • حیاط
  • بالکن
  • بین موزائیک‌های حیاط

انتخاب چمن مصنوعی برای کف مغازه

قبل از خرید چمن مصنوعی برای کف مغازه و فروشگاه، باید با ویژگی‌های آن آشنا شوید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم چمن مصنوعی خواهیم پرداخت:

  • ارتفاع: چمنی که برای کف مغازه به کار می‌رود، باید دارای ارتفاع بلندی باشد تا هم زیبا به نظر برسد و هم این حس را بدهد که سطح مغازه بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است.
  • رنگ: امروزه چمن مصنوعی برای جلوی مغازه در رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون خاص مغازه‌تان، رنگ مناسب چمن مصنوعی را انتخاب کرده و محیطی شیک و جذاب داشته باشید.
  • وزن: مناسب‌ترین وزن چمن مصنوعی برای اجرا کف مغازه، ۲ الی ۳ کیلوگرم در متر مکعب است تا هنگام رفت و آمد دچار جابجایی نشود.

grass for shoppingcenter

مشخصات فنی چمن مصنوعی برای کف مغازه

مشخصات فنی چمن مصنوعی با توجه به کاربردی که دارد، متفاوت خواهد بود. در اینجا بررسی خواهیم کرد که چه نوع چمنی برای قسمت‌های مختلف مغازه مناسب است:

چمن مصنوعی برای جلوی مغازه و داخل مغازه: اگر برای جلوی مغازه می‌خواهید از چمن مصنوعی استفاده کنید، بهتر است از چمن پر تراکم دو و سه بافت استفاده نمایید.

چمن مصنوعی برای دکور و ویترین مغازه:‌ اگر می‌خواهید برای دکور و ویترین از چمن مصنوعی استفاده کنید، بهتر است از چمن‌های با الیاف ۸ میل (که به آن‌ها چمن مصنوعی موکتی گفته می‌شود) تا چمن ۳۵ میل می‌توانید استفاده نمایید.

بیشتر بدانید: چمن مصنوعی روف گاردن

سخن پایانی

استفاده از چمن مصنوعی برای کف مغازه علاوه بر زیبایی و خاص بودن، مزایایی همچون کاهش هزینه انرژی و مصرف آب را نیز به دنبال دارد. با انتخاب چمن مصنوعی، هم در حفظ انرژی گام برداشته‌اید و هم محیط اطرافتان را زیباتر ساخته‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...