جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کفپوش در یزد- مشخصات و قیمت

کفپوش در یزد + مشخصات و قیمت

کفپوش در یزد به سبب ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. به طور کلی استفاده از کفپوش در منازل می تواند جلوه و زیبایی آن را تغییر دهد. در حال حاضر کفپوش های متنوعی در بازار عرضه شده است. در این بین کفپوش چوبی با وجود هزینه بسیار زیادی که در پی دارند، به عنوان یکی از زیباترین کفپوش ها شناخته می شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کفپوش های متنوعی روانه بازار شده است که با به کارگیری تکنیک های ساخت توانسته اند فضایی زیبا را در فضای خانه ها رقم بزنند. این کفپوش ها علاوه بر زیبایی از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند. همین امر موجب شده تا فروش کفپوش در یزد با افزایش چشمگیری روبرو شود. در ادامه به بیان این کفپوش ها خواهیم پرداخت.

انواع کفپوش در یزد

به طور کلی تنوع کفپوش در یزد سبب شده تا مردم در هنگام خرید با سردرگمی مواجه شوند. از جمله انواع کفپوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کفپوش پی وی سی در یزد

کفپوش پی وی سی یزد

کفپوش پی وی سی  یکی از با کیفیت ترین و بهترین کفپوش های موجود در بازار شناخته می شود. این کفپوش ها نرم و انعطاف پذیر بوده و ضخامت کمتری نسبت به سایر کفپوش های موجود در بازار دارند. علاوه بر موارد ذکر شده کفپوش های پی وی سی یزد سطح صدای تولیدی بسیار پایینی داشته و نسبت به سایر کفپوش ها وزن کمتری را نیز دارا هستند.

اطلاعات بیشتر: کفپوش پی وی سی شیراز از کجا بگیریم؟

کفپوش رولی

از دیگر انواع کفپوش در یزد می توان به کفپوش های رولی اشاره کرد. در ساختار این کفپوش ها عموما از پی وی سی استفاده شده است. با این حال به سبب ظاهری که دارند، تحت عنوان کفپوش رولی شناخته می شوند. به کارگیری پی وی سی در ساختار این کفپوش ها سبب می شود تا کفپوش رولی در یزد تا حد قابل توجهی در برابر رطوبت و فشار از خود مقاومت نشان دهند. عموما این کفپوش ها در محیط های شلوغ و مرطوب استفاده می شوند. این ویژگی ها سبب شده تا قیمت کفپوش رولی یزد تا حدی بیشتر از سایر کفپوش های موجود در بازار باشد. البته ذکر این نکته لازم است که این کفپوش ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند و نیاز به تعویض ندارند. به طور کلی کفپوش های رولی از ضخامت کمی نسبت به سایر کفپوش ها برخوردار هستند‌. این کفپوش ها عموما با ضخامت های ۲ و ۳ میلی متر در بازار عرضه می شوند.

کفپوش لاستیکی یزد

از دیگر انواع پرکاربرد کفپوش در یزد می توان به کفپوش های لاستیکی اشاره کرد. به طور کلی در طراحی و تولید این دسته از محصولات عموما از اورتان و گرانول استفاده شده است. این کفپوش ها قابل شست و شو بوده و نصب بسیار راحتی دارند. از طرفی به سبب مواد به کار رفته در ساختار آن ها عموما در برابر رطوبت و خوردگی از خود مقاومت نشان می دهند. فروش کفپوش لاستیکی در یزد عموما به دو صورت ورقه ای و پازلی صورت می گیرد.

کفپوش لمینت یزد

یکی دیگر از انواع پر فروش کفپوش در یزد می توان به کفپوش لمینت اشاره کرد. کفپوش لمینت یزد به عنوان یک کفپوش ترکیبی شناخته می شود. این کفپوش دارای ۴ لایه است. از جمله لایه های کفپوش لمینت می توان به لایه شفاف، لایه چاپی لمینت، متریال HDF و لایه بالانس اشاره کرد. عموما لمینت ها از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به پارکت دارند. این امر در کنار قیمت فوق العاده آن سبب شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. عموما فروش کفپوش لمینت یزد با ضخامت هایی نظیر ۷، ۸ و ۱۲در بازار انجام می شود.

قیمت کفپوش در یزد به چه عواملی بستگی دارد؟قیمت کفپوش در یزد به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت کفپوش در یزد به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی قیمت کفپوش در یزد به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع کفپوش مورد نظر

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، کفپوش ها دارای انواع گوناگونی هستند. عموما کفپوش های چوبی از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار هستند. سایر کفپوش های ذکر شده نیز بر حسب طرح، نوع متریال و کیفیتی که دارند، از قیمت های متعددی برخوردار هستند. بنابراین می توان گفت یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کفپوش یزد، نوع آن است.

                 این مطلب را نیز ببینید: عرضه مستقیم کفپوش pvc در تبریز

میزان کفپوش مورد نیاز

از دیگر دلایل تاثیر گذار بر قیمت کفپوش در یزد می توان به متراژ کفپوش مورد نیاز اشاره کرد. به طور کلی متراژ کفپوش به مساحت محیط مورد نظر بستگی دارد.

شرکت تولید کننده کفپوش

شرکت تولید کننده نیز تا حد زیادی بر قیمت نهایی کفپوش یزد تاثیر گذار است. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع کفپوش گام برداشته اند. هر یک از این شرکت ها بر اساس نوع و کیفیت محصول نهایی خود، اقدام به قیمت گذار می کنند. اما این نکته را به یاد داشته باشید که محصولات خارجی از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با محصولات ایرانی ندارند.

نصب کفپوش

نصب و زیرسازی از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت کفپوش در یزد است. به طور کلی نصب کفپوش ها تخصص و مهارت بسیار زیادی را می طلبد. از همین رو برای نصب کفپوش باید حتما از نصاب های ماهر و چیره دست استفاده کرد. از جمله هزینه های جانبی که بر قیمت نهایی کفپوش تاثیر گذار است، می توان به دستمزد نصاب کفپوش، متریال مورد نیاز برای نصب و متراژ نهایی کفپوش اشاره کرد. البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه نهایی نصب کفپوش تا حد زیادی به زیر سازی آن باز می گردد. چرا که زیر سازی بر کیفیت کفپوش و نصب آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

YazdFlooring4

نمایندگی کفپوش در یزد

به طور کلی خرید کفپوش در یزد از نمایندگی های مجاز سبب می شود تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد. به طور کلی نمایندگان کفپوش در یزد همواره بهترین و یا کیفیت ترین محصولات شرکت ها را به فروش می رسانند. از طرفی این نمایندگی ها قادر هستند محصولات مورد نظر گارانتی کنند. این عامل تا حد قابل توجهی بر تضمین کیفیت محصول نهایی تاثیر گذار است. به این ترتیب خریداران گرامی می توانند با اطمینان بیشتری نسبت به خرید کفپوش یزد اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • پیام اسمی
  • مهر 13, 1402
  • 472 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!