جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید پارکت اتاق کودک

راهنمای انتخاب بهترین پارکت اتاق کودک

کودکان پر از انرژی هستند و این موضوع باعث می‌شود که هر روز در خانه و اتاق خودشان بدوند و بازی‌های جذاب را برای خود اجرا کنند. واقعیت این است که نمی‌توان کودکان را از دویدن و بازی کردن منع کرد؛ اما به‌هرحال امنیت کودکان هم چیز مهمی‌است که واقعا نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. کفپوش اتاق کودک تاثیر بسیار زیادی در حفظ امنیت کودکان در هنگام زمین خوردن و بازی کردن دارد. به همین خاطر، توصیه می‌شود که حتما یک کفپوش مناسب برای اتاق کودک انتخاب شود. پارکت اتاق کودک، یکی از بهترین کفپوش‌هایی است که می‌توانید برای اتاق خواب کودک خریداری کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارکت اتاق کودک را دارید، با ما همراه باشید.

تفاوت پارکت چوبی و لمینت

1 1

پارکت (و پارکت لمینت) اتاق کودک

پارکت اتاق کودک چیست؟

کفپوش اتاق خواب کودک، تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی و حفاظت از جسم و جان کودک دارد. کودکان به دلیل انرژی زیادی که دارند، ممکن است هر روز روی زمین غلت بخورند و از بازی کردن با اسباب بازی و خواهر و برادران خودشان لذت ببرند. به همین خاطر برای جلوگیری از زمین خوردن و یا آسیب به کودکان، انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق خواب کودک اهمیت بسیار زیادی دارد.

پارکت اتاق کودک، یکی از انواع کفپوش‌هایی است که می‌تواند با تنوع رنگ برای اتاق خواب‌های کودکان مورد استفاده قرار گیرد. پارکت‌ها دارای طرح چوبی هستند و معمولا با رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارند. بنابراین، می‌توان بسته به سلیقه و نظر کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هر یک از انواع پارکت‌ها را خریداری کرد.

پارکت‌ها که از چند لایه مختلف تشکیل شده‌اند، مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارند. این نوع کفپوش به دلیل داشتن طول‌عمر بالا و نحوه نصب ساده و آسان، به راحتی می‌توانند برای انواع اتاق خواب‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

پارکت کردن اتاق کودک راه حل مناسبی است؟

قطعا شما به عنوان پدر و مادر کودک خودتان، نگران سلامت او هستید. به همین خاطر، همواره تلاش می‌کنید که اتاق خواب کودک را از هر خطری دور نگه دارید. انتخاب یک کفپوش مناسب که ضربه‌گیر خوبی باشد و هیچ خطری را متوجه کودک شما نکند، بسیار حائز اهمیت است. پارکت اتاق کودک، یکی از بهترین کفپوش‌هایی است که می‌توانید برای اتاق خواب کودک خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. این پارکت‌ها دارای مزایای بسیار زیادی‌اند و همین مزایا باعث شده‌اند که آن‌ها مناسب اتاق خواب کودکان محسوب شوند. از جمله مزایا و ویژگی‌های پارکت‌ برای اتاق خواب کودکان عبارتند از:

  • قابلیت شستشوی بسیار ساده. با پارکت اتاق کودک دیگر نیازی نیست که نگران ریختن رنگ و غذا در اتاق خواب کودک باشید. به راحتی و هر زمانی که شاهد کثیف شدن پارکت اتاق خواب کودک بودید، می‌توانید آن را با یک دستمال تمیز کنید و یا از مواد شوینده مجاز برای شستشوی پارکت استفاده کنید.
  • امکان تعویض یک بخش از پارکت در صورت خراب شدن. ممکن است کودکان در سنین پایین با مداد و خودکار روی یک بخش از پارکت اتاق خودشان خط و خش ایجاد کنند. خوشبختانه، امکان اینکه بتوان همان بخش از پارکت که دچار خرابی شده است را تعمیر کرد، وجود دارد. فقط کافیست که آن بخش را از محل خارج کنید و یک پارکت با همان رنگ را جایگزین آن پارکت کنید.
  • تنوع زیاد در رنگ و مدل. پارکت اتاق کودک با مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی قابل خریداری است. بنابراین، می‌توان بر اساس بودجه، نظر و سبک دکوراسیون اتاق خواب کودک هر یک از انواع این پارکت‌ها را انتخاب کرد.
  • ضربه‌گیر بسیار عالی و کاهش خطر سر خوردن کودکان. اگرچه موکت‌های پرزدار بهترین گزینه برای کاهش خطر زمین خوردن کودکان هستند؛ اما اگر به دنبال خرید کفپوش خاص هستید، می‌توانید پارکت لمینت اتاق کودک را امتحان کنید. این پارکت‌ها ضربه‌گیر خوبی هستند و می‌توانند از سر خوردن کودکان جلوگیری کنند.

خرید کفپوش مهدکودک

2

پارکت اتاق کودک چیست؟

پارکت لمینت یا پارکت اتاق خواب کودک؛ کدام بهتر است؟

این روزها بسیاری از افرادی که به دنبال خرید پارکت هستند، برای انتخاب پارکت لمینت و پارکت اتاق خواب معمولی کودک مردد هستند. واقعیت این است که پارکت لمینت همان پارکت اتاق خواب کودک است. فقط با این تفاوت که این پارکت دارای یک لایه بیشتر نسبت به پارکت‌های معمولی است.

پارکت لمینت اتاق خواب، به دلیل داشتن ظاهر منحصر به فرد می‌تواند گزینه بهتری برای اتاق خواب کودکان باشد. اما بدیهی است که قیمت پارکت اتاق کودک از نوع لمینت بیشتر از پارکت‌های معمولی اتاق کودک است. بنابراین، موضوعی که بین این دو پارکت تمایز ایجاد می‌کند، بحث کیفیت است.

اگر بودجه کافی برای خرید پارکت لمینت اتاق خواب کودک را دارید، بهتر است که در این مورد شک نکنید. اما اگر بودجه شما برای خرید پارکت لمینت کافی نیست، می‌توانید پارکت اتاق کودک را انتخاب کنید که دارای ظاهر بسیار خوب و کیفیت بالایی است.

راهنمای انتخاب موکت اتاق کودک

3

پارکت لمینت یا پارکت اتاق خواب کودک؟

چند نکته مهم برای خرید پارکت اتاق کودک

اگر قصد خرید پارکت اتاق کودک را دارید، بد نیست که قبل از هر چیزی به چند نکته مهم در این مورد توجه داشته باشید. چرا که تنوع پارکت‌های اتاق خواب کودک بسیار بالاست و این شما هستید که باید با یک انتخاب درست، بهترین پارکت را برای اتاق خواب کودکان انتخاب کنید.

  • برای خرید پارکت لمینت یا پارکت معمولی، حتما به رنگ و تناسب آن با دکوراسیون اتاق خواب کودک توجه داشته باشید.
  • کیفیت پارکت اتاق کودک تاثیر بسیار زیادی در طول‌عمر آن دارد. بنابراین، سعی کنید که یک پارکت با کیفیت و با قیمت مناسب را انتخاب کنید.
  • حتما برای خرید پارکت اتاق خواب کودک، به بودجه خودتان توجه داشته باشید و بر اساس آن این پارکت‌ها را خریداری کنید.
  • یک فروشگاه معتبر را برای خرید پارکت اتاق کودک انتخاب کنید تا خیالتان از نظر کیفیت این پارکت‌ها راحت باشد.

جمع‌بندی

پارکت یکی از بهترین کفپوش‌ها برای اتاق خواب کودکان محسوب می‌شود. طول‌عمر بالا، راحتی نصب، امکان تعویض آسان و … از جمله ویژگی‌های اصلی پارکت اتاق کودک محسوب می‌شود. البته فارغ از این موضوع باید به طرح و مدل این پارکت‌ها توجه داشت؛ چرا که کودکان به شاد بودن طرح پارکت‌ها علاقه زیادی نشان می‌دهند و انتخاب یک پارکت با رنگ جذاب، می‌تواند آن‌ها را شادتر نگه دارد.

  • محدثه شریفی
  • شهریور 13, 1402
  • 1295 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!